Nederlands MediaNetwerk

Cross Media Café Cross Media Formats

Gegevens gebeurtenis

Cross Media Café Cross Media Formats

Tijd: Maart 29 2011 vanaf 14.00 to 17.30
Locatie: Foyer van Studio 21 op het Media Park
Plaats: Hilversum
Soort gebeurtenis: seminar
Georganiseerd door: Marlies Hakvoort
Meest recente activiteit: 10 Mrt 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Het Cross Media Café van 29 maart heeft als thema Cross Media Formats. Aan de hand van een aantal Nederlandse cases diepen we het gebruik van cross media formats uit. Wat doen social media voor een televisie programma? Wat dragen events bij aan de beleving van een media product? Hoe ga je om met de online video, digitale televisie en mobiele uitzending? En wat doe je met de interactie tussen al deze uitings- en gebruiksvormen?  

Dit Cross Media Café wordt georganiseerd in samenwerking met From Story to Legend, (een initiatief van  Dondersteen Media in samenwerking met het NBF (Nederlandse Beroepsvereniging van Film en Televisiemakers).

Cases: The Voice of Holland, Secret Story, De Grote Woonwens

  • Matthias Scholten, directeur content bij RTL zal het format en de rol van verschillende media (tv, mobiel, internet, events) toelichten zoals ingezet rond The Voice of Holland .
  • Jeroen Verbeek, Directeur interactieve media bij SBS, bespreekt inzet van verschillende platforms rond het nieuwe SBS format Secret Story

En verder: Monique de Haas laat de beste internationale voorbeelden zien, Joost Cohensius, media ontwikkelaar, laat zien hoe The Yeti Project, en The Blackbeard Connection verschillende media combineren, en Dick Buschman van Achtung presenteert een bijzondere case uit de reclame wereld.

Datum: 29 maart
Let op!!! Locatie is deze keer: Foyer van Studio 21 op het Media Park
Tijd: 14.00 - 17.30

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Cross Media Café Cross Media Formats om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

[Column] Joris van Lierop: Het blijft toch je kind, of niet dan?

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn laatste bijdrage schreef op deze plek. En hoewel ik het schrijven met veel plezier doe, was er toch een drempel die me een tijdje van de typemachine weghield

Jeroen Verkroost: The future is going to be weird. Featuring: Tesla, Neurochips, Robots, Cookies, TikTok, Satelliet

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden