Nederlands MediaNetwerk

Conferentie 'Involve! Deel je mee?'

Gegevens gebeurtenis

Conferentie 'Involve! Deel je mee?'

Tijd: Juni 10 2011 vanaf 10.00 to 18.00
Locatie: Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten
Plaats: Soesterberg
Website of map: http://www.kontaktderkontinen…
Telefoon: 030-2549041
Soort gebeurtenis: conferentie
Georganiseerd door: MuseumFuture
Meest recente activiteit: 26 Apr 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Om verschillende doelgroepen te bereiken kunnen mobiele apps, location-based media en serious games worden ingezet. Ook via sociale media, zoals Facebook en Twitter, worden bijvoorbeeld jongeren bij geschiedenis en bij de collectie betrokken. En wat voegt 3D toe aan de bezoekersbeleving van erfgoedinstellingen? En wat is de toegevoegde waarde van ebooks voor bibliotheken? Deze functionele toepassingen zorgen wel voor de nodige vragen bij culturele instellingen.


Op zoek naar antwoorden op deze vragen organiseert MuseumFuture haar tweede conferentie: ‘Involve! Deel je mee?’ over de rol van nieuwe en sociale media in de culturele sector. Theoretische kwesties en praktische toepassingen komen aan de orde om aan de
groeiende behoefte in deze sector te voldoen.
Centraal op deze conferentie staan de verschillende manieren waarop instellingen hun collectie ‘delen’ met potentiële bezoekers. En hoe delen de bezoekers deze collectie dan weer met elkaar? Door zowel interactieve workshops en academies, als lezingen van professionals krijgt de bezoeker inzicht in de bijdragen van digitale toepassingen in de culturele sector.


Deelt u mee?


Datum: Vrijdag 10 juni 2011, 09.30 – 17.30


Locatie: Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten te Soesterberg


Prijs: 115 euro exclusief BTW (inclusief lunch, netwerkborrel en goodiebag)


Inschrijving: De inschrijving is geopend


Website: http://www.museumfuture.nl/involve/

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Conferentie 'Involve! Deel je mee?' om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Niet bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden