Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

InCTspiratie 2008

Tijd: November 6 2008 at 9.00
Locatie: Zonheuvel
Plaats: Doorn
Website of map: http://www.inctspiratie.nl
Soort gebeurtenis: Uniek, congres, voor, uitgevers
Georganiseerd door: David Huijzer
Meest recente activiteit: 17 Sept 2008

Omschrijving gebeurtenis

6 november a.s. organiseert InCT voor de vijfde maal haar najaarscongres InCTspiratie. Thema van deze editie is ‘succesvol crossmediaal uitgeven’. Een aantal interessante sprekers, van zowel binnen als buiten de uitgeverij, zal dit thema vanuit verschillende invalshoeken bespreken.

InCTspiratie is een uniek evenement: bezoekers luisteren niet alleen passief naar de sprekers maar gaan tussen de lezingen door ook actief met elkaar aan de slag naar aanleiding van de voordrachten. Zo leren de bezoekers van elkaar en kunnen ze elkaar inspireren. Daarmee is InCTspiratie met recht een inspirerend congres waar men de geest kan scherpen en aan het eind van de dag met nieuwe ideeën huiswaarts keert.

Sprekers tijdens deze editie: Monique de Haas (crossmedia consultant Dondersteen Media): wat is crossmedia?; Ireen van Ditshuyzen (IDTV): Het Verleden van Nederland als voorbeeld van een inhoudelijk succesvol crossmedia format; Ulko Jonker (hoofdredacteur FD): het opzetten van een crossmediale redactie; Vivian Opsteegh (MTV Benelux) over Het huis Anubis, een commercieel succesvol crossmedia format; Michiel Buitelaar (Sanoma Uitgevers) over zijn ideeën en ambities met betrekking tot crossmedia; en als bijzondere keynote spreker, Lisa Holton (Fourth Story Media): zij zal aan de hand van haar ervaringen bij onder meer HarperCollins en Disney vertellen waarom ze nu een bedrijf heeft opgericht dat crossmedia formats voor kinderen en jongeren ontwikkelt en wat haar filosofie achter dit bedrijf is.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor InCTspiratie 2008 om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

[Interview] Martijn de Kemp: Influencermarketing is toegankelijker, schaalbaarder en meetbaarder dan ooit

Martijn de Kemp is oprichter en CEO van content en influencer agency Storyboard

[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland

[Interview] Victor Knaap: Ik ben Sir Martin Sorrell’s adresboek uit mijn hoofd aan het leren

Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Merkenbouwers, bouw bruggen naar de nieuwe wereld

Het jaar is nog maar net begonnen en er is een hoop zorgwekkends gaande dat primair of zijdelings gaat over klimaatverandering en verantwoordelijkheden in dit kader

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden