Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

InCTspiratie 2008

Tijd: November 6 2008 at 9.00
Locatie: Zonheuvel
Plaats: Doorn
Website of map: http://www.inctspiratie.nl
Soort gebeurtenis: Uniek, congres, voor, uitgevers
Georganiseerd door: David Huijzer
Meest recente activiteit: 17 Sept 2008

Omschrijving gebeurtenis

6 november a.s. organiseert InCT voor de vijfde maal haar najaarscongres InCTspiratie. Thema van deze editie is ‘succesvol crossmediaal uitgeven’. Een aantal interessante sprekers, van zowel binnen als buiten de uitgeverij, zal dit thema vanuit verschillende invalshoeken bespreken.

InCTspiratie is een uniek evenement: bezoekers luisteren niet alleen passief naar de sprekers maar gaan tussen de lezingen door ook actief met elkaar aan de slag naar aanleiding van de voordrachten. Zo leren de bezoekers van elkaar en kunnen ze elkaar inspireren. Daarmee is InCTspiratie met recht een inspirerend congres waar men de geest kan scherpen en aan het eind van de dag met nieuwe ideeën huiswaarts keert.

Sprekers tijdens deze editie: Monique de Haas (crossmedia consultant Dondersteen Media): wat is crossmedia?; Ireen van Ditshuyzen (IDTV): Het Verleden van Nederland als voorbeeld van een inhoudelijk succesvol crossmedia format; Ulko Jonker (hoofdredacteur FD): het opzetten van een crossmediale redactie; Vivian Opsteegh (MTV Benelux) over Het huis Anubis, een commercieel succesvol crossmedia format; Michiel Buitelaar (Sanoma Uitgevers) over zijn ideeën en ambities met betrekking tot crossmedia; en als bijzondere keynote spreker, Lisa Holton (Fourth Story Media): zij zal aan de hand van haar ervaringen bij onder meer HarperCollins en Disney vertellen waarom ze nu een bedrijf heeft opgericht dat crossmedia formats voor kinderen en jongeren ontwikkelt en wat haar filosofie achter dit bedrijf is.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor InCTspiratie 2008 om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jeroen Verkroost: Disney+ zal een succes worden (en dit zijn de risico's)

Ik denk wel dat Netflix voorlopig nog marktleider blijft, zeker wereldwijd met ruim 150 miljoen aansluitingen, maar de komst van Disney gaan ze voelen

[Column] Mike Hendrixen: gamescom 2019

Deze week is Keulen de gamehoofdstad van de wereld: de grootste gamesbeurs ter wereld viert haar tiende verjaardag in de Duitse Domstad. Meer dan 500.000 geïnteresseerden bezoeken gamescom om de allernieuwste games en hardware te zien en uit te proberen

[Column] David de Jong: een plus of min voor Disney+ ?

Disney+ gaat bij ons van start op 12 november 2019. Nederland is tamelijk onverwacht het enige Europese land waar deze dienst gelanceerd wordt

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden