Nederlands MediaNetwerk

Logeion-communicatiecongres LOS(T)

Gegevens gebeurtenis

Logeion-communicatiecongres LOS(T)

Tijd: Juni 7 2012 vanaf 8.30 to 23.00
Locatie: Pieterskerk / Stadsgehoorzaal / De Poort - centrum Leiden
Plaats: Leiden
Telefoon: 0703467049
Soort gebeurtenis: congres
Georganiseerd door: Logeion, beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals
Meest recente activiteit: 1 Jun 2012

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

De euro wankelt, banken gaan failliet, doelgroepen wantrouwen (vrijwel) iedere afzender en de regering valt. In rap tempo veranderen zekerheden. Wat is er aan de hand? En wat betekent dat voor het werk en de rolopvatting van de communicatieprofessional? Zoek mee naar de antwoorden op het Logeion-communicatiecongres Los(t) op donderdag 7 juni in Leiden. Jeroen Busscher treedt op als dagvoorzitter.


Rob Wijnberg
, auteur en hoofdredacteur nrc.next, gaat tijdens zijn inleiding in op de vraag hoe grote en snelle veranderingen in de wereld van invloed zijn op het gedrag van doelgroepen en wat dat betekent voor het werk van de communicatieprofessional. Natascha Verdurmen (Edelman Nederland) geeft een inkijkje in hoe het is gesteld met het vertrouwen in overheid, bedrijfsleven, NGO’s en media.

Na de plenaire opening kun je kiezen uit een groot aantal break outs. Er zijn sessies van: Peter Heshof (Bloom), Joyce Veekman (KLM), Celia Noordegraaf (Jeroen Bosch Ziekenhuis/Communicatievrouw van het Jaar 2011), Wim Andrea (Clockwork/The Voice of Holland), Dennis Agusi (Philips), René Ravestein (Ravestein & Zwart), Marjon van der Zijde (KING) en Thomas McNeill en Anneloes Roeleveld (Edelman Nederland).

Onze communicatiedoelgroepen laten zich niet meer plaatsen in de traditionele indelingen. Ze vormen communities die dwars door alle structuren heen gaan en dan is daar ook nog de nieuwe generatie Einstein met zijn eigen normen, waarden en gedrag. Trendwatcher Tom Palmaerts sluit de dag af met een overzicht van de belangrijkste jongerentrends voor de komende vijf jaar. Het congres eindigt met een borrel, diner en feest.

Wijzigingen voorbehouden

Aanmelden via

http://www.logeion.nl/bijeenkomsten/110390

Prikbord

Interviews

[Interview] Joost Geurtsen (Insight TV): ‘Wij nemen de kijkers mee op avontuur’

Joost Geurtsen is Head of Global Brand Partnerships bij Insight TV, de online televisiezender met een breed aanbod voor onder meer millennials. We spreken hem over zijn bedrijf

[Interview] Nick Kalse van Outbrain: "Alle campagnes draaien op basis van de interesses van de bezoekers"

Nick Kalse is Managing Director Netherlands bij Outbrain. We spreken hem over de activiteiten van zijn bedrijf, de lockdown, de situatie bij social media en de ontwikkelingen in de advertentiemarkt.

[Interview] Lars Schotanus en Jaco Bal: "Wij denken dat internet straks de standaard wordt voor radioluisteren"

De Radiofabriek maakt online radio. Hiermee spelen ze in op de versnippering van het medialandschap en de exponentiële stijging van luisteren via internet. We spreken met Lars Schotanus en Jaco Bal

[Interview] Paul Römer namens Vereniging van Commerciële Radio over gewenste vergunningsverlenging: "Nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: De Onbetrouwbare Overheid

Het moet maar eens worden gezegd: De overheid is onbetrouwbaarder dan wij allen denken. In Engeland heet een ambtenaar een civil servant. Het is met name het tweede deel van deze omschrijving, dat hier in Nederland niet bestaat

[Column] Erwin Fisser: Een jongerencampagne als oplossing voor alles

Weinig dingen worden in de moderne maatschappij tegelijkertijd zo enorm onderschat als overschat als de campagne. Zodra alles goed gaat, is de campagne eigenlijk volledig weggegooid geld

[Column] Bas Vlugt: Media Transfer naar Bestemming Onbekend

Vandaag heeft het Nederlands MediaNetwerk een artikel gepubliceerd dat flink in de belangstelling staat van onze lezers, getuige de snelheid waarmee dit artikel in de lijst van meest gelezen artikelen is gekatapulteerd

[Column] Jacqueline Smit: Beware of your shadow

Het is tijd voor het omarmen van het oncomfortabele, het fluïde maken van modellen en het ontwikkelen van nieuw gedrag

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden