Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Low budget marketing 2.0!

Tijd: Oktober 27 2009 vanaf 17.45 to 21.00
Locatie: Cendris
Plaats: Utrecht
Website of map: http://www.pimonline.nl
Telefoon: 06-54300588
Soort gebeurtenis: pim, themasessie
Georganiseerd door: Platform Innovatie in Marketing
Meest recente activiteit: 12 Okt 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Nieuwe ontwikkelingen in digitalisering bieden volop nieuwe kansen. De nieuwe wereld werkt digitaal, zo ook deze avond over de low budget variant van marketing.

Om 17:45 uur start van het programma:

* Calimeromarketing 2.0
Karen Romme, directeur multimediauitgeverij Freeman media bv en auteur, schreef afgelopen zomer het vervolg op de bestseller Calimeromarketing. Daarin vertaalde ze haar 'low budget' marketingfilosofie voor kleine ondernemers naar het digitale tijdperk. Ze laat zien hoe je met een heldere strategie en de inzet van goedkope middelen klanten via internet naar je bedrijf trekt om ze vervolgens aan je te binden.

Pauze mét een smakelijke broodmaaltijd.

* UnitedMonkies.nl
Nu een praktijkcase over het lanceren van een nieuwe website met weinig budget: UnitedMonkies.nl is begin augustus 2009 gelanceerd. Het is een beleggerscommunity met overleg, actie, interactie en stemmen die uitgebracht worden. Hiermee willen zij bewijzen dat miljoenen mensen samen meer weten dan een handvol beleggingsadviseurs. Eric van Keimpema zal door middel van praktijk voorbeelden vertellen hoe UnitedMonkies.nl op internet is vermarkt.

* Google AdWords
Als derde spreker laat een zoekmachine specialist de mogelijkheden zien om tegen lage kosten topposities te behalen in Google. Zowel in de organische (normale) zoekresultaten als in de betaalde resultaten. Aan de hand van concrete tips leert u hoe u pagina’s optimaliseert voor de zoekmachines en effectieve AdWords campagnes opzet.

Om 9:00 uur napraten met drankje.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Low budget marketing 2.0! om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Woont eventueel bij (1)

Interviews

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

[Column] David de Jong: World Radio Day....alleen niet in Nederland?!

In 2019 vierde de Nederlandse radiosector uitgebreid het 100-jarig bestaan van het medium radio in Nederland. 13 februari is elk jaar World Radio Day. Dit jaar staat de UNESCO-dag in het teken van diversiteit die het medium radio kan bieden

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden