Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Cross Media Cafe: Digitale TV

Tijd: Maart 17 2009 vanaf 14.30 to 17.30
Locatie: Studio 31 Mediapark, Hilversum
Straat: Sumatralaan 45
Plaats: Hilversum
Website of map: http://www.immovator.nl/route…
Telefoon: 035 677 75 07
Soort gebeurtenis: seminar
Georganiseerd door: Marlies Hakvoort
Meest recente activiteit: 10 Mrt 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Op dinsdag 17 maart vindt alweer het tweede Cross Media Cafe van dit jaar plaats! Van 14:30 tot 18:00 nemen we de nieuwe ontwikkelingen op het gebied van Digitale TV onder de loep. Locatie is studio 31 op het Mediapark in Hilversum. Meld je nu gratis aan!

Met onder andere een presentatie van de nieuwe monitor Digitale Televisie, bijdragen van UPC, Philips en Tele2, pitches van nieuwe bedrijven en een gesproken column van Bert van der Veer.

Programma:

14.30 Welkom

14.35-15.10 Nederland gaat digitaal

Recessie of niet, de Nederlander consumeert meer digitale televisie dan ooit te voren. Wat zijn de laatste cijfers? Worden al die thema kanalen wel echt bekeken? Hoeveel programma’s worden on demand bekeken?

* Ton van Mil, Directeur iMMovator, presenteert de Monitor Digitale Televisie, beschikbaar tijdens de bijeenkomst
* Bas de Vos, Directeur Stichting Kijkonderzoek zal de laatste kijkcijfers rond digitale televisie presenteren

15.10-15.30 Pitch!

Welke echt nieuwe diensten zijn mogelijk op het digitale televisie platform? Korte presentaties van jonge bedrijven met interessante projecten.

* Connected People – hoe kun je de set top box inzetten als communicatie platform?
* Crowntech – wat heb je nodig om TV te combineren met over the top diensten?
* Schedjoules – hoe kun je de programma info van de EPG gebruiken voor bijzondere marketing?
* Working Tomorrow – Waarom zou je je mobiele telefoon niet kunnen inzetten als afstandsbediening?


15.30-16.00 Pauze en bezoek aan demo’s

16.00-16.10 Gesproken Column

Bert van der Veer is een televisie man van het eerste uur. Hij regisseerde klassiekers als Toppop, Tineke, Henny Huismans Surpriseshow, en Barend en Van Dorp en was programmaleider bij RTL4, RTL5 en Veronica. Hoe kijkt hij tegen de digitale televisiewereld? Een gesproken column.

16.10-17.30 Nieuwe rondes, nieuwe plannen

Het digitale televisielandschap in Nederland ontwikkelt zich snel. De combinatie van internet en televisiewereld komt dichterbij, er zijn meer aanbieders en meer netwerken, en dat biedt nieuwe spelers interessante mogelijkheden. Korte presentaties en panelgesprek met o.a.:

* Jan de Vries, Manager, Eredivisie Live
* Ivo Lochtman, VP Content, UPC
* Frank Hermans, Business Development Multimedia, Ericsson
* Hans Broekhuis, Director Marketing TV Content, Tele2
* Robert Timmer Senior Director Internet TV Services & Partnerships Philips

17.30-19.00 Borrel en bezoek aan demo’s

Drop-inn bij Syntens
Tijdens dit Cross Media Café bieden wij u de mogelijkheid om in gesprek te gaan met adviseurs van Syntens, het innovatienetwerk voor ondernemers. Juist in deze tijd kunt u de crisis gebruiken als kans voor uw bedrijf. Wat dacht u ervan om weer eens kritisch naar uw kansen in de markt te kijken of uw financiële zaken onder de loep te nemen. Vragen op dit gebied kunt u meteen stellen aan het team van aanwezige Syntens-adviseurs. Ze zijn te vinden in de lounge naast Studio 31 gedurende de hele middag.

Deelname is zoals altijd gratis, na inschrijving via de iMMovator website.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Cross Media Cafe: Digitale TV om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Jeroen Huijsdens: Bioscoop heeft bewezen iets te bieden wat anderen niet in huis hebben

Jeroen Huijsdens is hoofdredacteur van Holland Film Nieuws – HFM – en Filmdepot.nl en is eigenaar van Filmtaal. En sinds kort mede-uitgever van Alles is film

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Een kerstreview zónder supermarkten

Het is december. De warme deken van clichématige 90-secondenspots spoelt weer over je heen en je weet waar het tijd voor is: een review! Dit keer niet over de supermarkten, omdat PLUS daar zó hard domineert dat ik dat een oneerlijk vergelijk zou vinden

[Column] Deniz Alkaç: Een gezondere branche begint bij een beter verhaal

Het zijn turbulente tijden. Het vak verandert snel en dat is op veel plekken te merken. Wie de afgelopen week zijn LinkedIn opende, zag waarschijnlijk de speech van Victor Knaap voorbijkomen. Op het DeMedia100 Diner schetste hij een ietwat ongezellig toekomstbeeld van onze markt

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden