Nederlands MediaNetwerk

Microsoft: Join the digital marketing revolution event - 7 Mei - Schiphol

Gegevens gebeurtenis

Microsoft: Join the digital marketing revolution event - 7 Mei - Schiphol

Tijd: Mei 7 2009 vanaf 13.00 to 16.00
Locatie: Schiphol - Microsoft Nederland
Straat: Evert van de Beekstraat 354
Plaats: Schiphol
Website of map: http://msevents.microsoft.com…
Soort gebeurtenis: executive, workshop
Georganiseerd door: Peter de Zoete
Meest recente activiteit: 30 Mrt 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Inschrijving: click here

De digitale marketingrevolutie
Wie zet er nu een reclamebord in een leeg weiland? Dat klinkt niet logisch. Toch besteden organisaties steeds meer tijd en geld aan websites, portals of online communities, zonder een strategisch plan over hoe nu bezoekers naar deze sites te trekken. Wij kunnen u helpen met het vinden en binden van klanten.
Op 7 mei organiseren we in ons kantoor op Schiphol een bijeenkomst voor IT en Marketing Executives van toonaangevende consumer-organisaties: De digitale marketingrevolutie. Daar willen we u laten zien hoe Microsoft u kan helpen méér te halen uit online investeringen.

Tijdens de bijeenkomst willen we onder meer met u bespreken:
• Microsoft en digitale marketing? Onze technologie kent u. Maar wist u dat Microsoft ook het grootste medianetwerk heeft? Ruim 8 Miljoen mensen brengen 22 procent van hun online tijdbesteding door op onze kanalen, zoals MSN.nl, Windows Live Hotmail en Windows Live Messenger.
• Microsoft Advertising. Microsoft Advertising beheerst alle onderdelen van online marketing. En door onze uitstekende relatie met mediapartners koppelen we moeiteloos bureaus, adverteerders en uitgevers aan elke gewenste doelgroep.
• Insight, performance en expertise. We onderzoeken dagelijks het online gedrag van onze klanten. En die ervaringen delen we met ons internationale netwerk. Met die kennis en ervaring – én de integratie van Aquantive in ons advertentieplatform - kunnen wij adverteerders als geen ander adviseren in hun online strategie en executie.
De Digitale marketingrevolutie is een kleinschalig evenement. U krijgt alle tijd en ruimte voor het stellen van vragen, discussiëren en netwerken met vakgenoten.
Schrijf u in voor de digitale marketingrevolutie

We hopen u op 7 mei te begroeten bij De digitale marketingrevolutie.

Met vriendelijke groeten
Microsoft BV

Joost Nienhuis
General Manager - Consumer & Online Nederland
Microsoft Nederland

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Microsoft: Join the digital marketing revolution event - 7 Mei - Schiphol om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Privé gastenlijst

Peter de Zoete heeft de gastenlijst verborgen gehouden.

Interviews

[Interview] René Huiberts (Value Zipper): Het umfeld van een redactie is heilig

Sinds maart 2019 versterkt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content

[Interview] Thijs Jaski: Impact maak je door verhalen te vertellen die alleen bij jouw merk passen

Thijs Jaski verruilde begin 2019 ING voor creatief bureau Yune. Hij werd er Chief Brand Publishing. We spreken hem over zijn visie op merken en content

[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite

Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop

[Interview] Jouke Tjeerdsma en Sjoerd van der Meijden: Mannen kun je in specifieke hokjes plaatsen

Via meer dan vijftig verschillende websites en apps bereikt Mannenmedia maandelijks ruim zeven miljoen mannen. Wij spreken met Managing Director Jouke Tjeerdsma en Director Sales & Business Development Sjoerd van der Meijden

[Interview] Arun Maljaars (Insight TV): We geven millennials een platform om hun passie uit te breiden

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende avontuurlijke content. We spreken hem over zijn visie op verhalen vertellen en de content van de toekomst

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: LinkedOut

Social media zijn er niet om te discussiëren over al dan niet belangrijke onderwerpen. Twitter, Facebook, ach als één opmerking bij iemand verkeerd valt, ben je zomaar een inwoner van Mongolië, een racist, een communist, een rechtse bal of een gestoorde

[Column] Niels Bruinsma: Folder in de ban in Utrecht

Vanaf 1 januari 2020 ontvangen de bewoners van Utrecht geen folders meer, tenzij ze een JA/JA-sticker hebben geplakt. Na Amsterdam is Utrecht de tweede gemeente die deze maatregel invoert

[Column] Jerome Kuijken: Consistente content

Slechts 2 procent van de content van organisaties slaagt erin om op de socials van hun consumenten te verschijnen. Ik wist dat de sociale algoritmes meedogenloos zijn, maar 2 procent is wel echt minimaal. Daar doe je dan al die moeite voor

[Column] Joris van Heukelom: De mens meer mens maken

Kun jij soms ook met jaloezie naar mensen kijken die veel mening en een beetje inhoud op hoge snelheid de socials op donderen? Ik ben daar te lui voor

[Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?

Ik voorspelde drie jaar geleden dat gezond eten binnen vijf jaar een revolutionaire impact op marketing en communicatie zou hebben en dit jaar is dat al uitgekomen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden