Nederlands MediaNetwerk

Masterclass Speechen, overtuigend leren spreken in crisistijd (0,5 dg)

Gegevens gebeurtenis

Masterclass Speechen, overtuigend leren spreken in crisistijd (0,5 dg)

Tijd: December 3 2015 vanaf 9.30 to 13.00
Locatie: Media Academie, Mediapark
Straat: Sumatralaan 45
Plaats: 1217 GP Hilversum
Telefoon: http://www.media-academie.nl/presentatie-en-mediatraining/MA-330/masterclass-speechen-overtuigend-leren-spreken-in-crisistijd.aspx
Soort gebeurtenis: training
Georganiseerd door: Jacqueline Overduin
Meest recente activiteit: 21 Jul 2015

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Natuurlijk kunt u het speechen wél aan. U heeft al heel wat toespraken gehouden. Of nog niet zo heel veel, maar het zou moeten lukken. U gaat staan en u begint gewoon. Tóch… van de eindejaarstoespraak hangt veel af. De crisis heerst en u wilt met enig optimisme naar de toekomst kijken. U wilt ‘met z’n allen de schouders eronder’. Maar hoe maakt en houdt u een speech die overtuigt? Die pakkend is? Dit is het moment om te investeren in uzelf en in uw overtuigingskracht! En waar kunt u dat beter doen dan in de inspirerende omgeving van het Media Park? Volg de Masterclass ‘Speechen’ met presentatietrainer Machteld Kooij en werk aan uw performance.

Inhoud

  • Hoe krijgt u meteen alle aandacht van de toehoorders? U maakt kennis met de door Machteld Kooij ontwikkelde methode van het Persoonlijk Presenteren. U oefent voor de groep en voor de televisiecamera’s. Zodat u uzelf op een groot scherm terug kunt zien
  • Wat straalt u uit? (houding, lichaamstaal). Durft u voor de camera te gaan staan? Reacties te krijgen uit de zaal? U krijgt op een constructieve manier feedback van de trainer.
  • Het geheime wapen… de autocue. Presentatoren doen het… Obama doet het… tekst lezen die geprojecteerd wordt in de camera. Ook u kunt nu ervaren ‘hoe dat voelt’. Waarschijnlijk maakt u in uw eigen bedrijf geen gebruik van de autocue. Maar ach, nu kán het: grijp uw kans...

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Masterclass Speechen, overtuigend leren spreken in crisistijd (0,5 dg) om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Over Geven

In 1924 verscheen Marcel Mauss’ essai sur le don. Een verhaal over geven. Want door te geven verplicht de ontvanger van de gift zich. De Romeinen zeiden het al: do ut des

[Column] Arno Peperkoorn: Witter dan wit

Dit weekend werd een voetballer van Excelsior in een uitwedstrijd bij FC Den Bosch racistisch uitgescholden. Vergeleken met zwarte piet. Op de tribune stonden mensen fier rechtop de Hitler-groet te brengen

[Column] Jerome Kuijken: Hoe zit het nou met de versnippering van de media?

Het gaat lekker met de oude media. Je hoort het goed: zowel televisie, radio als out of home floreren. Mediahuizen met veel printtitels in het portfolio praten enthousiast over nieuwe verdienmodellen en hebben het zelfs over groei

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: de TimTom-campagne van Allsecur, een geduldig Carhartt en Zalando weet het niet meer

Ein-de-lijk gaan ze weg: Tim en Tom! Dat was zo’n beetje mijn eerste reactie na het zien van de commercial waarin wordt aangekondigd dat het merk Allsecur ophoudt te bestaan. Want eerlijk is eerlijk, de commercials met de broertjes Coronel waren niet het toppunt van creativiteit

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden