Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Cross Media Cafe: Digitale TV

Tijd: Maart 17 2009 vanaf 14.30 to 17.30
Locatie: Studio 31 Mediapark, Hilversum
Straat: Sumatralaan 45
Plaats: Hilversum
Website of map: http://www.immovator.nl/route…
Telefoon: 035 677 75 07
Soort gebeurtenis: seminar
Georganiseerd door: Marlies Hakvoort
Meest recente activiteit: 10 Mrt 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Op dinsdag 17 maart vindt alweer het tweede Cross Media Cafe van dit jaar plaats! Van 14:30 tot 18:00 nemen we de nieuwe ontwikkelingen op het gebied van Digitale TV onder de loep. Locatie is studio 31 op het Mediapark in Hilversum. Meld je nu gratis aan!

Met onder andere een presentatie van de nieuwe monitor Digitale Televisie, bijdragen van UPC, Philips en Tele2, pitches van nieuwe bedrijven en een gesproken column van Bert van der Veer.

Programma:

14.30 Welkom

14.35-15.10 Nederland gaat digitaal

Recessie of niet, de Nederlander consumeert meer digitale televisie dan ooit te voren. Wat zijn de laatste cijfers? Worden al die thema kanalen wel echt bekeken? Hoeveel programma’s worden on demand bekeken?

* Ton van Mil, Directeur iMMovator, presenteert de Monitor Digitale Televisie, beschikbaar tijdens de bijeenkomst
* Bas de Vos, Directeur Stichting Kijkonderzoek zal de laatste kijkcijfers rond digitale televisie presenteren

15.10-15.30 Pitch!

Welke echt nieuwe diensten zijn mogelijk op het digitale televisie platform? Korte presentaties van jonge bedrijven met interessante projecten.

* Connected People – hoe kun je de set top box inzetten als communicatie platform?
* Crowntech – wat heb je nodig om TV te combineren met over the top diensten?
* Schedjoules – hoe kun je de programma info van de EPG gebruiken voor bijzondere marketing?
* Working Tomorrow – Waarom zou je je mobiele telefoon niet kunnen inzetten als afstandsbediening?


15.30-16.00 Pauze en bezoek aan demo’s

16.00-16.10 Gesproken Column

Bert van der Veer is een televisie man van het eerste uur. Hij regisseerde klassiekers als Toppop, Tineke, Henny Huismans Surpriseshow, en Barend en Van Dorp en was programmaleider bij RTL4, RTL5 en Veronica. Hoe kijkt hij tegen de digitale televisiewereld? Een gesproken column.

16.10-17.30 Nieuwe rondes, nieuwe plannen

Het digitale televisielandschap in Nederland ontwikkelt zich snel. De combinatie van internet en televisiewereld komt dichterbij, er zijn meer aanbieders en meer netwerken, en dat biedt nieuwe spelers interessante mogelijkheden. Korte presentaties en panelgesprek met o.a.:

* Jan de Vries, Manager, Eredivisie Live
* Ivo Lochtman, VP Content, UPC
* Frank Hermans, Business Development Multimedia, Ericsson
* Hans Broekhuis, Director Marketing TV Content, Tele2
* Robert Timmer Senior Director Internet TV Services & Partnerships Philips

17.30-19.00 Borrel en bezoek aan demo’s

Drop-inn bij Syntens
Tijdens dit Cross Media Café bieden wij u de mogelijkheid om in gesprek te gaan met adviseurs van Syntens, het innovatienetwerk voor ondernemers. Juist in deze tijd kunt u de crisis gebruiken als kans voor uw bedrijf. Wat dacht u ervan om weer eens kritisch naar uw kansen in de markt te kijken of uw financiële zaken onder de loep te nemen. Vragen op dit gebied kunt u meteen stellen aan het team van aanwezige Syntens-adviseurs. Ze zijn te vinden in de lounge naast Studio 31 gedurende de hele middag.

Deelname is zoals altijd gratis, na inschrijving via de iMMovator website.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Cross Media Cafe: Digitale TV om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden