Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Aansturen zonder strepen (4 dg)

Tijd: September 14 2015 tot November 20 2015
Locatie: Media Academie, Mediapark
Straat: Sumatralaan 45
Plaats: Hilversum
Website of map: http://www.media-academie.nl/…
Telefoon: 035-646 62 62
Soort gebeurtenis: training
Georganiseerd door: Jacqueline Overduin
Meest recente activiteit: 24 Jul

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Iedereen die informeel leiding geeft, bijvoorbeeld samenstellers, koplopers en coördinatoren.

Hoe krijg je medewerkers met je mee zonder dat je strepen op je schouders hebt? Zonder dat je mogelijkheden hebt om iemand in officiële gesprekken te beoordelen? En zonder dat je iemand een promotie kunt geven? Als coördinator, samensteller of koploper kom je deze vragen vast tegen. Aansturen zonder strepen komt veel voor in de mediabranche. Je geeft formeel geen leiding aan je team, maar je bent wel verantwoordelijk voor de teamresultaten zoals bijvoorbeeld de kwaliteit van de programma's. Dat kan een lastige positie zijn. Enerzijds ben je 'gewoon' collega, anderzijds moet je soms je nek uitsteken, je baas verdedigen of een collega corrigeren. Hoe doe je dat? Hoe motiveer je je collega's ? Hoe stel je grenzen als het gaat om te laat komen of te vroeg weggaan? Hoe beïnvloed je zonder op je strepen te hoeven (en kunnen) gaan staan?
De training 'Aansturen zonder strepen' richt zich op professionals, die in hun functie collega-professionals aansturen. Je leert er om ontspannen en authentiek de leiding te nemen als dat nodig is. Om bewuster te kiezen voor gedrag op maat, dat past bij de situatie en bij de persoon tegenover je. Zodat anderen dit als natuurlijk leiderschap accepteren en je inbreng als ondersteunend ervaren.

Er wordt geen specifieke voorkennis gevraagd.

De training omvat vier dagen. Twee aaneengesloten dagen van twee dagdelen (9.30 - 17.00 uur). De derde dag is met een acteur. Met een tussenperiode van telkens twee weken volgen nog twee dagen, elk van twee dagdelen.

Deelnemers zetten bewuster hun eigen kwaliteiten in bij het aansturen van collega-professionals. Ze hebben meer handvatten om in verschillende situaties effectief invloed uit te oefenen.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Aansturen zonder strepen (4 dg) om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

[Forum] Digitalisering buitenreclame

BasVanDenHoogen-Posterscope
Bas van den Hoogen
 – Posterscope
: “Dit is niet zo 123 te beantwoorden want dit is een hele brede vraag en wel wat gecompliceerder dan het hebben over afrekenen op basis van CPM tarieven... lees verder

180-GuyGrimmelt-ExterionMedia

Guy GrimmeltExterion Media: “In Nederland is er mijns inziens geen enkele dynamiek op DOOH en voorlopig is dat ook nog niet vreemd omdat de locaties er niet zijn, het verdienmodel lastig blijkt en de markt dus nog onvoldoende volwassen is... lees verder

OlivierSlot-Centercom

Olivier Slot –  Centercom:  “De digitalisering in Outdoor biedt adverteerders een compleet scala aan nieuwe mogelijkheden.  De bewegende beelden van in HD opgemaakte animatie en video, zijn zo opvallend dat passanten hun blik onmogelijk hieraan kunnen ontrekken... lees verder

Radjen van Wilsem - CS Digital Media

Radjen van WilsemCS Digital Media: “Inzet op een enkel media type is inmiddels minder effectief om consumenten te bereiken, doordat het mediagebruik van de consument steeds meer, vaker en sneller veranderd. Hierdoor ontstaat bij de adverteerder de behoefte om het budget gerichter in te kunnen zetten... lees verder


Interviews

[Interview] Willem-Albert Bol over De SponsorRing

Willem-Albert Bol aan de telefoon. Dat is actie. De man is zo gruwelijk efficiënt, die zal nooit bellen voor een praatje...

[Interview] Harm van Veldhuizen over ANWB Media

ANWB Media is de grootste uitgeverij in Nederland op het gebied van mobiliteit, vakantie en vrije tijd. Harm van Veldhuizen is in 2014 toegetreden als Directeur van ANWB Media. Wij spreken hem.

[Interview] Henry Kasper over Buzzmij

Buzzmij zet creatieve campagnes in die hun oorsprong vinden in social media netwerken als Facebook, Twitter, Instagram, Whatsapp en Snapchat. Wij spreken mede-oprichter en directeur Henry Kasper.

[Startups] Michel la Pierre over Peoplesminds

Het strategische consultancy bureau Peoplesminds helpt bedrijven in Retail, Travel en Leisure markten met een gedegen aanpak om antwoord te geven op de consumentenrevolutie. Wij spreken Michel la Pierre, oprichter van Peoplesminds.

[BedrijfsProfiel] The Media Outfit

The Media Outfit is een onafhankelijk full service media-adviesbureau, dat zijn klanten een geïntegreerd (online én offline) media-advies levert.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Herman Spinhof: Hans van Beers en het Kunstkanaal

‘Een humorvol wijs mens’, typeerde oud-voorzitter van de TROS Karel van Doodewaerd zijn vroegere tegenpool Hans van Beers (1941-2015) bij zijn overlijden afgelopen donderdag.

[Column] Raymond de Jong: SAIL Amsterdam 2015 overtreft. Ook in sociale media.

Een excellent gebruik van smartphones, een hogere netwerkcapaciteit en nieuwe technologie maakten deze editie van SAIL Amsterdam tot een nieuwe totaalbeleving. Het overtrof alle verwachtingen, ook die in sociale media.

[Column] Joost van Liemt: Teveel Ikea inspiratie

Thomas Alva Edison wist het al: goed werk vraagt om 99% transpiratie en 1% inspiratie. Deze bekende uitspraak is de makers van de Ikea-gids blijkbaar ontgaan. Afgelopen week viel ie weer op de mat.

[Column] Hans Kriek: Sander Dekker moet knopen doorhakken over toekomst regionale omroepen

Er weer gedoe over de publieke regionale mediabedrijven. De 13 regionale omroepen ontkomen ook niet aan bezuinigingsdrift van Rutte II. Staatssecretaris Sander Dekker, VVD-media, legt deze kleine omroepjes een bezuiniging op van maar liefst 17 miljoen euro.

[Column] Erwin Fisser: Vlogger David

Je hebt mensen die enorm beroemd zijn, maar toch redelijk ongestoord over straat zouden kunnen. Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld Brian Eno zo iemand is. Het tegenovergestelde bestaat ook.

Badge

Bezig met laden...

© 2015   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden