Nederlands MediaNetwerk

Online Storytelling met Emiel Elgersma

Gegevens gebeurtenis

Online Storytelling met Emiel Elgersma

Tijd: Maart 9 2017 vanaf 18.30 to 20.30
Locatie: SWITCH
Straat: Joop van den Endeplein 11
Plaats: Hilversum
Website of map: http://mediapark.nl/switch/
Soort gebeurtenis: inspiratiesessie
Georganiseerd door: Hilversum Media Campus
Meest recente activiteit: 28 Feb 2017

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Het vertellen van een verhaal is van alle tijden. Met nieuwe, interactieve mogelijkheden van internet worden de manieren waarop je een verhaal kunt vertellen enorm uitgebreid. Hoe vertel je een verhaal via internet? Welke nieuwe mogelijkheden bieden online media om je doelgroep te bereiken? En hoe kun je verschillende online media effectief inzetten binnen één verhaal? Emiel Elgersma gaat tijdens deze inspiratiesessie op donderdagavond 9 maart in op de vraag hoe je online storytelling kunt inzetten voor jouw organisatie.

Tijdens deze inspiratiesessie gaat videoproducent Emiel Elgersma in op de vraag hoe storytelling eruit ziet als je verschillende online media inzet. Van social media tot chatbots, van transmedia naar VR, wat bieden deze nieuwe technologieën aan extra mogelijkheden en verhoudt de story zich tot de techniek? Wat zijn mooie showcases waarbij online media en het verhaal elkaar versterken?

Over Emiel Elgersma
Emiel Elgersma is producent van video’s en interactieve web-documentaires. Hij maakt persoonlijke verhalen die inspireren, ontroeren en kijkers nieuwe inzichten verschaffen. Ook experimenteert hij graag met nieuwe manieren van online storytelling om nog beter mensen te kunnen bereiken. Als freelancer werkte hij onder andere voor RTL Nieuws, Villa Media Magazine, Vluchtelingenwerk en VSBfonds.

Kosten
De sessie maakt onderdeel uit van het Talent Development Program van Hilversum Media Campus, een springplank voor young professionals die dromen van een baan in de media. Ook voor professionals is het mogelijk om bij deze sessie van het Talent Development Program aan te schuiven! Deelname aan de inspiratiesessie is kosteloos, maar vol = vol.

Locatie en tijd
De inspiratiesessie start om 18.30 uur en zijn uiterlijk 20.30 uur afgelopen. Locatie is de SWITCH (het uit containers opgebouwde zaaltje met On/Off erop), aan het Joop van den Endeplein op het Media Park.

Aanmelden
Ben je geïnteresseerd om deze inspiratiesessie te volgen? Meld je aan bij meeting@hilversummediacampus.nl. Let op: vol=vol.

 

 

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Online Storytelling met Emiel Elgersma om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

[Interview] Wilco Wolfers: Bioscoop blijft het belangrijkst voor de lancering van films

Wilco Wolfers begon onlangs zijn eigen filmdistributiemaatschappij WW Entertainment. Het bedrijf verzorgt onder meer de marketing en distributie van Entertainment One-films in de Benelux. We spreken hem over deze nieuwe start

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Erwin Fisser: De ellende van de eerste zijn

We kennen de Wright Brothers als uitvinders van het moderne vliegtuig, niet Henri Giffard die al 50 jaar eerder met een gemotoriseerd toestel vloog. We kennen allemaal David Bowie, veel minder mensen kennen Captain Beefheart

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

[Column] David de Jong: Wat is de (on)zin van het Commissariaat voor de Media?

Begin 1988 ging het Commissariaat voor de Media van start als onafhankelijke toezichthouder en opvolger van de zogeheten regeringscommisaris voor de Omroep. Maar is anno 2019 een apart Commissariaat voor de Media nog nodig?

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden