Nederlands MediaNetwerk

Business Model Innovation Plan

Gegevens gebeurtenis

Business Model Innovation Plan

Tijd: April 26 2011 vanaf 9.30 to 12.30
Locatie: Utrecht
Telefoon: 0644670573
Soort gebeurtenis: workshop
Georganiseerd door: Ruud Brouwer
Meest recente activiteit: 10 Apr 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Business Model  Innovation Plan

 

Wie zijn je klanten?

Wat willen die klanten?

Wat kun jij ze bieden?

Hoe ga je dat realiseren?

Veel belangrijke vragen waar jij als ondernemer een  inzicht in wilt hebben en een strategie van vernieuwing wilt uitstippelen.
Inzicht hoe de verschillende segmenten (9) zich met elkaar verhouden.

 

Geen uitgebreid ondernemersplan , maar een practisch  “out of the box” Business Model Plan op 1 A4

 

Jouw visie, inzicht en "praatstuk" over jouw passie, jouw bedrijf!

 

Maak kennis met  het beproefde Business Model Canvas.

 Het model is ontleend aan de theorie van Alexander Oswalder die het  wereldberoemde managementboek “Business Model Generation” schreef .
"Handboek voor visionairs, game changers en uitdagers"

 Trainers: Jille Sol en Ruud Brouwer.

 Jille is ook betrokken geweest bij het boek van Alexander.

 

Het Business Model plan is ook inzetbaar binnen organisaties/ afdelingen, etc.
Je creërt hiermee een tool die zorgt dat je
"gemeenschappelijke taal" spreekt en  efficiëntere en betere resultaten kunt behalen!

Locatie: Seats2meet Utrecht
Kosten: 149,00 ex. BTW
Tijden  : 9.30 - 12.30

 Business Model Innovation Canvas :"Een onmisbare tool voor ondernemers"

 

Aanmelden: Business Model Innovation

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Business Model Innovation Plan om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

[Column] Paola Cassone: Geschiedenis maken

Het waren de bijzonderste twee weken van mijn leven en ik geloof van het leven van iedere Nederlander onder de 75 jaar. De 75-plussers hebben al een oorlog meegemaakt dus dit voelde voor hen meer als een dé­jà vu

[Column] Bob Gouloze: Coronablues

Ons kabinet krijgt kritiek. Over slechte communicatie en een onduidelijke aanpak. Het lijkt alsof men onvoldoende weet. Een auto bestuurt met beslagen ruiten. Meten is weten

Jeroen Verkroost: ZOOM? Doe maar niet. Houdt het internet het? Waardoor falen start-ups? Hoe blijf je creatief?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden