Nederlands MediaNetwerk

Grote Freelancersdag NVJ: Show me the Money

Gegevens gebeurtenis

Grote Freelancersdag NVJ: Show me the Money

Tijd: Juni 5 2012 hele dag
Locatie: Amersfoort
Straat: Stadhuisplein 7
Plaats: Amersfoort
Website of map: http://www.nvj.nl/nieuws/beri…
Soort gebeurtenis: evenement
Georganiseerd door: Andrea von der Möhlen
Meest recente activiteit: 2 Mei 2012

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Leer tijdens de Grote Freelancersdag op 5 juni hoe je je als freelancer kunt onderscheiden, met onder meer Brenno de Winter, Eric Smit, Ilvy Njiokiktjien en businessplan guru Patrick van der Pijl. Het wordt een dag vol praktijkvoorbeelden en workshops. Daarnaast wordt aan het einde van de dag een journalistiek project beloond met een startkapitaal. Heb jij een briljant idee? Doe dan mee!

Dankzij praktische handvaten leer je op de Grote Freelancersdag om: jezelf als merk neer te zetten, toegevoegde waarde te creëren en nieuwe verdienmodellen te ontwikkelen. Alle sprekers zijn zelfstandige ondernemers die ooit als éénpitter zijn begonnen en nu een bloeiend bedrijf hebben. Laat je inspireren door hun verhalen. Tussendoor en na afloop is er volop gelegenheid om collega’s te ontmoeten.

Crowdfunding
Het deelnemersgeld van de Grote Freelancersdag wordt besteed aan een journalistiek project van een van de deelnemers. Stuur vooraf je idee in voor 25 mei en maak kans om een van de drie genomineerden te worden, die op de Grote Freelancersdag hun idee mogen pitchen. Aan het einde van de dag wordt de winnaar bekendgemaakt. Ga hier naar de procedure.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Grote Freelancersdag NVJ: Show me the Money om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & Meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden