Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Cross Media Cafe: Digitale TV

Tijd: Maart 17 2009 vanaf 14.30 to 17.30
Locatie: Studio 31 Mediapark, Hilversum
Straat: Sumatralaan 45
Plaats: Hilversum
Website of map: http://www.immovator.nl/route…
Telefoon: 035 677 75 07
Soort gebeurtenis: seminar
Georganiseerd door: Marlies Hakvoort
Meest recente activiteit: 10 Mrt 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Op dinsdag 17 maart vindt alweer het tweede Cross Media Cafe van dit jaar plaats! Van 14:30 tot 18:00 nemen we de nieuwe ontwikkelingen op het gebied van Digitale TV onder de loep. Locatie is studio 31 op het Mediapark in Hilversum. Meld je nu gratis aan!

Met onder andere een presentatie van de nieuwe monitor Digitale Televisie, bijdragen van UPC, Philips en Tele2, pitches van nieuwe bedrijven en een gesproken column van Bert van der Veer.

Programma:

14.30 Welkom

14.35-15.10 Nederland gaat digitaal

Recessie of niet, de Nederlander consumeert meer digitale televisie dan ooit te voren. Wat zijn de laatste cijfers? Worden al die thema kanalen wel echt bekeken? Hoeveel programma’s worden on demand bekeken?

* Ton van Mil, Directeur iMMovator, presenteert de Monitor Digitale Televisie, beschikbaar tijdens de bijeenkomst
* Bas de Vos, Directeur Stichting Kijkonderzoek zal de laatste kijkcijfers rond digitale televisie presenteren

15.10-15.30 Pitch!

Welke echt nieuwe diensten zijn mogelijk op het digitale televisie platform? Korte presentaties van jonge bedrijven met interessante projecten.

* Connected People – hoe kun je de set top box inzetten als communicatie platform?
* Crowntech – wat heb je nodig om TV te combineren met over the top diensten?
* Schedjoules – hoe kun je de programma info van de EPG gebruiken voor bijzondere marketing?
* Working Tomorrow – Waarom zou je je mobiele telefoon niet kunnen inzetten als afstandsbediening?


15.30-16.00 Pauze en bezoek aan demo’s

16.00-16.10 Gesproken Column

Bert van der Veer is een televisie man van het eerste uur. Hij regisseerde klassiekers als Toppop, Tineke, Henny Huismans Surpriseshow, en Barend en Van Dorp en was programmaleider bij RTL4, RTL5 en Veronica. Hoe kijkt hij tegen de digitale televisiewereld? Een gesproken column.

16.10-17.30 Nieuwe rondes, nieuwe plannen

Het digitale televisielandschap in Nederland ontwikkelt zich snel. De combinatie van internet en televisiewereld komt dichterbij, er zijn meer aanbieders en meer netwerken, en dat biedt nieuwe spelers interessante mogelijkheden. Korte presentaties en panelgesprek met o.a.:

* Jan de Vries, Manager, Eredivisie Live
* Ivo Lochtman, VP Content, UPC
* Frank Hermans, Business Development Multimedia, Ericsson
* Hans Broekhuis, Director Marketing TV Content, Tele2
* Robert Timmer Senior Director Internet TV Services & Partnerships Philips

17.30-19.00 Borrel en bezoek aan demo’s

Drop-inn bij Syntens
Tijdens dit Cross Media Café bieden wij u de mogelijkheid om in gesprek te gaan met adviseurs van Syntens, het innovatienetwerk voor ondernemers. Juist in deze tijd kunt u de crisis gebruiken als kans voor uw bedrijf. Wat dacht u ervan om weer eens kritisch naar uw kansen in de markt te kijken of uw financiële zaken onder de loep te nemen. Vragen op dit gebied kunt u meteen stellen aan het team van aanwezige Syntens-adviseurs. Ze zijn te vinden in de lounge naast Studio 31 gedurende de hele middag.

Deelname is zoals altijd gratis, na inschrijving via de iMMovator website.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Cross Media Cafe: Digitale TV om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & Meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden