Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Negendaagse Praktische NLP

Tijd: Juni 4 2010 tot Juni 6 2010
Locatie: Dreefzicht, Haarlem
Telefoon: 06 51510519
Soort gebeurtenis: training
Georganiseerd door: Baukje Uilkema
Meest recente activiteit: 14 Mrt 2010

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Negendaagse Praktische NLP
De training voor persoonlijke ontwikkeling en groei.

Wat is het?
Een drie keer driedaagse training, waarin gebruik wordt gemaakt van technieken uit de NLP (Neurolinguïstisch programmeren). NLP is een doelgerichte communicatiemethodiek. De NLP-communicatiemethodiek maakt het mogelijk nog succesvoller te zijn. Iedereen kan zijn gedrag in positieve zin veranderen. Tenminste, als je dat wil.

Waarom ga ik dat doen?
Om (nóg) bewuster te leven, bewuster keuzes te kunnen maken die je brengen waar je wilt zijn. Béter in “je vel” te zitten, zowel in je persoonlijke leven, je relatie, je gezin, je familie danwel in je werk, t.o.v. de keuzes voor je carrière. Hoe zou het zijn om nóg beter te begrijpen, nóg beter begrepen te worden, daadkrachtiger te worden, zekerder, duidelijker, sterker, gezonder….. !

Hoe werkt het?
Door inzicht te krijgen in wie je wérkelijk bent en wat je nóg meer kunt. Theorie en oefeningen wisselen elkaar af om in enkele dagen inzichten te krijgen in alles wat je kunt zien, voelen en daardoor dóen, om verbeteringen aan te brengen in wat jij wilt!

Wanneer en waar?
De training Praktische NLP 2-2010 start op 4 juni 2010.
Blok 1: 4 t/m 6 juni 2010
Blok 2: 10 t/m 12 september 2010
Blok 3: 15 t/m 17 oktober 2010
Optioneel blok 4: 19 t/m 21 november 2010
Alle dagen van 09.00 uur tot 17.00 uur in Haarlem.

Inhoud:
• Rapport
• Communicatie algemeen
• Persoonlijke kenmerken en valkuilen
• Herkennen van patronen
• Veranderen van patronen
• Veranderen van overtuigingen
• Inzichten in begrijpen en begrepen worden
• Voorkeursrepresentatie systemen
• Omgaan met taal
• Mijzelf laten zien, laten horen en gewaardeerd worden om wie ik ben
• Waarden
• Doelen stellen en halen
• Ontdekken van strategieën
• Metaprogramma’s
• Herkaderen
• Ankeren
• Oplossingsgericht denken en werken
• Systemisch werk (wat is de invloed van het gezin van herkomst)

Wat kan ik er mee?
Je vindt oplossingen, betere resultaten, meer inzicht in jezelf en de mensen om je heen, kansen herkennen en pakken en nog véél meer……

Investering?
De bijdrage voor deze training bedraagt € 1.850,00 (inclusief BTW, lunch en materiaal).

Afhankelijk van de wens er nóg een “verdieping”, blok 4, aan toe te voegen.
De inverstering hiervoor bedraagt € 475,00 (inclusief BTW)
Indien kennis en inzicht dienen ter verbetering prestaties op het werk, zijn er substantiële fiscale voordelen!

Inschrijven?
Dat kan via www.constantlamp.com of www.ba-lie.nl

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Negendaagse Praktische NLP om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: DWDD en cultuur, online event, hoe dan? Verandert corona onze muzieksmaak? Wat is jouw whisky?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden