Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Community

Tijd: April 17 2012 tot April 18 2012
Locatie: Media Academie
Straat: Sumtralaan 45, Mediapark
Plaats: Hilversum
Website of map: http://www.media-academie.nl/…
Telefoon: +31 (0)35 646 62 62
Soort gebeurtenis: training
Georganiseerd door: Jacqueline Overduin
Meest recente activiteit: 23 Mrt 2012

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Doelgroep

Iedereen die zich bezig houdt met de praktijk van Social media en zichzelf vaardiger wil maken op dit vlak, zoals: 

  • Programmamakers;
  • (Web)redacteuren;
  • Producers;
  • Eindredacteuren;
  • Projectleiders;
  • Controllers;
  • Boekhouders;
  • Communicatiemedewerkers;
  • Marketingmedewerkers.

Korte inhoud

Context Communities worden op grote schaal ingezet als online platforms voor mensen om met elkaar te communiceren, een passie te delen, problemen op te lossen, elkaar te ontmoeten, kennis te delen, om krachten te bundelen. Die verschillende doelen zorgen voor een grote verscheidenheid van communities. Daarbij varieert de omvang van een Community van klein en niche tot groot en massaal. Hoewel het voor de hand ligt dat mensen online participeren is het niet eenvoudig om een succesvol community-platform te realiseren.

Voorkennis

Algemene kennis bekende social netwerken en communities.

Invulling

Cursus met diverse praktijkopdrachten.

Specifieke inhoud

Na de cursus weet u: 

  • Wat communities zijn;
  • Wat de verschillen en overeenkomsten zijn binnen de diversiteit aan communities;
  • Hoe u communities kunt inschakelen om uw doelen te bereiken.
Na de cursus kunt u: 
  • Effectief communiceren binnen communities;
  • Zelf een community initiëren;
  • Leden en kijkers betrekken bij uw doelen door middel van communities.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Community om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[MediaWeek] Bas Vlugt: Eva | Beau | John

Het slagveld van de media lag er afgelopen week weer boeiend bij. Maandag begint nog alles rustig.Talpa Network geniet van de 1,2 miljoen kijkers die Chateau Meiland trekt op SBS6. Linda en Jildou zitten bij Jinek, om…

Jeroen Verkroost: Zingende handtassen, waarom? Hoe hack je Waze? Louis Vuitton met Supreme? Redt Dematerialization de planeet?

Naast Issey Miyake investeren grote merken zoals, HSBC, BMW en Mastercard allemaal in Sonic Branding, want de Age of Voice breekt aan en elk product krijgt zijn eigen geluid. Ik ben enorm benieuwd hoe een levensverzekering of een pak beschuit straks klinkt

[Column] Michiel Rotteveel: 10 tips voor geloofwaardige interne communicatie

Onlangs heeft Mediatest op een congres een succesvolle sessie verzorgd over geloofwaardige interne communicatie. Geloofwaardige interne communicatie is namelijk cruciaal voor een goede reputatie onder de medewerkers

[Column] Jerome Kuijken: De publieke omroep reclamevrij: moeten we dat wel willen?

Alle superirritante (“Ja, maar het werkt toch?”) commercials hebben ervoor gezorgd dat mensen het beu zijn. Ik denk dat we daarom de mening van het volk moeten accepteren. Heel erg jammer voor adverteerders en bureaus die wel hun best doen om iets moois en waardevols te maken voor hun doelgroep

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden