Nederlands MediaNetwerk

Kennis en ervaring over Het Nieuwe Werken en Web 2.0 vindbaar gemaakt

Gegevens gebeurtenis

Kennis en ervaring over Het Nieuwe Werken en Web 2.0 vindbaar gemaakt

Tijd: Oktober 27 2010 van 18.00 tot Oktober 30 2010 bij 19.00
Locatie: Via Internet
Website of map: http://www.createmoreimpact.c…
Soort gebeurtenis: online, conferentie
Georganiseerd door: Abdul Advany, eigenaar van Social Impact
Meest recente activiteit: 27 Okt 2010

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

AMSTERDAM - Zestig vooraanstaande sprekers op het gebied van het Nieuwe Werken en Web 2.0 delen tot en met 30 oktober hun kennis met het grote publiek. Dit doen zij tijdens de online conferentie, CreateMoreImpact. 60 sprekers, zetten hun boodschap in 60 seconden video uiteen. Tijdens CreateMoreImpact staat iedere dag een ander thema centraal.

Zo spreekt Erwin Blom, mede-eigenaar van The Crowds, dat is gespecialiseerd in nieuwe media, en schrijver van het Handboek Communities, over quote/leuk weetje klantparticipatie. Sanne Roemen, veelgevraagd schrijver & spreker, deelt haar ervaringen als kennisdeler-pur-sang. Huub van Zwieten, bekend als de droombaangoeroe, deelt zijn kijk op de wereld als het gaat over open innovatie. quote

Het Nieuwe Werken en Web 2.0 zijn hip en happening. Maar er is veel meer to-it dan alleen thuis- of anderszins op afstand werken. Met CreateMoreImpact worden de spotlights niet alleen op slimmer werken gericht, maar ook op kennis delen, klantparticipatie, open innovatie, creativiteit en leiderschap.

CreateMoreImpact maakt de mensen, hun kennis en ervaringen zichtbaar en vindbaar. “Er wordt al veel gedeeld op het web, maar lang niet alles is makkelijk vindbaar”, zegt initiatiefnemer Abdul Advany. “Om erachter te komen wie in jouw branche al ervaring heeft opgedaan met het Nieuwe Werken of Web 2.0, ben je vaak uren aan het zoeken. Precies dat is wat we met CreateMoreImpact anders doen. Overigens zonder de bestaande en zeer inspirerende blogs buiten spel te willen zetten. Resultaat van CreateMoreImpact is een bundeling van alle 60seconds tot een uur durende SocialShowCase Booster. Hiermee kan iedereen die dat wil zichzelf supersnel inwerken in de thematiek van het Nieuwe Werken en Web 2.0.”

Mensen die zelf ervaringen hebben die het delen waard zijn, kunnen naar socialshowcase.nl. Daar wordt gebouwd aan de grootste verzameling showcases over Het Nieuwe Werken en Web 2.0. Door een eigen videoboodschap in te sturen kan het vliegwiel van de SocialShowCase gaan draaien en wordt kennis en ervaring over het Nieuwe Werken en Web 2.0 supersnel vindbaar gemaakt. Abdul: “Wij staan te springen om de showcase te gaan vullen!”

CreateMoreImpact van 25 oktober tot en met 30 oktober. Tijdens de week van het Nieuwe Werken

27 oktober – Klantparticipatie
28 oktober – Open Innovatie
29 oktober – Creativiteit
30 oktober – Leiderschap

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Kennis en ervaring over Het Nieuwe Werken en Web 2.0 vindbaar gemaakt om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

[Interview] Martijn de Kemp: Influencermarketing is toegankelijker, schaalbaarder en meetbaarder dan ooit

Martijn de Kemp is oprichter en CEO van content en influencer agency Storyboard

[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland

[Interview] Victor Knaap: Ik ben Sir Martin Sorrell’s adresboek uit mijn hoofd aan het leren

Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?

[Interview] Errol Nayci: Hoogvliegers blaast het publiek weg met een mooi en meeslepend verhaal

Errol Nayci heeft productiebedrijf Storytellers Film & TV opgezet. Zaterdag 11 januari 2020 is zijn tweede dramaserie Hoogvliegers bij NPO1 te zien, over F16-vliegers. Nederlands MediaNetwerk interviewde hem

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

[Column] Kenny de Vilder: De likeability van bosbranden

Wat zorgt ervoor dat de ene brand meer aandacht krijgt dan de andere? Ik heb er geen cijfers van, het kan aan mijn eigen online bubble liggen, maar krijg toch het idee dat Australië veel meer mensen écht raakt dan Brazilië of Californië

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden