Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Low budget marketing 2.0!

Tijd: Oktober 27 2009 vanaf 17.45 to 21.00
Locatie: Cendris
Plaats: Utrecht
Website of map: http://www.pimonline.nl
Telefoon: 06-54300588
Soort gebeurtenis: pim, themasessie
Georganiseerd door: Platform Innovatie in Marketing
Meest recente activiteit: 12 Okt 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Nieuwe ontwikkelingen in digitalisering bieden volop nieuwe kansen. De nieuwe wereld werkt digitaal, zo ook deze avond over de low budget variant van marketing.

Om 17:45 uur start van het programma:

* Calimeromarketing 2.0
Karen Romme, directeur multimediauitgeverij Freeman media bv en auteur, schreef afgelopen zomer het vervolg op de bestseller Calimeromarketing. Daarin vertaalde ze haar 'low budget' marketingfilosofie voor kleine ondernemers naar het digitale tijdperk. Ze laat zien hoe je met een heldere strategie en de inzet van goedkope middelen klanten via internet naar je bedrijf trekt om ze vervolgens aan je te binden.

Pauze mét een smakelijke broodmaaltijd.

* UnitedMonkies.nl
Nu een praktijkcase over het lanceren van een nieuwe website met weinig budget: UnitedMonkies.nl is begin augustus 2009 gelanceerd. Het is een beleggerscommunity met overleg, actie, interactie en stemmen die uitgebracht worden. Hiermee willen zij bewijzen dat miljoenen mensen samen meer weten dan een handvol beleggingsadviseurs. Eric van Keimpema zal door middel van praktijk voorbeelden vertellen hoe UnitedMonkies.nl op internet is vermarkt.

* Google AdWords
Als derde spreker laat een zoekmachine specialist de mogelijkheden zien om tegen lage kosten topposities te behalen in Google. Zowel in de organische (normale) zoekresultaten als in de betaalde resultaten. Aan de hand van concrete tips leert u hoe u pagina’s optimaliseert voor de zoekmachines en effectieve AdWords campagnes opzet.

Om 9:00 uur napraten met drankje.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Low budget marketing 2.0! om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Woont eventueel bij (1)

Interviews

[Interview] Mascha Colmans-de Graaf: Laat je commercial van het doek springen

Mascha Colmans-de Graaf is salesmanager bij bioscoopreclame-exploitant Jean Mineur Mediavision. Onlangs werd ze bij de AMMA’s uitgeroepen tot Sales Representative van het Jaar. Wij spreken haar

[Interview] Ivar Setz en Lilian Evenblij (Jean Mineur Mediavision) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Ivar Setz en Lilian Evenblij van Jean Mineur Mediavision rijden mee. Wij bellen hen

[Interview] Stijn van den Heuvel (Windowsketch) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni 2019 wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Stijn van den Heuvel van Windowsketch rijdt mee. Wij bellen hem

[Interview] Eline Zwinkels en Floris de Vries (MediaTest) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni 2019 wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Eline Zwinkels en Floris de Vries van MediaTest rijden mee. Wij bellen hen

[Interview] Anoeshka Harpal (Clear Channel) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni 2019 wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Anoeshka Harpal en Raymond Schippers van Clear Channel Nederland rijdt mee. Wij bellen met Anoeshka Harpal

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: een middag bij de hottest awards on earth

Deze week was ik te gast bij de RAB Radio Advertising Awards. Hittegolf dus goed gebrand als The Hottest Awards on Earth, met airco. Dus was het ramvol. Leuke mensen, drankjes - opvallend veel mensen bestelden alcohol-vrij om zich te wapenen tegen het natuurgeweld

[Column] Michiel Rotteveel: Kliks vs. content

Er was eens… een tijd waarin crossmedia een overzichtelijk begrip was. Het aantal media was op één hand te tellen en het bereik van de meeste afzonderlijke media goed te meten

[Column] Jeroen Bakker: WK Damesvoetbal, lust of last?

De NPO hoopt uiteraard op terugkeer van de euforie rondom het NL dameselftal van twee jaar geleden, toen de Oranje Leeuwinnen in eigen land het Europees Kampioenschap binnenhaalden

[Column] Bob Goulooze: Libra

Hoewel al bekend was dat het eraan zou komen, werd ik toch begin van deze week opgeschrikt door het Facebook-nieuws. Het sociaal netwerk komt met een internationale cryptomunt genaamd Libra

[Column] Marvin Jacobs: Verslag van Radiodays Europe Podcast Day

Radiodays Europe Podcast Day is een van de meest toonaangevende internationale conferenties voor de podcastindustrie. Het programma bestond uit zo’n 30 verschillende sprekers, uiteenlopend van de man achter Google Podcasts tot individuele podcastmakers die vertelden over hun soloprojecten

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden