Nederlands MediaNetwerk

Logeion-communicatiecongres LOS(T)

Gegevens gebeurtenis

Logeion-communicatiecongres LOS(T)

Tijd: Juni 7 2012 vanaf 8.30 to 23.00
Locatie: Pieterskerk / Stadsgehoorzaal / De Poort - centrum Leiden
Plaats: Leiden
Telefoon: 0703467049
Soort gebeurtenis: congres
Georganiseerd door: Logeion, beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals
Meest recente activiteit: 1 Jun 2012

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

De euro wankelt, banken gaan failliet, doelgroepen wantrouwen (vrijwel) iedere afzender en de regering valt. In rap tempo veranderen zekerheden. Wat is er aan de hand? En wat betekent dat voor het werk en de rolopvatting van de communicatieprofessional? Zoek mee naar de antwoorden op het Logeion-communicatiecongres Los(t) op donderdag 7 juni in Leiden. Jeroen Busscher treedt op als dagvoorzitter.


Rob Wijnberg
, auteur en hoofdredacteur nrc.next, gaat tijdens zijn inleiding in op de vraag hoe grote en snelle veranderingen in de wereld van invloed zijn op het gedrag van doelgroepen en wat dat betekent voor het werk van de communicatieprofessional. Natascha Verdurmen (Edelman Nederland) geeft een inkijkje in hoe het is gesteld met het vertrouwen in overheid, bedrijfsleven, NGO’s en media.

Na de plenaire opening kun je kiezen uit een groot aantal break outs. Er zijn sessies van: Peter Heshof (Bloom), Joyce Veekman (KLM), Celia Noordegraaf (Jeroen Bosch Ziekenhuis/Communicatievrouw van het Jaar 2011), Wim Andrea (Clockwork/The Voice of Holland), Dennis Agusi (Philips), René Ravestein (Ravestein & Zwart), Marjon van der Zijde (KING) en Thomas McNeill en Anneloes Roeleveld (Edelman Nederland).

Onze communicatiedoelgroepen laten zich niet meer plaatsen in de traditionele indelingen. Ze vormen communities die dwars door alle structuren heen gaan en dan is daar ook nog de nieuwe generatie Einstein met zijn eigen normen, waarden en gedrag. Trendwatcher Tom Palmaerts sluit de dag af met een overzicht van de belangrijkste jongerentrends voor de komende vijf jaar. Het congres eindigt met een borrel, diner en feest.

Wijzigingen voorbehouden

Aanmelden via

http://www.logeion.nl/bijeenkomsten/110390

Prikbord

Interviews

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: Microphone Media

Microphone Media was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het podcastbedrijf? We spreken Frank Kromer

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

[Interview] Martijn de Kemp: Influencermarketing is toegankelijker, schaalbaarder en meetbaarder dan ooit

Martijn de Kemp is oprichter en CEO van content en influencer agency Storyboard

[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Merkenbouwers, bouw bruggen naar de nieuwe wereld

Het jaar is nog maar net begonnen en er is een hoop zorgwekkends gaande dat primair of zijdelings gaat over klimaatverandering en verantwoordelijkheden in dit kader

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden