Nederlands MediaNetwerk

Jaarlijkse MWG Onderzoeksbijeenkomst

Gegevens gebeurtenis

Jaarlijkse MWG Onderzoeksbijeenkomst

Tijd: Oktober 27 2009 vanaf 15.45 to 17.30
Locatie: Amstelborgh
Straat: Borchlandweg 6-12
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.borchland.nl
Telefoon: 020-5737291
Soort gebeurtenis: onderzoeksbijeenkomst
Georganiseerd door: Marina Hertroys
Meest recente activiteit: 8 Okt 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Update International Media Conferences

De jaarlijkse MWG Onderzoeksbijeenkomst, een must voor iedereen die op de hoogte wil blijven van de internationale ontwikkelingen op het gebied van media- en communicatieonderzoek.
Tijdens deze middag passeren de belangrijkste onderzoeken van 3 internationaal gerenommeerde congressen de revue:

• ASI (Advertising Seminars International, Lissabon, november 2008)
• ESOMAR WM³ (Worldwide Multi Media Measurement, Stockholm 4-6 mei 2009) en
• het nog komende WRRS (Worldwide Readership Research Symposia, Valencia 11-14 oktober 2009).
Andy Santegoeds (MetrixLab) zal de middag inleiden en hij is tevens de dagvoorzitter.
Tom van Hulst(Plus Communicatie) presenteert radio onderzoek van de ASI.
De meest interessante onderzoeken op het gebied van televisie van het WM³ congres worden besproken door Bas de Vos (SKO).
In een duo-presentatie zullen Marion Appel (Intomart GfK) en Irena Petric (Media Craft) de belangrijkste print onderzoeken presenteren van het WRRS. John Faasse (Uitbijter) presenteert de internet onderzoeken van WRRS.
De sprekers zullen een link proberen te leggen naar de Nederlandse markt en aangeven wat de praktische toepasbaarheid en relevantie is.
Einde bijeenkomst en borrel vanaf 17.30 uur
Voor MWG leden is het gratis, niet leden betalen € 40,-
Aanmelden: www.mwg.nl

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Jaarlijkse MWG Onderzoeksbijeenkomst om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: YouTube waterboarding, geforceerde TN'ers van SNS en stockmodellen voor Big Green Egg

Anderhalve minuut kijken naar reclame om er dan achter te komen dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat. Dat was vroegâh al irritant, maar tegenwoordig kan het dus écht niet meer

[Column] Erwin Fisser: De ellende van de eerste zijn

We kennen de Wright Brothers als uitvinders van het moderne vliegtuig, niet Henri Giffard die al 50 jaar eerder met een gemotoriseerd toestel vloog. We kennen allemaal David Bowie, veel minder mensen kennen Captain Beefheart

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden