Nederlands MediaNetwerk

Eerste Nederlands MediaNetwerk Event

Gegevens gebeurtenis

Eerste Nederlands MediaNetwerk Event

Tijd: Januari 22 2009 vanaf 17.00 to 19.30
Locatie: Philharmonie
Straat: Lange Begijnestraat 11
Plaats: 2011 HH Haarlem
Website of map: http://www.theater-haarlem.nl/
Telefoon: 023 - 512 12 12
Soort gebeurtenis: Netwerk-event
Georganiseerd door: Bas Vlugt en Peter Wybenga
Meest recente activiteit: 27 Jan 2011

Omschrijving gebeurtenis

Het eerste netwerk event van het Nederlands MediaNetwerk. Aanvang 17.00 uur, start programma 17.45 uur.

Het programma, onder voorzitterschap van Peter Wybenga, ziet er als volgt uit:


Opening van het event door Bernt Schneiders, burgemeester van Haarlem

Jan Dijkgraaf zal spreken over de herpositionering van HP/De Tijd

Roland en Rogier van Kralingen zullen spreken over de 13 Gouden Wetten van Recessie Marketing

Michiel Frackers zal spreken over de kunst van het brengen van scoops bij 925

Mat Heffels zal optreden als woedende columnist.


Deelname aan dit netwerkevent is kosteloos.

Aanmelden bij Bas Vlugt: bas@basvlugt.nl

Bekijk de deelnemerslijst


Het Eerste Nederlands MediaNetwerk Event wordt gesponsord door Narrow Minds

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Eerste Nederlands MediaNetwerk Event om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (35)

Woont eventueel bij (11)

Niet bijwonen (4)

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone clipboard uit? Hoe ziet de wereld er uit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden