Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Praktijkparade INHolland

Tijd: Mei 28 2009 vanaf 2.30 to 7.00
Locatie: Hogeschool INHolland Rotterdam
Straat: Posthumalaan 90
Plaats: Rotterdam
Website of map: http://www.inholland.nl
Telefoon: 070-3123265
Soort gebeurtenis: praktijkparade
Georganiseerd door: Hogeschool INHolland, school of communication & media
Meest recente activiteit: 11 Mei 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

SPOT OP DE PRAKTIJK
De kredietcrisis zet de zaken op scherp. Hoe speel je nu in op kansen en bedreigingen? En hoe kan INHolland, School of Communication & Media daarin faciliteren? Ontdek de mogelijkheden van onze opleidingen Communicatie en Media- & Entertainmentmanagement op de 'praktijkparade' van donderdag 28 mei aanstaande.

Juist in deze tijd is het zaak om samen te werken aan succes. Middels opdrachten bij onze leerwerkbedrijven, stages en afstudeeropdrachten kunnen onze studenten veel voor u betekenen. Bepaal 28 mei zelf welke vorm van samenwerking het beste aansluit bij uw organisatie en vraag ons praktijkaanvraagformulier aan. Wij zorgen voor de 'spotlights'.

PROGRAMMA:

14.30 uur: Ontvangst in de foyer met koffie, thee en versnaperingen
Onze studenten oriënteren zich op uw praktijkaanvragen in de 'praktijkparade'.

15.00 uur: Welkomstwoord in het Auditorium
Ingrid Moes, programmadirecteur van de School of Communication & Media van Hogeschool INHolland informeert u over de laatste ontwikkelingen in de onderwijspraktijk.

15.15 uur: Masterclass 'Een betekenisvolle relatie tussen merk en klant"
Drs. Jaap van der Grinten zal in een exclusieve masterclass uit de doeken doen hoe bedrijven zich effectief kunnen positioneren.

16.00 uur: Spot ON
Uw bedrijf in de spotlights. Hier kunt u zich voorstellen aan onze studenten en uw praktijkaanvraag nader toelichten.

17.00 uur: Hot Spots
Ga in gesprek met potentiële kandidaten voor uw praktijkaanvraag onder het genot van een hapje en een drankje.
18.30 uur: Rondleiding door de nieuwe vleugel
19.00 uur: Afronding

lokatie: Hogeschool INHolland Rotterdam, Posthumalaan 90, Rotterdam
Meld u vóór 20 mei aan via praktijkmiddag.communication.rotterdam@inholland.nl

Heeft u vragen over uw praktijkaanvraag of wilt u meer weten over de mogelijkheden om uw bedrijf tijdens de praktijkparade te presenteren? Neemt u dan contact op met het praktijkbureau. Rotterdam: Karlijn van den Hoff (010 - 439 91 00, ma t/m wo aanwezig). Den Haag: Alice Nieuwpoort (070 - 312 32 65).
We hopen u 28 mei aanstaande te verwelkomen bij de School of Communication & Media.

Met vriendelijke groet, Ingrid Moes, Programmadirecteur School of Communication & Media, Hogeschool INHolland.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Praktijkparade INHolland om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: YouTube waterboarding, geforceerde TN'ers van SNS en stockmodellen voor Big Green Egg

Anderhalve minuut kijken naar reclame om er dan achter te komen dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat. Dat was vroegâh al irritant, maar tegenwoordig kan het dus écht niet meer

[Column] Erwin Fisser: De ellende van de eerste zijn

We kennen de Wright Brothers als uitvinders van het moderne vliegtuig, niet Henri Giffard die al 50 jaar eerder met een gemotoriseerd toestel vloog. We kennen allemaal David Bowie, veel minder mensen kennen Captain Beefheart

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden