Nederlands MediaNetwerk

Gratis seminar social media en online reputatiemanagement

Gegevens gebeurtenis

Gratis seminar social media en online reputatiemanagement

Tijd: Maart 10 2009 vanaf 16.30 to 18.00
Locatie: Stayok Zeeburg
Straat: Timorplein 21
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.mediaflextraininge…
Telefoon: 0346-569922
Soort gebeurtenis: gratis, seminar
Georganiseerd door: Marleen Kerssemakers
Meest recente activiteit: 1 Feb 2010

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Uitnodiging

Gratis seminar social media en online reputatiemanagement

Dinsdag 10 maart door Mediaflex Trainingen en Karel Roes

Dinsdag 10 maart geeft Mediaflex Trainingen een seminar over social media en online reputatiemanagement. In samenwerking met Karel Roes, Managing Director van WebRep Associates, bieden we je deze middag praktische en waardevolle insight information over social media en online reputatiemanagement. Je besluit het seminar onder meer met nieuwe inzichten in huidige ontwikkelingen en praktische tips om zélf via de online dialoog je bedrijfsreputatie te beïnvloeden.


Waarom je dit niet mag missen …
Het seminar laat je zien dat met de opkomst van de nieuwe generatie internetgebruikers niet alleen het dagelijks leven er anders uitziet. Ook de wijze van communicatie is onherroepelijk veranderd: de online dialoog is geboren. Een dialoog die grotendeels via de zogeheten social media wordt gevoerd en een communicatiewijze waarmee reputaties gemaakt of juist gebroken kunnen worden. Maar wat zijn social media nou precies en hoe kun je daarvan gebruikmaken? Kun je dat zelf? En wat doe je als er inderdaad een online dialoog ontstaat?

In het seminar antwoord op deze vragen, en nog veel meer. Zoals de ins and outs over de verschillende online-communicatiemodellen en slimme tips en trucs om zélf de online reputatie van je bedrijf te beïnvloeden.

Programma

Datum: Dinsdag 10 maart 2009
Locatie: Timorplein 21, 1094 CC Amsterdam
Tijd: 16.30 uur (start 17.00 uur), na het seminar is er een borrel tot 18.30 uur

INSCHRIJVEN: www.mediaflextrainingen.nl
Zie seminar

Over Karel Roes
Karel Roes, Managing Director van WebRep Associates, is een internetstrateeg met een pragmatische instelling. Roes ontwikkelde diverse succesvolle communicatiedenkmodellen, waarvan het Driver-model, SEPA, en Hookmarketing enkele voorbeelden zijn.

‘We zitten in een omslagperiode. Iedereen roept dat er iets met online reputatiemanagement en social media moeten gebeuren. In praktijk gebeurt er nog maar bar weinig. Wij zijn met onze WebRep Professionals daadwerkelijk actief. De tijd van denken en roepen voorbij is - we moeten aan de slag! Welkom virtuele dialoog, hallo online reputatiemanagement!’.

Over Mediaflex Trainingen
Kennis delen en overbrengen op het gebied van online middelen, online strategie, en online marketingcommunicatie is dé kern van Mediaflex Trainingen.

Kennis over online (on)mogelijkheden doe je niet alleen op tijdens een cursus of training, maar ook daarbuiten. Daarom houden wij je niet alleen via onze trainingen, maar ook via onze gratis seminars op de hoogte van alle ontwikkelingen in de wereld van online middelen, online strategie en online marketingcommunicatie.

Meer weten?
www.mediaflextrainingen.nl
Voor inschrijven zie seminar

Mediaflex Trainingen
t.a.v. Marleen Kerssemakers
T: 034-656 99 22
E: marleen.kerssemakers@mediaflex.nl

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Gratis seminar social media en online reputatiemanagement om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Woont eventueel bij (1)

Interviews

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over drama maken in coronatijd, de functie van publiek en meer

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

[Marketing Report Radio] Dave Minneboo en Robert Bernink over 15 jaar Qmusic en radio bij corona

Dave Minneboo is programmadirecteur van Qmusic en Robert Bernink is directeur entertainment bij DPG Media. De twee kwamen bij Marketing Report Radio vertellen over het aankomende jubileum en werken in coronatijd

[Interview] Joost Geurtsen (Insight TV): ‘Wij nemen de kijkers mee op avontuur’

Joost Geurtsen is Head of Global Brand Partnerships bij Insight TV, de online televisiezender met een breed aanbod voor onder meer millennials. We spreken hem over zijn bedrijf

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

[Column] Joris van Lierop: Het blijft toch je kind, of niet dan?

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn laatste bijdrage schreef op deze plek. En hoewel ik het schrijven met veel plezier doe, was er toch een drempel die me een tijdje van de typemachine weghield

Jeroen Verkroost: The future is going to be weird. Featuring: Tesla, Neurochips, Robots, Cookies, TikTok, Satelliet

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Minimal viable content pages

One of the biggest complaints about content is that it is expensive. Expensive to produce and expensive to publish. Aside your ego gets dented when that all that expensiveness isn't doing what it is supposed to do

[Column] Michiel Veugelers: Don’t try to understand it. Feel it.

Toen de bioscopen in Nederland na de lockdown weer open mochten, met beperkingen, was er naast het maximaal aantal bezoekers per zaal en de 1,5 meter afstand-regeling een ander probleem: het aanbod

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden