Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Low budget marketing 2.0!

Tijd: Oktober 27 2009 vanaf 17.45 to 21.00
Locatie: Cendris
Plaats: Utrecht
Website of map: http://www.pimonline.nl
Telefoon: 06-54300588
Soort gebeurtenis: pim, themasessie
Georganiseerd door: Platform Innovatie in Marketing
Meest recente activiteit: 12 Okt 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Nieuwe ontwikkelingen in digitalisering bieden volop nieuwe kansen. De nieuwe wereld werkt digitaal, zo ook deze avond over de low budget variant van marketing.

Om 17:45 uur start van het programma:

* Calimeromarketing 2.0
Karen Romme, directeur multimediauitgeverij Freeman media bv en auteur, schreef afgelopen zomer het vervolg op de bestseller Calimeromarketing. Daarin vertaalde ze haar 'low budget' marketingfilosofie voor kleine ondernemers naar het digitale tijdperk. Ze laat zien hoe je met een heldere strategie en de inzet van goedkope middelen klanten via internet naar je bedrijf trekt om ze vervolgens aan je te binden.

Pauze mét een smakelijke broodmaaltijd.

* UnitedMonkies.nl
Nu een praktijkcase over het lanceren van een nieuwe website met weinig budget: UnitedMonkies.nl is begin augustus 2009 gelanceerd. Het is een beleggerscommunity met overleg, actie, interactie en stemmen die uitgebracht worden. Hiermee willen zij bewijzen dat miljoenen mensen samen meer weten dan een handvol beleggingsadviseurs. Eric van Keimpema zal door middel van praktijk voorbeelden vertellen hoe UnitedMonkies.nl op internet is vermarkt.

* Google AdWords
Als derde spreker laat een zoekmachine specialist de mogelijkheden zien om tegen lage kosten topposities te behalen in Google. Zowel in de organische (normale) zoekresultaten als in de betaalde resultaten. Aan de hand van concrete tips leert u hoe u pagina’s optimaliseert voor de zoekmachines en effectieve AdWords campagnes opzet.

Om 9:00 uur napraten met drankje.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Low budget marketing 2.0! om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Woont eventueel bij (1)

Interviews

[Interview] Aschwin de Bruijn: Het regisseren van influencers is een vak apart

Aschwin de Bruijn is sinds de zomer van 2018 Managing Director van Magna Global, waar hij al werkzaam was onder verschillende functies. Onder zijn leiding moeten de verschillende afdelingen binnen Magna, en de verschillende bedrijven van IPG Mediabrands, nog beter gaan samenwerken

[Cross Media Innovatie 2019] Sanne Groot Koerkamp over Dylan

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst zendt Dylan in als Cross Media Innovatie. We spreken met Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur Quest magazine en Dylan

[Cross Media Man] Peter de Mönnink: Ik geloof in crossmedialiteit en daarmee in de uniciteit van content en data

Peter de Mönnink is CEO van Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia

[Cross Media Merk 2019] Sanne Groot Koerkamp over Quest

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Quest dingt mee naar de award voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur van Quest

[Cross Media Case 2019] Aart Lensink over Uitblinkers in Zaken

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt In search of Incredible met ASUS Benelux & TMG in als Cross Media Case. We spreken met Aart Lensink, directeur bij LVB Content Marketing

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: BN'ers en bitcoins

Het faciliteren van frauduleuze advertenties is onacceptabel. Artikel 6:196 BW benadrukt dat wanneer sprake is van misleidende reclame als gevolg waarvan een ander schade lijdt of dreigt te lijden, deze slachtoffers bij de rechter niet alleen een verbod, maar ook een rectificatie kunnen afdwingen

[Column] Marvin Jacobs: De opkomst van fluïde content

De podcast, met zoveel makers en een groeiend aantal adverteerders, gaat zich in vorm en inhoud ontwikkelen. De vraag is alleen: in welke richting

[Column] Marianne van Soomeren: Het sprookje van addressable TV

Er was eens… de grote wens om lineaire televisiereclame adresseerbaar te maken. Dat wil zeggen dat televisiereclame inhoudelijk wordt afgestemd op kenmerken en voorkeuren van de kijker. Zodat je niet de hele avond tv-reclames ziet langskomen die niet relevant voor jou zijn

[Column] Jerome Kuijken: Drie jaar satirische branded content. Wat heb ik geleerd?

Drie jaar geleden stapte ik van reclame over naar branded content. Met de oprichters van De Speld startte ik brandedcontentbureau De Speld & Partners. Wat ik in drie jaar heb opgestoken over branded content (en wat ik graag had willen weten toen ik begon) deel ik graag met je. Of je nou brandmanager of redacteur bent: vroeg of laat krijg je met branded content te maken

[Column] Maartje Blijleven: Een verhaal voor onze dochters

Als je je publiek echt goed wil bereiken, dan vertel je je verhalen face to face, nog steeds de meest ultieme en persoonlijke manier van communiceren. Op de zeepkist, op een podium, want dan bereik je een groot publiek. Dan maak je impact. Dan connect je. En claim je je expertise

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden