Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

CommOnline 2009

Tijd: Mei 29 2009 vanaf 10.00 to 17.00
Locatie: Achmea Conference Center
Straat: Handelsweg 2
Plaats: Zeist
Website of map: http://maps.google.com/maps?f…
Telefoon: 010-4603041
Soort gebeurtenis: congres
Georganiseerd door: folkert reith
Meest recente activiteit: 26 Mei 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

CommOnline is het eerste grote event op het gebied van Online communicatie speciaal voor communicatieprofessionals!

Eindelijk een dag waar je als communicatieprofessional alles hoort over de voor jou relevante digitale ontwikkelingen. Met vele best practices en direct toepasbare Tips&Tricks die jouw dagelijks werk aan gaan. In een groot aantal sessies draait alles om de digitale uitdagingen waar je als communicatieprofessionals mee te maken hebt en waar je iets mee moet.

Je wordt geïnspireerd door koplopers uit verschillende disciplines, je hoort van vakgenoten en trendwatchers welke kansen je moet grijpen en welke hypes je beter kan laten overwaaien en hoe je slim digitale kanalen kan benutten… en dat alles helder vertaald naar jouw dagelijkse communicatiepraktijk! Van adviserend strateeg tot hands-on communicatiemedewerker: een event voor iedereen die nu eindelijk wel eens wil weten welke kant het opgaat met online-communicatie. Want het gaat hard. Snoeihard.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor CommOnline 2009 om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Niet bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

[Column] Marloes Rusting: De rode lampion

Marloes Rusting is Client Director bij Initiative. Voor Nederlands MediaNetwerk dook ze in het fenomeen Halloween

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden