Nederlands MediaNetwerk

Jaarlijkse MWG Onderzoeksbijeenkomst

Gegevens gebeurtenis

Jaarlijkse MWG Onderzoeksbijeenkomst

Tijd: Oktober 27 2009 vanaf 15.45 to 17.30
Locatie: Amstelborgh
Straat: Borchlandweg 6-12
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.borchland.nl
Telefoon: 020-5737291
Soort gebeurtenis: onderzoeksbijeenkomst
Georganiseerd door: Marina Hertroys
Meest recente activiteit: 8 Okt 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Update International Media Conferences

De jaarlijkse MWG Onderzoeksbijeenkomst, een must voor iedereen die op de hoogte wil blijven van de internationale ontwikkelingen op het gebied van media- en communicatieonderzoek.
Tijdens deze middag passeren de belangrijkste onderzoeken van 3 internationaal gerenommeerde congressen de revue:

• ASI (Advertising Seminars International, Lissabon, november 2008)
• ESOMAR WM³ (Worldwide Multi Media Measurement, Stockholm 4-6 mei 2009) en
• het nog komende WRRS (Worldwide Readership Research Symposia, Valencia 11-14 oktober 2009).
Andy Santegoeds (MetrixLab) zal de middag inleiden en hij is tevens de dagvoorzitter.
Tom van Hulst(Plus Communicatie) presenteert radio onderzoek van de ASI.
De meest interessante onderzoeken op het gebied van televisie van het WM³ congres worden besproken door Bas de Vos (SKO).
In een duo-presentatie zullen Marion Appel (Intomart GfK) en Irena Petric (Media Craft) de belangrijkste print onderzoeken presenteren van het WRRS. John Faasse (Uitbijter) presenteert de internet onderzoeken van WRRS.
De sprekers zullen een link proberen te leggen naar de Nederlandse markt en aangeven wat de praktische toepasbaarheid en relevantie is.
Einde bijeenkomst en borrel vanaf 17.30 uur
Voor MWG leden is het gratis, niet leden betalen € 40,-
Aanmelden: www.mwg.nl

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Jaarlijkse MWG Onderzoeksbijeenkomst om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Startup Competitie] Tim van der Bilt over Maze-One

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Tim van der Bilt van Maze-One

[Startup Competitie] Rens Plandsoen over We All Ride

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rens Plandsoen van We All Ride

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden