Nederlands MediaNetwerk

Cross Media Café - Uit het Lab

Gegevens gebeurtenis

Cross Media Café - Uit het Lab

Tijd: Maart 7 2017 vanaf 14.00 to 19.00
Locatie: Beeld en Geluid
Straat: Media Parkboulevard 1
Plaats: Hilversum
Website of map: http://immovator.nl/agenda/cr…
Telefoon: 035 677 75 07
Soort gebeurtenis: evenement
Georganiseerd door: iMMovator
Meest recente activiteit: 27 Feb 2017

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Cross Media Café – Uit het Lab

                                                                                Hilversum, 27 februari ’17

 Op 7 maart organiseert iMMovator samen met Beeld en Geluid de volgende editie van de welbekende Cross Media Cafés. Dit keer met het thema: ‘’Uit het Lab’’. Tijdens deze editie vertellen professionals uit de mediabranche over de aankomende ontwikkelingen die de hele branche aangaan.

<Schrijf je in>

Onderwerpen

Aan welke projecten en innovaties wordt gewerkt in de medialabs? Zowel bij kennisinstellingen als bij bedrijven? Wat komt er op ons af dat onze manier van media consumeren, gebruiken en produceren revolutionair gaat veranderen? Waar werken de “mad scientists” aan? Waar maken de uitvinders zich druk over? En hoe snel vindt het zijn weg naar de markt? Deze vragen zullen door de spraakmakende sprekers beantwoord worden tijdens deze editie van het Cross Media Café. De presentaties beginnen om 14:00 en duren tot 17:00.

Legal Lunch

Voorafgaand aan dit Cross Media Café wordt de ‘Legal Lunch’ georganiseerd. Laat je in één uur bijpraten over hoe je je ideeën kunt beschermen. Aan bod komen onder meer het octrooirecht (‘patenten’) en het auteursrecht. De Legal Lunch vindt plaats in de SWITCH van 12.00 (inloop vanaf 11.30) tot 13.00 uur. Aansluitend kun je napraten onder het genot van de door Hilversum Media Campus aangeboden lunch.

<Schrijf je in>

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Cross Media Café - Uit het Lab om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: DWDD en cultuur, online event, hoe dan? Verandert corona onze muzieksmaak? Wat is jouw whisky?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden