Nederlands MediaNetwerk

Ondernemers borrel Young MKB Haarlem

Gegevens gebeurtenis

Ondernemers borrel Young MKB Haarlem

Tijd: November 3 2008 at 20.15
Locatie: Proeflokaal In Den Uiver
Straat: Riviervismark
Plaats: HAARLEM
Website of map: http://www.youngmkb-haarlem.n…
Soort gebeurtenis: Ondernemers, borrel, Young, MKB, Haarlem
Georganiseerd door: Iwan van Geelen
Meest recente activiteit: 1 Nov 2008

Omschrijving gebeurtenis

Een van de nieuwe initiatieven van Young MKB Haarlem is de Après
Bestuursvergadering Borrel, voor de handigheid omgedoopt tot ABB.
Aanleiding tot deze borrel was het idee om vaker op een informele
manier met leden en partners bijeen te komen.

Er worden weliswaar gedurende het jaar een aantal officiële en grote(re) evenementen
georganiseerd, maar er was behoefte om vaker samenkomen, zonder al te veel poespas.

Nieuwe leden, geïnteresseerde ondernemers en sponsoren en partners
kunnen met elkaar kennismaken, het bestuur kan direct polsen wat er
speelt bij anderen en hoe initiatieven en ideeën vallen bij anderen
en daarnaast is het een leuk moment om weer eens bij te praten.

Het Algemeen Bestuur van Young MKB Haarlem vergadert om de 4 weken
in Proeflokaal In Den Uiver (aan de Riviervismarkt). De drankjes zijn
voor eigen rekening, voor een borrelhap wordt gezorgd ; kom je ook?

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Ondernemers borrel Young MKB Haarlem om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone clipboard uit? Hoe ziet de wereld er uit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden