Nederlands MediaNetwerk

Seminar The Next Trends Factory

Gegevens gebeurtenis

Seminar The Next Trends Factory

Tijd: Maart 26 2009 hele dag
Locatie: Hoofdkantoor LECTRIC Internetopleidingen
Straat: Hogeweg 65
Plaats: Zaltbommel
Website of map: http://internetopleidingen.le…
Telefoon: 0418-682400
Soort gebeurtenis: seminar, online, communicatie, en, marketing
Georganiseerd door: Sjoerd Keijser
Meest recente activiteit: 26 Feb 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Als marketeer is het van belang om op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen. U zult dat ook herkennen in uw werk dat u op de hoogte moet zijn van de nieuwste mogelijkheden. U moet echter ook op de hoogte zijn hoe het te kunnen toepassen in uw eigen praktijk en werkomgeving. Daarom organiseert LECTRIC op donderdag 26 maart een bijeenkomst “The Next Trends Factory”.

Tijdens deze dag zullen vooraanstaande ondernemers en trendwatchers u informeren over de laatste ontwikkelingen en hoe ze toe te kunnen passen.

Sprekers die u kunt verwachten zijn:
Arko van Brakel
Bob Stumpel
Gijs Vroom
Paul Blok
Gert-Jan Delcliseur
Deze dag is voor elke marketeer die bij wil blijven een onmisbare dag.
Uw bijdrage voor deze dag is 199 euro (exclusief BTW)
Hiervoor krijgt u een zeer inspirerende dag, materiaal, lunch en de mogelijkheid om met sprekers en andere bezoekers te netwerken, online en offline.
Interesse? Mail onze adviseurs of bel op 0418 644446.

Houdt de site in de gaten het volledige programma volgt spoedig!

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Seminar The Next Trends Factory om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

[Column] Marloes Rusting: De rode lampion

Marloes Rusting is Client Director bij Initiative. Voor Nederlands MediaNetwerk dook ze in het fenomeen Halloween

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden