Nederlands MediaNetwerk

Logeion-communicatiecongres LOS(T)

Gegevens gebeurtenis

Logeion-communicatiecongres LOS(T)

Tijd: Juni 7 2012 vanaf 8.30 to 23.00
Locatie: Pieterskerk / Stadsgehoorzaal / De Poort - centrum Leiden
Plaats: Leiden
Telefoon: 0703467049
Soort gebeurtenis: congres
Georganiseerd door: Logeion, beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals
Meest recente activiteit: 1 Jun 2012

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

De euro wankelt, banken gaan failliet, doelgroepen wantrouwen (vrijwel) iedere afzender en de regering valt. In rap tempo veranderen zekerheden. Wat is er aan de hand? En wat betekent dat voor het werk en de rolopvatting van de communicatieprofessional? Zoek mee naar de antwoorden op het Logeion-communicatiecongres Los(t) op donderdag 7 juni in Leiden. Jeroen Busscher treedt op als dagvoorzitter.


Rob Wijnberg
, auteur en hoofdredacteur nrc.next, gaat tijdens zijn inleiding in op de vraag hoe grote en snelle veranderingen in de wereld van invloed zijn op het gedrag van doelgroepen en wat dat betekent voor het werk van de communicatieprofessional. Natascha Verdurmen (Edelman Nederland) geeft een inkijkje in hoe het is gesteld met het vertrouwen in overheid, bedrijfsleven, NGO’s en media.

Na de plenaire opening kun je kiezen uit een groot aantal break outs. Er zijn sessies van: Peter Heshof (Bloom), Joyce Veekman (KLM), Celia Noordegraaf (Jeroen Bosch Ziekenhuis/Communicatievrouw van het Jaar 2011), Wim Andrea (Clockwork/The Voice of Holland), Dennis Agusi (Philips), René Ravestein (Ravestein & Zwart), Marjon van der Zijde (KING) en Thomas McNeill en Anneloes Roeleveld (Edelman Nederland).

Onze communicatiedoelgroepen laten zich niet meer plaatsen in de traditionele indelingen. Ze vormen communities die dwars door alle structuren heen gaan en dan is daar ook nog de nieuwe generatie Einstein met zijn eigen normen, waarden en gedrag. Trendwatcher Tom Palmaerts sluit de dag af met een overzicht van de belangrijkste jongerentrends voor de komende vijf jaar. Het congres eindigt met een borrel, diner en feest.

Wijzigingen voorbehouden

Aanmelden via

http://www.logeion.nl/bijeenkomsten/110390

Prikbord

Interviews

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Wie is de baas over social media? Waarom keken we niet meer tv? Waarom bestorm je het Capitool?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Jeroen Verkroost: Reuters Trends, Substack-impact, het probleem van de Autoriteit Persoonsgegevens

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Voorspellen

Aan het begin van deze eeuw moest ik een nieuwjaarskaart bedenken voor het bedrijf waar ik aan het communicatie roer stond. De kaart, een fraai vuurwerk in de kleur van het bedrijf, met daaroverheen een quote van de Britse filosoof Francis Bacon

[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming

YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken

[Column] Paola Cassone: Imagine

Veertig jaar geleden, op 8 december 1980, is John Lennon door een ex-fan vermoord. Zijn culturele bijdrage aan onze maatschappij is volgens mij enorm, maar ik ben een hardcore fan en daardoor ben ik bevooroordeeld

Badge

Bezig met laden...

© 2021   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden