Nederlands MediaNetwerk

Is everything media? Get inspired!!

Gegevens gebeurtenis

Is everything media? Get inspired!!

Tijd: Maart 15 2011 vanaf 16.00 to 17.30
Locatie: Coolbrands
Straat: AD van Heelstraat 5
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://maps.google.nl/maps/ms…
Telefoon: 020-5737291
Soort gebeurtenis: bijeenkomst
Georganiseerd door: Marina Hertroys
Meest recente activiteit: 22 Feb 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Inspiratie is een belangrijk onderdeel in ons dagelijks werk. Waar haal je inspiratie vandaan en hoe gebruik je die om tot ‘the Big Idea’ te komen?  Ieder afzonderlijk betekenen media en creatie weinig. Er is een Big Idea nodig om tot een goed eindresultaat te komen. Omdat we altijd onder tijdsdruk staan, komt daar in de praktijk weinig van en kiezen we keer op keer voor de gekende en gebaande paden.  Maar de kwaliteit van communicatie hangt natuurlijk niet af van de boodschap of van het kanaal,  maar van een intelligente combinatie van die factoren.

Op dinsdag 15 maart stellen we onze vastgeroeste patronen ter discussie en bieden we andere inzichten en perspectieven. We nodigen je van harte uit om deze inspiratiesessie bij te wonen.

De middag wordt geleid door Frederique de Jong, presentator van onder andere Mediazaken bij BNR.  Eerste spreker is “ kaartenman” Gejus van Diggele, freelance marketingcommunicatiespecialist. Hij gaat ons laten zien dat het toch echt gaat om de emotie/boodschap die de waarde van media bepaalt. Dit doet hij aan de hand van zijn grote verzameling hergebruikte speelkaarten. Irene Koel, oprichter en owner van BLOEI creative innovations, laat aan de hand van een aantal cases zien hoe je tot relevantie en uniciteit komt door net wat anders te kijken naar de werkelijkheid. En Eugene Roorda tenslotte, wie kent deze duider en provocateur niet, verzorgt de afsluiting van de middag met een snedige column.
Mis deze inspirerende middag niet en kom je laten verrijken!
We zien je graag dinsdag 15 maart a.s. om 16.00 uur in het Coolbrands House, in Amsterdam.
Ga naar http://www.mwg.nl om je aan te melden.

 

 

Programma
15.30 uur Ontvangst
16.00 uur Aanvang programma, presentaties
17.30 uur Afronding met aansluitend borrel

Voor MWG leden is de bijeenkomst gratis, niet leden betalen € 70,- excl. btw.

Fijn is dat Yellowbrick jouw parkeergeld betaalt! Geen gedoe met chipknip, kleingeld of een kentekenautomaat. Het enige wat je hoeft te doen is je kenteken en de zonecode van de dichtstbijzijnde parkeerautomaat te onthouden tot je binnen bent. Het Yellowbrickteam zit bij de ingang van het CoolBrandsHouse en regelt de rest.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Is everything media? Get inspired!! om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Wat er mankeert aan alleen samen

Bij de lancering van de meest besproken app sinds Pokémon Go, de Coronamelder, zag ik dat de volgende pay-off Alleen samen krijgen we corona onder controle nog steeds wordt gebruikt

Jeroen Verkroost: Over platencontracten, Facebook en Crocs

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: What big brands can learn from a small retailer

Aim to make the best better and invite your customer in your process. How a local retail shop thrives in a very competitive market

[Column] Machiel Verkuyl: Breek uit je eigen bubbel!

Veel mensen in mijn omgeving hebben The social dilemma gekeken, de documentaire op Netflix over social media. Het was voor mij geen onthulling van Bijbelse proporties, veel van de conclusies kennen we wel. Herkenbaar was het zeker. Ik miste in de documentaire een tegenwoord, een ander perspectief

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden