Nederlands MediaNetwerk

Functionerings- en beoordelingsgesprekken (2 dg)

Gegevens gebeurtenis

Functionerings- en beoordelingsgesprekken (2 dg)

Tijd: September 9 2015 tot September 10 2015
Locatie: Media Academie, Mediapark
Straat: Sumatralaan 45, Locatie Heideheuvel
Plaats: Hilversum
Website of map: http://www.media-academie.nl/…
Telefoon: 035-646 62 62
Soort gebeurtenis: training
Georganiseerd door: Jacqueline Overduin
Meest recente activiteit: 20 Jul 2015

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Hoe bereid je een functionerings- of beoordelingsgesprek voor? Hoe maak je het werkgedrag bespreekbaar? Hoe voorkom je dat je aandachtspunten worden ervaren als kritiek? Hoe maak je goede werkafspraken? In deze training leer je constructief een functionerings- en een beoordelingsgesprek te voeren, zodat je medewerkers kunt motiveren en samen komt tot optimale werkresultaten.

Resultaat:
Na afloop van de training heeft de deelnemer geleerd om op een professionele manier functionerings- en beoordelingsgesprekken te voeren, om zo samen te komen tot een beter werkresultaat.

De deelnemer is vaardiger in gesprekstechnieken en weet structuur aan te brengen en te houden in deze gesprekken. Hij herkent weerstand sneller en kan er beter mee omgaan. Hij weet het maximale uit de gesprekken te halen en heeft meer zicht op de eigen manier van luisteren, vragen en afspraken maken.

Opzet:
Twee aaneengesloten trainingsdagen. Tijdens de training Functionerings- en beoordelingsgesprekken leer je de theorie te verbinden met de praktijk. Er zijn korte inleidingen en deze worden gevolgd door oefeningen. De tweede dag wordt geoefend met een ervaren trainingsacteur. Er is ruimte om ervaringen uit te wisselen. De deelnemers kunnen ook zelf situaties inbrengen, die als lastig ervaren worden. Er is aandacht voor gespreksvaardigheden als: coachen, samenwerken en confronteren.

Inhoud:
In de training is aandacht voor de managementscyclus, competentiemanagement, beoordelen vanuit SMART-doelstellingen, feedback geven en ontvangen, afspraken maken, problemen herkennen en oplossen en omgaan met weerstanden. 
Mogelijke leervragen:

  • wat is het verschil tussen een functionerings- en beoordelingsgesprek?
  • hoe bereid je je gesprek voor?
  • hoe zorg je voor een goede gespreksopbouw?
  • hoe verbeter je je gesprekstechniek?
  • hoe is je rol en je houding?
  • hoe geef je constructief feedback?
  • hoe maak je goede vervolgafspraken?
  • wat zijn de valkuilen bij deze gesprekken?

Doelgroep:
Leidinggevenden die hun manier van functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren willen verbeteren om zo samen te komen tot betere prestaties van medewerkers.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Functionerings- en beoordelingsgesprekken (2 dg) om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: The mission is the message

Hoe kun je als bedrijf een mission statement inzetten om positief over het voetlicht te komen? Bob Goulooze weet het antwoord en deelt het met jou

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: YouTube waterboarding, geforceerde TN'ers van SNS en stockmodellen voor Big Green Egg

Anderhalve minuut kijken naar reclame om er dan achter te komen dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat. Dat was vroegâh al irritant, maar tegenwoordig kan het dus écht niet meer

[Column] Erwin Fisser: De ellende van de eerste zijn

We kennen de Wright Brothers als uitvinders van het moderne vliegtuig, niet Henri Giffard die al 50 jaar eerder met een gemotoriseerd toestel vloog. We kennen allemaal David Bowie, veel minder mensen kennen Captain Beefheart

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden