Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Frank Lether

Tijd: Maart 25 2011 vanaf 18.00 to 19.00
Locatie: Nijkerkerveen
Soort gebeurtenis: order
Georganiseerd door: Frank D.P.M. Lether
Meest recente activiteit: 25 Mrt 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

triAV wint tender voor digitale TV bij Accor Hotels Nederland

triAV heeft de tender gewonnen voor het implementeren van digitale TV in alle Accor hotels in Nederland. Het gaat hier om 19 hotels. De leverancier, die al vele jaren bekend staat als specialist voor het verzorgen van TV beeld in hotels, heeft 5 andere aanbieders achter zich gelaten. Alle Accor hotels worden in de komende jaren voorzien van een digitaal ontvangststation waarbij ongeveer 65 internationale zenders worden doorgegeven naar de hotelkamers. Het project zal in 2013 afgerond zijn.

"Met het uitzicht op steeds stijgende kosten van kabelexploitanten en het steeds beperktere analoge TV-aanbod, zijn wij op zoek gegaan naar een betaalbaar alternatief. We hebben nu de mogelijkheid om tegen lagere maandelijkse kosten een veel groter zenderpakket aan te bieden in digitale kwaliteit", zegt Dana Verboom, Senior Buyer van Accor Hotels.
Daarnaast was ook de technische ondersteuning van doorslaggevend belang bij het toekennen van het project. “We waren op zoek naar een leverancier die de digitale TV zenders over onze bestaande coaxnetwerken kan distribueren en garant staat voor een goede (technische) serviceverlening", aldus Dirk Kenter, ICT Manager van Accor Hotels Nederland.
Bert Nijeboer, Directeur van triAV, is uiteraard verheugd. "Het bevestigt dat je als leverancier moet blijven inspelen op de steeds veranderende behoeften van de hotelgasten. Een goed bed is heel belangrijk, maar ook het TV aanbod uit het land van afkomst, maakt steeds vaker onderdeel uit van de keuze voor een hotel".

Over triAV
TriAV verzorgt al jaren in heel veel hotels in de BeNeLux het TV-beeld. Van de ontvangst tot en met de weergave, van advies tot en met de service en uiteraard ook het onderhoud. Deze werkwijze neemt de hotelier veel werk uit handen. Niet voor niets is het motto van triAV: ‘Your hospitality, Our care’.

Over Accor
Accor, ‘s werelds toonaangevende hotelonderneming en marktleider in Europa, is aanwezig in 90 landen met 4.200 hotels en bijna 500.000 kamers. Met een omvangrijke portfolio aan hotelmerken - Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons, Etap Hotel, Formule 1, hotelF1, Motel 6 en aanverwante activiteiten zoals Thalassa sea & spa en Lenôtre beschikt Accor over een breed aanbod van luxe tot budget. Met 145.000 medewerkers wereldwijd biedt Accor haar klanten en partners bijna 45 jaar kennis en ervaring.
In Nederland biedt Accor Hotels haar gasten een brede keuze uit 37 hotels, van het luxe tot het budgetsegment: Sofitel Amsterdam The Grand, 1 Pullman, 1 MGallery hotel – The Convent Hotel Amsterdam, 9 Novotel hotels, 11 Mercure hotels, 11 ibis hotels, 1 Etap hotel en 2 Formule 1 hotels.

 

Bij de foto: van links naar rechts: Bert Nijeboer, Dana Verboom en Dirk Kenter

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Frank Lether om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Joost Geurtsen (Insight TV): ‘Wij nemen de kijkers mee op avontuur’

Joost Geurtsen is Head of Global Brand Partnerships bij Insight TV, de online televisiezender met een breed aanbod voor onder meer millennials. We spreken hem over zijn bedrijf

[Interview] Nick Kalse van Outbrain: "Alle campagnes draaien op basis van de interesses van de bezoekers"

Nick Kalse is Managing Director Netherlands bij Outbrain. We spreken hem over de activiteiten van zijn bedrijf, de lockdown, de situatie bij social media en de ontwikkelingen in de advertentiemarkt.

[Interview] Lars Schotanus en Jaco Bal: "Wij denken dat internet straks de standaard wordt voor radioluisteren"

De Radiofabriek maakt online radio. Hiermee spelen ze in op de versnippering van het medialandschap en de exponentiële stijging van luisteren via internet. We spreken met Lars Schotanus en Jaco Bal

[Interview] Paul Römer namens Vereniging van Commerciële Radio over gewenste vergunningsverlenging: "Nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: De Onbetrouwbare Overheid

Het moet maar eens worden gezegd: De overheid is onbetrouwbaarder dan wij allen denken. In Engeland heet een ambtenaar een civil servant. Het is met name het tweede deel van deze omschrijving, dat hier in Nederland niet bestaat

[Column] Erwin Fisser: Een jongerencampagne als oplossing voor alles

Weinig dingen worden in de moderne maatschappij tegelijkertijd zo enorm onderschat als overschat als de campagne. Zodra alles goed gaat, is de campagne eigenlijk volledig weggegooid geld

[Column] Bas Vlugt: Media Transfer naar Bestemming Onbekend

Vandaag heeft het Nederlands MediaNetwerk een artikel gepubliceerd dat flink in de belangstelling staat van onze lezers, getuige de snelheid waarmee dit artikel in de lijst van meest gelezen artikelen is gekatapulteerd

[Column] Jacqueline Smit: Beware of your shadow

Het is tijd voor het omarmen van het oncomfortabele, het fluïde maken van modellen en het ontwikkelen van nieuw gedrag

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden