Nederlands MediaNetwerk

Powering the future - Cybersecurity

Gegevens gebeurtenis

Powering the future - Cybersecurity

Tijd: Januari 15 2018 vanaf 15.30 to 17.30
Locatie: Amsterdam ArenA
Straat: ArenA Boulevard 1
Plaats: Amsterdam
Website of map: https://www.eventbrite.com/e/…
Soort gebeurtenis: sessie
Georganiseerd door: iMMovator en Amsterdam Innovation Arena
Meest recente activiteit: 20 Dec 2017

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

The second edition of Powering the future – the network sessions, will take place on January 15th, at the Amsterdam Innovation Arena. In this lively talk show the Arena and its partners will share some innovative case studies in the field of Cybersecurity. What new digital cybersecurity tools are relevant for event organisers? What new digital dangers are lurking in the shadows? And what kind of cybercriminal is targeting the likes of the Arena? From digital attacks to the dark web, from malware to ransomware, from phishing to data breaches, this session will show you what can go wrong, and what to do about it.

Case studies will come from the partners of the Amsterdam Innovation Arena TNO, KPMG, Honeywell and KPN.

What new digital dangers are lurking in the shadows?

Date and time: January 15th, 15.30 – 17.30

Location: Amsterdam ArenA 

The Amsterdam Innovation ArenA connects a community of innovators who collaborate to create the most innovative stadium in the world, powered by the Amsterdam ArenA. The Arena brings together the network once a month to exchange ideas. The Network Sessions bring in experts from the Netherlands and beyond, for an exchange of ideas in an informal setting. The events are free of charge.

More information? Read it here. 

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Powering the future - Cybersecurity om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Startups] Jack Simons over Voor een Ander

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2018 op 25 april in Amsterdam. We spreken met Jack Simons, initiator van Voor een Ander

[Interview] Hugo Schurink over de Media and Digital Predictions-studie van Kantar Millward Brown

De jaarlijkse Media and Digital Predictions studie van Kantar Millward Brown is weer gepubliceerd. De studie voorziet marketeers van de nieuwste inzichten op het gebied van media en digital marketing

[Interview] Marketingdirecteur Coca-Cola Nederland Jeroen Lampe over Fuze Tea

Coca-Cola introduceerde onlangs het ijstheemerk Fuze Tea op de Nederlandse markt. Het is de grootste merkintroductie sinds Coca-Cola Zero, tien jaar geleden. Toch bleef het nog gissen naar hoe de introductiecampagne wordt ingestoken. Wij vragen het Jeroen Lampe, marketingdirecteur van Coca-Cola Nederland

[Interview] Marieke ’t Hart, Hoofdredacteur van het Jaar 2017

Tijdens de afgelopen Mercur-uitreikingen in Amsterdam werd Marieke ’t Hart verkozen tot Hoofdredacteur van het Jaar. We spreken met het boegbeeld van VROUW over de verkiezing

[Interview] Isabelle Dacz: We aim for the moon

In het najaar van 2017 fuseren MEC en Maxus+Helder in een nieuw GroupM-bureau: Wavemaker. Samen met Managing Director Edward Knol zorgt CEO Isabelle Dacz voor de dagelijkse leiding

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Erwin Fisser: Red Bull beteugelen, 6 methodes die niet werken (en wat we wél moeten doen)

Op de gemiddeld meest deprimerende dag, de derde maandag van het jaar, hoorde, zag en las ik verschillende plekken over een oproep van kinderartsen tot het verbieden van energy drinks

[Column] Marianne van Soomeren: Goede voornemens

2018 is begonnen en het lijkt erop dat veel mediapartijen zich van hun beste kant willen laten zien. Vooral richting de consument

[Column] Isabelle Bolluyt: #generatiekloof

De smartphone van mijn dochter, de puberella, plingt zich een glasbreuk. Een snelle blik leerde mij waar de pling-tsunami door veroorzaakt werd: tags. Keiharde tags. Waar ik, van de brave Hyvesgeneratie, nog hele berichten deelde (bronnen, foto’s, updates) zie ik hier de nieuwe OhMyGod-generatie vooral alles taggen

[Column] Arno Peperkoorn: We moeten echt van Hoe Dan naar Doe Dan

We moeten de mensen snappen die kopen. Mensen doorgronden. Die mensen hebben kleur, zijn oud, jong, komen uit vele landen, hebben andere culturele achtergronden en religies

[Column] Frank Waals: Het vlaggenschip Trump is op ramkoers

Niet alleen de mensen die de media te woord staan, maar ook de media zelf liggen al een behoorlijke tijd onder vuur en een vergrootglas, met FOX News voorop. Al hoeven ze daar zelf niet eens veel moeite voor te doen

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden