Nederlands MediaNetwerk

Powering the future - Cybersecurity

Gegevens gebeurtenis

Powering the future - Cybersecurity

Tijd: Januari 15 2018 vanaf 15.30 to 17.30
Locatie: Amsterdam ArenA
Straat: ArenA Boulevard 1
Plaats: Amsterdam
Website of map: https://www.eventbrite.com/e/…
Soort gebeurtenis: sessie
Georganiseerd door: iMMovator en Amsterdam Innovation Arena
Meest recente activiteit: 20 Dec 2017

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

The second edition of Powering the future – the network sessions, will take place on January 15th, at the Amsterdam Innovation Arena. In this lively talk show the Arena and its partners will share some innovative case studies in the field of Cybersecurity. What new digital cybersecurity tools are relevant for event organisers? What new digital dangers are lurking in the shadows? And what kind of cybercriminal is targeting the likes of the Arena? From digital attacks to the dark web, from malware to ransomware, from phishing to data breaches, this session will show you what can go wrong, and what to do about it.

Case studies will come from the partners of the Amsterdam Innovation Arena TNO, KPMG, Honeywell and KPN.

What new digital dangers are lurking in the shadows?

Date and time: January 15th, 15.30 – 17.30

Location: Amsterdam ArenA 

The Amsterdam Innovation ArenA connects a community of innovators who collaborate to create the most innovative stadium in the world, powered by the Amsterdam ArenA. The Arena brings together the network once a month to exchange ideas. The Network Sessions bring in experts from the Netherlands and beyond, for an exchange of ideas in an informal setting. The events are free of charge.

More information? Read it here. 

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Powering the future - Cybersecurity om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Niels Baas over NLZIET: Nederlandse tv online live, terug- of vooruitkijken

NLZIET bundelt het aanbod van NPO, RTL en SBS op hun online videoplatform. Een weerwoord tegen buitenlandse platforms als Netflix en YouTube

[Interview] Jasper Bronner over het identificeren van cultuur

Samen met Hofstede Insights zette MediaCom het onderzoek Cultural Connections op, een cultuurmarketingstudie uitgevoerd in 63 landen onder 60.000 consumenten. Wij spreken Jasper Bronner, Business Science Director van MediaCom, over de resultaten

[Interview] Julien Galand over Pepsi MAX®' LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL-campagne

Pepsi MAX® lanceerde onlangs de internationale 2018 LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL-campagne. In Nederland bestaat deze uit limited edition spelersverpakkingen en digitale content. Wij spreken met Julien Galand, marketingmanager

[Interview] Diana Matroos over BNR Beeldbepalers

Begin april is BNR Beeldbepalers van start gegaan; het wekelijkse radioprogramma waarin de rol van communicatie, media, creatie en marketing wordt geanalyseerd. Wij spreken met Diana Matroos, presentator van BNR Beeldbepalers

[Interview] Floris de Vries over de MediaTestDag

Het onderzoeksbureau MediaTest organiseert 15 mei de MediaTestDag: een dag waarop alle medewerkers van MediaTest gezamenlijk binnen 24 uur een onderzoek van begin tot eind zullen uitvoeren. Wij spreken met Floris de Vries van MediaTest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Onze Lieve Google

Arjan Lubach vroeg zich af hoe het duivelse Facebook te beteugelen, of weer op het rechte pad te krijgen. Dat gaat niet lukken Arjan, want wij aanbidden allen Mammon, de geldduivel. Het is juist Mammon die het leven op aarde bepaalt

[Column] Marc Stubbé: Facebook en het vertrouwen in de media

Onder de grootgebruikers van persoonlijke data zijn de technologiegiganten Facebook en Google: hun businessmodel is gebouwd op de handel in persoonlijke data. Wij hebben menig schandaal met datalekken achter de rug

[Column] Frank Waals: Cursiefje

Sinds enkele jaren hebben we er een nieuw fenomeen bij: columns die nieuws worden omdat ze geplaatst worden. Denk aan de tirade van Youp van ’t Hek over de falende klantenservice van T-Mobile

[Column] Marianne van Soomeren: Ik ben geen trol!

Door social media verspreiden we vooral een mooi, succesvol beeld van onszelf, al dan niet een beetje opgepoetst. Juist al dat succes, al dat blije, maakt mensen onzeker. Want niet alles gaat natuurlijk altijd crescendo

[Column] Erwin Fisser: Oude mensen vs. het internet

Ongeveer vijf jaar geleden zag ik in een documentaire een Schotse socioloog commentaar leveren op de maatschappelijke - nadelige - gevolgen van internet. De documentairemakers lieten in de volgende scene Evgeny Morozov zien, die naar het fragment keek. Met een brede grijns gaf hij zijn commentaar: "That's what you get when old people start talking about the internet"

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden