Nederlands MediaNetwerk

3-daagse Communicatietraining: "van zicht naar inzicht"

Gegevens gebeurtenis

3-daagse Communicatietraining: "van zicht naar inzicht"

Tijd: Oktober 30 2009 van 9.30 tot November 1 2009 bij 17.00
Locatie: Hotel Haarlem Zuid
Straat: Toekanweg 2
Plaats: 2035 LC Haarlem
Telefoon: 023 – 535 5 441
Soort gebeurtenis: een, driedaagse, communicatietraining, waarin, je, onder, andere, zicht, krijgt, op, hoe, nieuwe, resultaten, kunt, creëren, zowel, zakelijk, als, privé.
Georganiseerd door: Constant Lamp en Baukje Uilkema
Meest recente activiteit: 6 Okt 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Teveel gedaan wat je altijd al hebt gedaan en het levert nu onvoldoende op?
De markt en de mensen veranderen en hoe stem jij daar nog op af?


Kies je voor het (leren) vinden van oplossingen ?

Schrijf je nu in voor

Driedaagse communicatietraining:
“van zicht naar inzicht”


Wat is het ?
Een driedaagse communicatietraining, waarin gebruik wordt gemaakt van technieken uit de NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren). Praktisch en resultaatgericht.

Waarom zou ik dat doen ?
Omdat je oplossingen wilt, betere resultaten, meer inzicht in de mensen om je heen, kansen herkennen en pakken en nog véél meer……

Wat kan ik er uiteindelijk mee ?
Je komt beter in contact met je (potentiële) relaties.
Je ontwikkelt meer zelfvertrouwen met als resultaat véél effectiever te communiceren 1 op 1 of zelfs 1 op 1000.
Je wordt doelgerichter en ontwikkelt meer voor jezelf en voor je klant...

Kortom: een driedaagse communicatietraining, waarin je onder andere zicht krijgt op hoe je nieuwe resultaten kunt creëren zowel zakelijk als privé.

Data : 30, 31 oktober en 1 november 2009 of
20,21 en 22 november 2009 of
Groep : Maximaal 20 personen
Investering: € 625,00 exclusief BTW (inclusief koffie,
thee, lunch, fruit en lesmateriaal). Indien
kennis en inzicht dienen ter verbetering
prestaties op het werk, zijn er substantiële
fiscale voordelen!

Aanmelden: info@constantlamp.com / 023 – 535 5 441
info@ba-lie.nl / 06 – 515 10 519

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor 3-daagse Communicatietraining: "van zicht naar inzicht" om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (2)

Interviews

[Interview] Aschwin de Bruijn: Het regisseren van influencers is een vak apart

Aschwin de Bruijn is sinds de zomer van 2018 Managing Director van Magna Global, waar hij al werkzaam was onder verschillende functies. Onder zijn leiding moeten de verschillende afdelingen binnen Magna, en de verschillende bedrijven van IPG Mediabrands, nog beter gaan samenwerken

[Cross Media Innovatie 2019] Sanne Groot Koerkamp over Dylan

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst zendt Dylan in als Cross Media Innovatie. We spreken met Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur Quest magazine en Dylan

[Cross Media Man] Peter de Mönnink: Ik geloof in crossmedialiteit en daarmee in de uniciteit van content en data

Peter de Mönnink is CEO van Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia

[Cross Media Merk 2019] Sanne Groot Koerkamp over Quest

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Quest dingt mee naar de award voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur van Quest

[Cross Media Case 2019] Aart Lensink over Uitblinkers in Zaken

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt In search of Incredible met ASUS Benelux & TMG in als Cross Media Case. We spreken met Aart Lensink, directeur bij LVB Content Marketing

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Thijs Muller: Hoe behouden we de kwaliteit van de NPO? En welke financiering past daarbij dan het beste?

Een reclame-vrije publieke omroep is een buitengewoon interessante vraag. Maar is het wel de juiste?

[Column] Remco Klöters: BN'ers en bitcoins

Het faciliteren van frauduleuze advertenties is onacceptabel. Artikel 6:196 BW benadrukt dat wanneer sprake is van misleidende reclame als gevolg waarvan een ander schade lijdt of dreigt te lijden, deze slachtoffers bij de rechter niet alleen een verbod, maar ook een rectificatie kunnen afdwingen

[Column] Marvin Jacobs: De opkomst van fluïde content

De podcast, met zoveel makers en een groeiend aantal adverteerders, gaat zich in vorm en inhoud ontwikkelen. De vraag is alleen: in welke richting

[Column] Marianne van Soomeren: Het sprookje van addressable TV

Er was eens… de grote wens om lineaire televisiereclame adresseerbaar te maken. Dat wil zeggen dat televisiereclame inhoudelijk wordt afgestemd op kenmerken en voorkeuren van de kijker. Zodat je niet de hele avond tv-reclames ziet langskomen die niet relevant voor jou zijn

[Column] Jerome Kuijken: Drie jaar satirische branded content. Wat heb ik geleerd?

Drie jaar geleden stapte ik van reclame over naar branded content. Met de oprichters van De Speld startte ik brandedcontentbureau De Speld & Partners. Wat ik in drie jaar heb opgestoken over branded content (en wat ik graag had willen weten toen ik begon) deel ik graag met je. Of je nou brandmanager of redacteur bent: vroeg of laat krijg je met branded content te maken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden