Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

MWG Arena

Tijd: Juni 15 2010 vanaf 16.00 to 17.30
Locatie: Westerunie
Straat: Klönneplein 4-6
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.westerunie.nl
Telefoon: 020-5737291
Soort gebeurtenis: bijeenkomst
Georganiseerd door: Marina Hertroys
Meest recente activiteit: 2 Jun 2010

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Op dinsdag 15 juni aanstaande is er weer de MWG Arena, traditioneel de laatste bijeenkomst van het seizoen. Voor deze bijeenkomst kon iedereen zijn vernieuwende media-idee insturen. De meest interessante inzenders presenteren hun case op een Dragon’s Den-achtige manier. De cases worden beoordeeld op vernieuwing en creativiteit.
We kijken ook nog even terug op de kandidaten van de laatste keer (Wuzzon, Videostrip en NRC E-paper). Daarnaast besteden we aandacht aan een paar Nederlandse nominaties van het Amerikaanse magazine over technologische innovatie, Red Herring.
De MWG Arena wordt gepresenteerd door Jort Kelder en de locatie is Westerunie op het Westergasterrein in Amsterdam.

Programma:
16.00 uur terugblik met de kandidaten uit 2008
16.30 uur vraaggesprek met Red Herring genomineerden
17.00 uur 3 kandidaten voor de pitch
17.30 uur afsluiting met winnaar en start borrel

De MWG Arena is supported by de Van Speijk Innovatie prijs. De MWG en de Stichting Van Speijk hebben dezelfde intentie als het gaat om het stimuleren van innovatie in de branche.
Deze bijeenkomst is gratis voor MWG leden, niet leden betalen € 40,- excl. btw.
Je kunt je aanmelden via de agenda op www.mwg.nl

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor MWG Arena om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt tijdens de coronacrisis

Alle beetjes helpen in deze sombere tijden: daarom heb ik het Ipsos Global Happiness 2020 onderzoek gelezen, waarin voor het eerst Nederland ook wordt gemeten, samen met 26 andere landen

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Brand building on social

Knocking over the current beliefs on audience growth, engagement KPIs and micro-targeting

[Column] Niels Bruinsma: Wat doet corona met ons surf-, kijk- en luistergedrag?

Hoewel we gehoopt hadden deze tweede coronagolf te vermijden, zitten we er helaas toch middenin. Tijdens de eerste golf hebben we veelvuldig media-updates gemaakt, waarin met name de mediaconsumptie centraal stond

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden