Nederlands MediaNetwerk

‘Crossmediaal in 2010’, nu in de praktijk !

Gegevens gebeurtenis

‘Crossmediaal in 2010’, nu in de praktijk !

Tijd: December 8 2009 hele dag
Locatie: Mediaplaza
Straat: congrescentrum
Plaats: Utrecht
Website of map: http://www.innovatiekalender.…
Soort gebeurtenis: event
Georganiseerd door: Syntens henk walhout
Meest recente activiteit: 5 Nov 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Vervult u in de toekomst nog een betekenisvolle rol binnen de communicatiebranche? Wilt u nieuwe business en winstgevende samenwerkingen? Door crossmediaal te werken kunnen partijen in de media– en communicatie-industrie dit realiseren. Wat betekent dit voor u en wat is daarvan te leren?

Op dinsdag 8 december organiseert Syntens samen met MediaPlaza en de verschillende branches voor de media– en communicatie-industrie het seminar ‘Crossmediaal in 2010’.

Aan de hand van de praktijk bespreken wij strategische keuzes, klantencontacten, verdienmodellen en organisatie. Laat u inspireren door onze gastsprekers en profiteer ook van winstgevende slimme samenwerkingen met uw partners in de keten. Wij bieden u concrete handvatten om daadwerkelijk samen aan de slag te gaan!

Wat kunt u verwachten?
Tijdens dit brancheseminar ontmoet u potentiële samenwerkingspartners en ontdekt u welke kansen ICT biedt. Onder leiding van dagvoorzitter Peter Luit, media trendwatcher en crossmedia adviseur, wordt veel ruimte gegeven voor een interactief debat met collega’s en (potentiële) samenwerkingspartners. Daarnaast verzorgen wij een inspirerend en verbindend programma met workshops en gerenommeerde partijen als PricewaterhouseCoopers, Bright, De Uitgeeffabriek en Phaff & Partners.

Voor wie?
Wij verwelkomen uitgevers, reclamebureaus, adverteerders, ICT-bedrijven, audiovisuele bedrijven, nieuwe media, mediaproductie en –distributiebedrijven, maar ook fotografen en vormgevers. Deelname aan het brancheseminar is kosteloos.
Heeft u vragen? Bel met Henk Walhout, Tel: 088 – 444 0307, Email: hwt@Syntens.nl

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor ‘Crossmediaal in 2010’, nu in de praktijk ! om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jeroen Verkroost: Disney+ zal een succes worden (en dit zijn de risico's)

Ik denk wel dat Netflix voorlopig nog marktleider blijft, zeker wereldwijd met ruim 150 miljoen aansluitingen, maar de komst van Disney gaan ze voelen

[Column] Mike Hendrixen: gamescom 2019

Deze week is Keulen de gamehoofdstad van de wereld: de grootste gamesbeurs ter wereld viert haar tiende verjaardag in de Duitse Domstad. Meer dan 500.000 geïnteresseerden bezoeken gamescom om de allernieuwste games en hardware te zien en uit te proberen

[Column] David de Jong: een plus of min voor Disney+ ?

Disney+ gaat bij ons van start op 12 november 2019. Nederland is tamelijk onverwacht het enige Europese land waar deze dienst gelanceerd wordt

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden