Nederlands MediaNetwerk

Seminar The Next Trends Factory

Gegevens gebeurtenis

Seminar The Next Trends Factory

Tijd: Maart 26 2009 hele dag
Locatie: Hoofdkantoor LECTRIC Internetopleidingen
Straat: Hogeweg 65
Plaats: Zaltbommel
Website of map: http://internetopleidingen.le…
Telefoon: 0418-682400
Soort gebeurtenis: seminar, online, communicatie, en, marketing
Georganiseerd door: Sjoerd Keijser
Meest recente activiteit: 26 Feb 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Als marketeer is het van belang om op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen. U zult dat ook herkennen in uw werk dat u op de hoogte moet zijn van de nieuwste mogelijkheden. U moet echter ook op de hoogte zijn hoe het te kunnen toepassen in uw eigen praktijk en werkomgeving. Daarom organiseert LECTRIC op donderdag 26 maart een bijeenkomst “The Next Trends Factory”.

Tijdens deze dag zullen vooraanstaande ondernemers en trendwatchers u informeren over de laatste ontwikkelingen en hoe ze toe te kunnen passen.

Sprekers die u kunt verwachten zijn:
Arko van Brakel
Bob Stumpel
Gijs Vroom
Paul Blok
Gert-Jan Delcliseur
Deze dag is voor elke marketeer die bij wil blijven een onmisbare dag.
Uw bijdrage voor deze dag is 199 euro (exclusief BTW)
Hiervoor krijgt u een zeer inspirerende dag, materiaal, lunch en de mogelijkheid om met sprekers en andere bezoekers te netwerken, online en offline.
Interesse? Mail onze adviseurs of bel op 0418 644446.

Houdt de site in de gaten het volledige programma volgt spoedig!

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Seminar The Next Trends Factory om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Brand building on social

Knocking over the current beliefs on audience growth, engagement KPIs and micro-targeting

[Column] Niels Bruinsma: Wat doet corona met ons surf-, kijk- en luistergedrag?

Hoewel we gehoopt hadden deze tweede coronagolf te vermijden, zitten we er helaas toch middenin. Tijdens de eerste golf hebben we veelvuldig media-updates gemaakt, waarin met name de mediaconsumptie centraal stond

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Wat er mankeert aan alleen samen

Bij de lancering van de meest besproken app sinds Pokémon Go, de Coronamelder, zag ik dat de volgende pay-off Alleen samen krijgen we corona onder controle nog steeds wordt gebruikt

Jeroen Verkroost: Over platencontracten, Facebook en Crocs

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden