Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Effe een filmpje maken (2 dg)

Tijd: September 25 2015 tot Oktober 2 2015
Locatie: Media Academie, Mediapark
Straat: Sumatralaan 45
Plaats: Hilversum
Website of map: http://www.media-academie.nl/…
Telefoon: 035-646 62 62
Soort gebeurtenis: training
Georganiseerd door: Jacqueline Overduin
Meest recente activiteit: 20 Jul 2015

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Communicatieprofessionals en -medewerkers en redacteuren die op operationeel en tactisch niveau de organisatie willen faciliteren bij het creëren van (bedrijfs)video’s.

AV (audio-video) neemt als communicatiemiddel een steeds grotere vlucht, op internet, beurzen en bij presentaties. Ooit een camera in de hand gehad hebben bij een verjaardag is niet voldoende om je boodschap als bedrijf te etaleren. Het is kennis en vakmanschap. Hoe daar mee om te leren gaan kun je leren. Voor een beter en treffend resultaat. Een beklijvende film (laten) maken kost immers geld en energie.
In een dynamische training leert u een bedrijfsvideo opdrachtfilm en voorlichtingsfilm te realiseren. U kunt als liaison optreden tussen uw (interne) klant en de leverancier, omdat u weet wat binnen gestelde budgetten de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn van een (bedrijfs)video. Al voor aanvang van de training ontvangt u in de online leeromgeving theorie en opdrachten, vervolgens diepen we de kennis tijdens de eerste dag uit. Een korte praktijkopdracht volgt ter plekke. Na de eerste dag neemt u uw kennis mee en gaat u aan de slag met een vervolg praktijkopdracht, die tijdens het terugkomdagdeel wordt besproken en aangescherpt.

Basale operationele kennis van communicatie in een zakelijke omgeving.

Training van anderhalve dag waarin theorie en praktijk wordt verbonden met oefeningen.

  • Adviseren: Bespreken van mogelijkheden en onmogelijkheden van de wens van de (interne) klant
  • Briefing: Verwoorden van de wensen van de organisatie naar de producent
  • Calculatie: Realistisch budgetteren van een videoproductie
  • Rollen, technieken en processen: Kennis van alles wat komt kijken bij het maken van een (bedrijfs)video voor tv en internet
  • Kwaliteit: Weten waar een (bedrijfs)video aan dient te voldoen
  • Workshop: het maken van een korte bedrijfsvideo

Als tussenpersoon kunt u de wensen voor een (bedrijfs)video van uw (interne) klant realiseren met externe leveranciers.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Effe een filmpje maken (2 dg) om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden