Nederlands MediaNetwerk

MWG Media 2010: kopiëren of leren?

Gegevens gebeurtenis

MWG Media 2010: kopiëren of leren?

Tijd: December 14 2010 vanaf 16.00 to 17.30
Locatie: Q Music
Straat: Paul van Vlissingenstraat 10 D
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.mwg.nl
Telefoon: 020-5737291
Soort gebeurtenis: bijeenkomst
Georganiseerd door: Marina Hertroys
Meest recente activiteit: 7 Dec 2010

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Wil je alles weten over mediasuccessen en disasters?
Kom dan dinsdag 14 december naar de laatste MWG dinsdagmiddag bijeenkomst van dit jaar.

Als we willen praten over mediasuccessen in het afgelopen jaar denken we natuurlijk allemaal aan Bavaria. Met het WK-jurkje hebben ze de (inter)nationale media weten te veroveren en hun grote concurrenten afgetroefd. Graag hadden we Jort Kelder de kans gegeven het geheim van het succes te achterhalen, maar Bavaria heeft ervoor gekozen hier niet meer over te praten in 2010. En ook dat is een keuze. Want succes is normaliter iets waar bedrijven jarenlang op kunnen of willen teren en dus proberen anderen de successen te kopiëren.
Opvallend is dat grote successen vaak intern gehouden worden.

Aan de andere kant is een ongeschreven regel dat je het meeste leert van je fouten, van de media disasters zo gezegd. Je moet ze alleen durven maken. Of gemaakt hebben. Zonder de Concorde was het succes van de Airbus er nooit geweest. Aan elk succes gaat één of meerdere mislukkingen vooraf. Dus ook uit mislukkingen valt veel te leren.

Susan Vugts (Digital Marcom Manager) van Philips en Willem Albert Bol (Manager Media and Marcom planning) van Vodafone delen met ons de wake up light case (Philips) en The Voice of Holland Case (Vodafone).
Waarbij duidelijk wordt welke risico's genomen zijn, waarom en hoe daar in de media rekening mee gehouden is.
Of we met Jort Kelder de diepte ingaan om te kunnen kopiëren of te leren is uiteindelijk om het even. Doel is om met elkaar cases te bespreken, te ontrafelen en de geheimen of juist leermomenten te achterhalen. Dit aan de hand van Paul Turken die zijn visie geeft op de trends en ontwikkelingen naar 2011. Om ons klaar te maken voor de volgende reeks
(nieuwe) mediasuccessen!

Graag tot 14 december bij Q music!

Programma
15.30 uur Ontvangst
16.00 uur Aanvang programma, presentaties
17.30 uur Afronding met aansluitend borrel

Voor MWG leden is de bijeenkomst gratis, niet leden betalen € 70,-

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor MWG Media 2010: kopiëren of leren? om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden