Nederlands MediaNetwerk

Conferentie 'Involve! Deel je mee?'

Gegevens gebeurtenis

Conferentie 'Involve! Deel je mee?'

Tijd: Juni 10 2011 vanaf 10.00 to 18.00
Locatie: Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten
Plaats: Soesterberg
Website of map: http://www.kontaktderkontinen…
Telefoon: 030-2549041
Soort gebeurtenis: conferentie
Georganiseerd door: MuseumFuture
Meest recente activiteit: 26 Apr 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Om verschillende doelgroepen te bereiken kunnen mobiele apps, location-based media en serious games worden ingezet. Ook via sociale media, zoals Facebook en Twitter, worden bijvoorbeeld jongeren bij geschiedenis en bij de collectie betrokken. En wat voegt 3D toe aan de bezoekersbeleving van erfgoedinstellingen? En wat is de toegevoegde waarde van ebooks voor bibliotheken? Deze functionele toepassingen zorgen wel voor de nodige vragen bij culturele instellingen.


Op zoek naar antwoorden op deze vragen organiseert MuseumFuture haar tweede conferentie: ‘Involve! Deel je mee?’ over de rol van nieuwe en sociale media in de culturele sector. Theoretische kwesties en praktische toepassingen komen aan de orde om aan de
groeiende behoefte in deze sector te voldoen.
Centraal op deze conferentie staan de verschillende manieren waarop instellingen hun collectie ‘delen’ met potentiële bezoekers. En hoe delen de bezoekers deze collectie dan weer met elkaar? Door zowel interactieve workshops en academies, als lezingen van professionals krijgt de bezoeker inzicht in de bijdragen van digitale toepassingen in de culturele sector.


Deelt u mee?


Datum: Vrijdag 10 juni 2011, 09.30 – 17.30


Locatie: Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten te Soesterberg


Prijs: 115 euro exclusief BTW (inclusief lunch, netwerkborrel en goodiebag)


Inschrijving: De inschrijving is geopend


Website: http://www.museumfuture.nl/involve/

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Conferentie 'Involve! Deel je mee?' om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Niet bijwonen (1)

Interviews

[Startup Competitie] Piet Hein van Dam over Clear

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Piet Hein van Dam van Clear

[Startup Competitie] Jan Willem Borsboom over PodcastAds

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Jan Willem Borsboom, oprichter van van PodcastAds

[Startup Competitie] Sander Nagtegaal over Unless

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Sander Nagtegaal van Unless

[Startup Competitie] Tim van der Bilt over Maze-One

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Tim van der Bilt van Maze-One

[Startup Competitie] Rens Plandsoen over We All Ride

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rens Plandsoen van We All Ride

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Top of Flop?

Geen consumentenonderzoek zal ooit de cultuur van jouw doelgroep beter omschrijven dan je consumenten zelf. Je moet alleen het gesprek aan durven gaan

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden