Nederlands MediaNetwerk

Functionerings- en beoordelingsgesprekken (2 dg)

Gegevens gebeurtenis

Functionerings- en beoordelingsgesprekken (2 dg)

Tijd: September 9 2015 tot September 10 2015
Locatie: Media Academie, Mediapark
Straat: Sumatralaan 45, Locatie Heideheuvel
Plaats: Hilversum
Website of map: http://www.media-academie.nl/…
Telefoon: 035-646 62 62
Soort gebeurtenis: training
Georganiseerd door: Jacqueline Overduin
Meest recente activiteit: 20 Jul 2015

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Hoe bereid je een functionerings- of beoordelingsgesprek voor? Hoe maak je het werkgedrag bespreekbaar? Hoe voorkom je dat je aandachtspunten worden ervaren als kritiek? Hoe maak je goede werkafspraken? In deze training leer je constructief een functionerings- en een beoordelingsgesprek te voeren, zodat je medewerkers kunt motiveren en samen komt tot optimale werkresultaten.

Resultaat:
Na afloop van de training heeft de deelnemer geleerd om op een professionele manier functionerings- en beoordelingsgesprekken te voeren, om zo samen te komen tot een beter werkresultaat.

De deelnemer is vaardiger in gesprekstechnieken en weet structuur aan te brengen en te houden in deze gesprekken. Hij herkent weerstand sneller en kan er beter mee omgaan. Hij weet het maximale uit de gesprekken te halen en heeft meer zicht op de eigen manier van luisteren, vragen en afspraken maken.

Opzet:
Twee aaneengesloten trainingsdagen. Tijdens de training Functionerings- en beoordelingsgesprekken leer je de theorie te verbinden met de praktijk. Er zijn korte inleidingen en deze worden gevolgd door oefeningen. De tweede dag wordt geoefend met een ervaren trainingsacteur. Er is ruimte om ervaringen uit te wisselen. De deelnemers kunnen ook zelf situaties inbrengen, die als lastig ervaren worden. Er is aandacht voor gespreksvaardigheden als: coachen, samenwerken en confronteren.

Inhoud:
In de training is aandacht voor de managementscyclus, competentiemanagement, beoordelen vanuit SMART-doelstellingen, feedback geven en ontvangen, afspraken maken, problemen herkennen en oplossen en omgaan met weerstanden. 
Mogelijke leervragen:

  • wat is het verschil tussen een functionerings- en beoordelingsgesprek?
  • hoe bereid je je gesprek voor?
  • hoe zorg je voor een goede gespreksopbouw?
  • hoe verbeter je je gesprekstechniek?
  • hoe is je rol en je houding?
  • hoe geef je constructief feedback?
  • hoe maak je goede vervolgafspraken?
  • wat zijn de valkuilen bij deze gesprekken?

Doelgroep:
Leidinggevenden die hun manier van functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren willen verbeteren om zo samen te komen tot betere prestaties van medewerkers.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Functionerings- en beoordelingsgesprekken (2 dg) om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

[Column] Paola Cassone: De culturele revolutie

Nog een maand tot het eind van dit jaar, maar ik ben al in de stemming voor een terugblik. Want, laten we eerlijk zijn, wat een jaar!

Jeroen Verkroost: website-awards, Prada, Swapfiets duurzaam? Borat maakt zich kwaad, iconische filmauto’s

“Hoera, we zijn beste website van het jaar 2019!” las ik deze week weer diverse malen. Gefeliciteerd hoor, alle 37 (!) winnaars. Vooral leuk voor overall-winnaar PSV, dat verder maar bar weinig won de afgelopen weken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden