Nederlands MediaNetwerk

Cross Media Café: coming soon... nieuwe crossmedia projecten van de omroepen

Gegevens gebeurtenis

Cross Media Café: coming soon... nieuwe crossmedia projecten van de omroepen

Tijd: September 23 2014 vanaf 14.00 to 17.00
Locatie: Studio 3 Hilversum Media Park
Straat: Sumatralaan 45
Plaats: Hilversum
Telefoon: 035 677 75 07
Soort gebeurtenis: bijeenkomst
Georganiseerd door: iMMovator
Meest recente activiteit: 11 Sept 2014

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Persuitnodiging: Omroepen presenteren nieuwe projecten tijdens iMMovator’s Cross Media Café

Welke grote nieuwe media projecten gaan ons verrassen tijdens het nieuwe seizoen? Op 23 september presenteren de hoofden nieuwe media van verschillende omroepen hun spraakmakende plannen voor het najaar. Tijdens iMMovator’s Cross Media Café, waar innovatie centraal staat, geven onder meer de NPO, RTL, SBS, NLZiet een kijkje in de keuken. Met onder meer aandacht voor video on demand initiatieven, apps, social media en engagement.

Tijdens het gratis toegankelijke Cross Media Café in studio 3 op het Media Park in Hilversum, worden mediaprofessionals in één middag bijgepraat over de nieuwe plannen en projecten van Nederlandse media organisaties. Dat er veel nieuwe projecten op de planning staan blijkt uit het bomvolle programma van het café. In het eerste deel van de middag komt er een breed palet aan nieuwe mogelijkheden voorbij. Er zijn presentaties van:

  • Menno Strunk (Business Development Manager van Getty Images) over de groeiende relevantie van video en de belangrijkste trends in het gebruik hiervan.
  • Jeroen van Rossum (Manager Media Exchange United) over het nieuwe VOD platform en de internationale plannen van United
  • Dagan Cohen (oa oprichter Upload Cinema) over zijn nieuwe startup ‘’SAAM’’, een online dienst die TV en Twitter bij elkaar brengt in één scherm
  • Hans Perukel, over online TV zender WildHitz en het uitzenden via Twitter
  • Karel Raven (Solutionsradio) over een nieuwe app voor gesproken ondertiteling
  • Niels Baas (directeur NLZiet) over de ontwikkeling van de video on demand dienst van de omroepen
  • Dave Kroon (Directeur SBS Media Solutions, SBS Broadcasting) over de nauwe samenwerking tussen televisie, online en print, aan de hand van een bijzondere adverteerders case.
  • Joris van Lierop (Uitgever RTL Nieuws) over de projecten van RTL

In het tweede deel staan de publieke omroepen in de spotlight. Waar gaan zij zich in het najaar op richten? Welke innovatieve projecten kunnen we van ze verwachten? Met presentaties van:

  • Egon Verharen (Manager Research & Development, NPO) over innovatie bij de NPO
  • Jeroen Kramers (Hoofd Marketing NPO), over NPO.nl en de NPO app
  • Kris Sloot (site manager 3FM), over 3FM festival en concertdagboek
  • Rutger Verhoeven (Hoofd nieuwe media BNNVARA), over DWDD engagement
  • Jacob de Vries (Projectleider Internet Radar, AVROTROS) over Radar testpanel
  • Lara Ankersmit (Hoofd nieuwe media NOS) over projecten rondom sport evenementen
  • Ingrid Walschots (Project manager NTR) over de interactieve documentaire Zoom in / Zoom out -  Jeroen Bosch.

Meer informatie en (gratis) inschrijving via de iMMovator website. Het programma start op 23 september om 14.00 uur. Om 17.00 uur wordt het café afgesloten met een netwerkborrel.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Cross Media Café: coming soon... nieuwe crossmedia projecten van de omroepen om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: The mission is the message

Hoe kun je als bedrijf een mission statement inzetten om positief over het voetlicht te komen? Bob Goulooze weet het antwoord en deelt het met jou

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: YouTube waterboarding, geforceerde TN'ers van SNS en stockmodellen voor Big Green Egg

Anderhalve minuut kijken naar reclame om er dan achter te komen dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat. Dat was vroegâh al irritant, maar tegenwoordig kan het dus écht niet meer

[Column] Erwin Fisser: De ellende van de eerste zijn

We kennen de Wright Brothers als uitvinders van het moderne vliegtuig, niet Henri Giffard die al 50 jaar eerder met een gemotoriseerd toestel vloog. We kennen allemaal David Bowie, veel minder mensen kennen Captain Beefheart

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden