Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

MediaBooster Personal Branding

Tijd: September 18 2018 vanaf 9.00 to 17.00
Locatie: Media Park Hilversum
Straat: Joop van den Endeplein 1
Plaats: Hilversum
Soort gebeurtenis: workshop
Georganiseerd door: Media Perspectives
Meest recente activiteit: 20 Jul

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

De basis van een succesvol carrièreverloop is jouw verhaal te kunnen vertellen met jouw unieke merkwaarden. Zeker in de huidige arbeidsmarkt is het voor mediaprofessionals van belang om jouw toegevoegde waarde te laten zien in gesprekken met werkgevers, leidinggevenden of collega’s. De MediaBooster Personal Branding van Media Perspectives leert je inzicht te krijgen in jouw unieke verhaal en hoe je dit op krachtige wijze kunt presenteren.

Wat leer je tijdens de MediaBooster Personal Branding?

Je leert hoe je het verhaal over jezelf opbouwt en vertelt. Je krijgt zicht op je talenten, drijfveren, overtuigingen en waarden. Tijdens de training werk je je eigen ‘elevator pitch’ uit: een krachtige onderbouwing van jouw toegevoegde waarde voor een organisatie of een project.

Programma:

  • Ambitie: door middel van creatieve technieken ga je je ambitie bepalen
  • Merktemplate: vanuit jouw ambities en kernkwaliteiten kies je een aantal persoonlijke merkwaarden die centraal staan in jouw merktemplate
  • Elevator pitch: jouw merktemplate vertaal je verder door naar een kernachtige boodschap
  • Persoonlijk profiel: als laatste werk je aan een onweerstaanbaar profiel (bijvoorbeeld in de vorm van een CV) waarmee je je profileert op de interne of externe arbeidsmarkt

Na de MediaBooster Personal Branding:

  • Heb je jouw unieke profiel van waarden, kennis en vaardigheden helder voor ogen
  • Heb je inzicht in hoe je jouw personal brand kunt versterken
  • Weet je hoe je je op een prettige, authentieke en onderscheidende wijze kunt presenteren

Kortom: na de workshop staat jouw persoonlijke merk als een huis!

Voor wie is deze training?

De workshop is interessant voor iedereen die zelf de regie wil houden over zijn of haar eigen loopbaan. Of je nu zzp-er bent of in loondienst, creatief of techneut.

Docent: Susan Smudde

De workshops worden begeleid door Susan Smudde, een ervaren loopbaancoach en trainer bij o.a. Being at Work en Talent First. Susan heeft een achtergrond als organisatiepsycholoog. Door individuen, cultuur en leiderschap te ontwikkelen helpt ze organisaties en mensen om te groeien en te veranderen.

Meer informatie en inschrijvingen via de website van Media Perspectives.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor MediaBooster Personal Branding om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Diederik Breijer: Auditors hebben duale petten op

De mediawereld verandert in een sneltreinvaart. Digitaal neemt de overhand, technologische ontwikkelingen gaan razendsnel. Hoe houdt Diederik Breijer als CEO van IPG Mediabrands zijn bedrijf bij de tijd? Wij spreken hem over interne samenwerking, de riekende rol van auditors en rust

[Interview] Youp van ‘t Hek: Ik kies mijn woorden met zorg. Soms scherp, soms bot

Woorden zijn zijn vuisten, zijn omhelzingen en zijn wijzende vinger. Cabaretier – maar ook presentator, columnist en auteur – Youp van ’t Hek brengt al decennia lang stad en land in beweging met zijn vlijmscherpe oog op de wereld. Wij spreken hem over zijn woorden, commercie, het veranderende medialandschap en een kanarie

[Interview] Harry Dekker (Unilever): Wegkijken van de realiteit wordt afgestraft

Harry Dekker kreeg als mediadirecteur van een van de grootste merken van Nederland te maken met een mediatransitie die nauwelijks te behappen is. Het oude vertrouwde tv, print en radio moesten in korte tijd plaatsmaken voor digital. We spreken met Dekker over hoe hij die opmars bij Unilever heeft beleefd en hoe je jezelf als merk niet kwijtraakt

[Nederlands MediaNetwerk TV] Mandy van der Wal over TMG en video

De tijd dat TMG zich vooral bezig hield met het uitgeven van dagbladen in print, ligt alweer een tijd achter ons. Nederlands MediaNetwerk heeft een boeiend gesprek met Mandy van der Wal, directeur video bij TMG

[Interview] Aaltje Wiersma en Charissa de Koning (TMG) over #lekkergeregeld

Onlangs lanceerde TMG de tweede #lekkergeregeld-campagne voor Reaal. Wij spreken Aaltje Wiersma, crossmedia- en projectmanager van TMG, en Charissa de Koning, project- en performancemanager van TMG.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Machiel Verkuyl: Think locally, act globally

Met alle verschuiving van mediabudget naar media die op mobiel geconsumeerd worden en de opkomst van spraakgestuurde assistenten, zoals Google, Siri en Amazon, kan geen marketeer verzaken om over taal na te denken

[Column] Isabelle Bolluyt: Digitale PA

Sinds kort hebben wij een extra huisgenoot en vrij prominent in het leven van de puberella aanwezig. Eentje die ik niet per se echt heb uitgenodigd, maar die ik continue om mij heen hoor. Hij verbetert mij, verbetert de puber. Stuurt e-mails, lost zaken op en is soms ongevraagd actief op Spotify

[Column] Marianne van Soomeren: Back to the 90's

Een ouderwets mooie zomer lijkt de reclame- en mediawereld in retrostemming te brengen, want als tegenhanger van alle mooie media-innovaties waarover veel wordt gepraat en geschreven (voice, blockchain, AI), bespeur ik een kleine nostalgietrend

[Column] Michiel Veugelers: I see dead people! De plot spoiler als marketinginstrument in de filmindustrie?

Tegenwoordig lijkt de plot spoiler een hype op zich. Elke grote film hult zich tegenwoordig in stilzwijgen, alles is geheim, filmsets zijn hermetisch afgesloten en cast en crew hebben een zwijgplicht. De fans daarentegen gaan los op social media en analyseren elk interview, elke trailer en elke filmposter

[Column] Wilbert van der Heijden: Waar is de journalist nu het waterschap verzuipt?

Water! Je bent niets zonder water. Water sleept ons in de "nu al historische" zomer met vette krantenkoppen door de komkommertijd. In code-rood-taal melden alle media dat er te weinig water is om te blussen, te veel water om droog te blijven, te zout water om te drinken, te troebel water om in te kunnen zwemmen, te schoon water om in te kunnen vissen en ga maar door

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden