Nederlands MediaNetwerk

Bijeenkomst betrokkenheid en medewerkerstevredenheidsonderzoek

Gegevens gebeurtenis

Bijeenkomst betrokkenheid en medewerkerstevredenheidsonderzoek

Tijd: April 23 2009 vanaf 18.00 to 22.00
Locatie: Perscentrum Nieuwspoort in Den Haag
Straat: Lange Poten 10
Plaats: Den Haag
Website of map: http://www.logeion.nl/k/112/n…
Telefoon: 070-3467049
Soort gebeurtenis: themabijeenkomst, interne, &, hr-communicatie
Georganiseerd door: Ingie Rombouts
Meest recente activiteit: 1 Apr 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Betrokkenheid, of ‘engagement' en medewerkerstevredenheid. Iedereen voelt aan zijn theewater dat er een verband is. Veel organisaties doen dan ook onderzoek naar de tevredenheid van medewerkers. Maar leidt dat onderzoeken ook tot meer betrokkenheid? Op donderdag 23 april organiseert de themagroep Interne en HR-communicatie van Logeion in Perscentrum Nieuwspoort in Den Haag een bijeenkomst over de do's & don'ts van medewerkerstevredenheidsonderzoeken.

De bijeenkomst is opgebouwd uit een korte toelichting op de theorie rond medewerkerstevredenheidsonderzoeken. Vervolgens wordt de casus Yacht gepresenteerd en kunnen de deelnemers daar actief op reflecteren. Ter afronding wordt een aantal Tips & Trucs gepresenteerd die de deelnemers als handvat mee naar huis kunnen nemen.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Bijeenkomst betrokkenheid en medewerkerstevredenheidsonderzoek om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Woont eventueel bij (1)

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation, Surveillance, Apple Appstore, Retentie en de Paus

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Joris van Lierop: Go live in lockdown

Een maand geleden ging The Content Exchange (TCE) dan eindelijk live. En hoewel ik al behoorlijk wat dingen live heb gezet, blijft het ritueel hetzelfde. Het nerveuze gedoe over het persbericht, de twijfel komt er iemand ...

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Four common mistakes in content strategy

And how to fix them.. Over the past months and even years, all my conversations about content strategy reveal four common elements that hinder their success. Being aware of these pitfalls is half the solution

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden