Nederlands MediaNetwerk

Digikring Amsterdam: Unfriend me!!

Gegevens gebeurtenis

Digikring Amsterdam: Unfriend me!!

Tijd: Januari 20 2011 vanaf 18.00 to 22.00
Locatie: volg www.digikring.net
Website of map: http://www.digikring.net
Soort gebeurtenis: interactief, event
Georganiseerd door: digikring groot Amsterdam
Meest recente activiteit: 1 Dec 2010

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Unfriend me! 20 januari 2011 - Digikring netwerk bijeenkomst over social media
Ook in 2011 verzorgt Digikring weer gezellige netwerkavonden met interessante onderwerpen en spreken. We starten het jaar met 'Unfriend me!'. Een avond over de (on)mogelijkheden van social media voor ondernemers.

Elsbeth Eilander, chef redactie Tijdschrift voor Marketing van MolBlog.nl (MarketingOnline.nl) komt vertellen hoe haar organisatie social media inzet om hun site succesvol te maken en te houden.

Frank Heukels, zelfstandig ondernemer en eigenaar van Rode Streep, vertelt vanuit zijn dagelijkse praktijk over trends en ontwikkelingen. Lees zijn artikel over Unfrienden hier: http://www.molblog.nl/bericht/de-trend-komt-tot-volle-wasdom-unfriending

Berber Hoekstra, social media analist bij BuzzCapture analyseert en monitort merken online en vertelt hoe dit omgezet kan worden tot bedrijfsstrategie.

En als laatste zijn we samen met de makers van SuicideMachine.org, the Web 2.0 Suicide Machine, aan het kijken of we de bezoekers tijdens de avond eventueel hun nutteloze virtuele profielen de nek om kunnen laten draaien.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Digikring Amsterdam: Unfriend me!! om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden