Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Driedaagse Praktische NLP

Tijd: Juli 1 2010 van 9.00 tot Juli 3 2010 bij 17.00
Locatie: Haarlem
Telefoon: 06 51510519
Soort gebeurtenis: training
Georganiseerd door: Baukje Uilkema
Meest recente activiteit: 14 Jun 2010

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Driedaagse Praktische NLP
De training voor meer communicatiekracht

Wat is het?
Een driedaagse training, waarin gebruik wordt gemaakt van technieken uit NLP (Neurolinguïstisch programmeren). NLP is een doelgerichte communicatie- methodiek. De NLP communicatiemethodiek maakt het mogelijk nog succesvoller te zijn. Iedereen kan zijn gedrag in positieve zin veranderen. Tenminste, als je dat wilt.

Waarom ga ik dat doen?
Om (nog) bewuster te communiceren, bewuster keuzes te maken die je brengen waar je wilt zijn. Beter in “je vel” te zitten, zowel in je persoonlijke leven, je relatie, je gezin, je familie als in je werk, de keuzes in je loopbaan, je contacten met klanten. Hoe zou het zijn om nog beter te begrijpen, nog beter begrepen te worden, daadkrachtiger te worden, zekerder, duidelijker, sterker, gezonder?

Hoe werkt het?
Theorie en oefeningen wisselen elkaar af zodat je in enkele dagen je bewust wordt van wat je kunt zien, horen, voelen en daardoor dóen, om verbeteringen aan te brengen in wat jij wilt!

Wanneer en waar?
Driedaagse Praktisch NLP, vergroot je communicatiekracht vindt plaats op 1, 2 en 3 juli 2010 Alle dagen van 09.00 uur tot 17.00 uur in Haarlem.

Wat kan ik er mee?
Je vindt oplossingen, betere resultaten, meer inzicht in jezelf en de mensen om je heen, je kunt kansen herkennen en pakken en nog véél meer.

Investering?
De bijdrage voor deze training bedraagt € 630,00 (exclusief BTW, lunch en materiaal). Indien kennis en inzicht dienen ter verbetering van de prestaties op het werk, zijn er substantiële fiscale voordelen!

Inschrijven?
Dat kan via info@constantlamp.com of info@baukjeuilkema.nl

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Driedaagse Praktische NLP om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation, Surveillance, Apple Appstore, Retentie en de Paus

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Joris van Lierop: Go live in lockdown

Een maand geleden ging The Content Exchange (TCE) dan eindelijk live. En hoewel ik al behoorlijk wat dingen live heb gezet, blijft het ritueel hetzelfde. Het nerveuze gedoe over het persbericht, de twijfel komt er iemand ...

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Four common mistakes in content strategy

And how to fix them.. Over the past months and even years, all my conversations about content strategy reveal four common elements that hinder their success. Being aware of these pitfalls is half the solution

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden