Nederlands MediaNetwerk

Social media: van zenden naar ontvangen (Help! Het publiek praat terug.)

Gegevens gebeurtenis

Social media: van zenden naar ontvangen (Help! Het publiek praat terug.)

Tijd: Mei 11 2012 hele dag
Locatie: Media Academie, Mediapark
Straat: Sumatralaan 45
Plaats: Hilversum
Website of map: http://www.media-academie.nl/…
Telefoon: 035-646 62 62
Soort gebeurtenis: training
Georganiseerd door: Jacqueline Overduin
Meest recente activiteit: 10 Apr 2012

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Iedereen die zich bezig houdt met de uitvoering en aansturen van uitvoerenden, zoals:

  • Directies;
  • Hoofd marketing;
  • Hoofd communicatie.

Het internet heeft de laatste jaren een razendsnelle ontwikkeling doorgemaakt waardoor twee-weg communicatie standaard is geworden. Dat heeft geleid tot het ontstaan van sociale netwerken en communities, chats en talrijke fora. Maar, die twee-weg communicatie betekende een omwenteling voor organisaties en bedrijven. Immers, interactie met klanten, leden, achterban, burgers, kijkers of luisteraars is nu daadwerkelijk mogelijk.

Er wordt geen specifieke voorkennis gevraagd.

Na deze workshop kent u de mogelijkheden van het betrekken van het publiek en het online met hen in dialoog treden.

Na deze workshop kunt u:

  • Door middel van Sociale media achterhalen wat het publiek, van individu tot groep, van u verlangt en verwacht;
  • De dialoog aangaan en het publiek betrekken;
  • Achterhalen welke producten en diensten zij willen;
  • Nagaan wat het publiek van uw organisatie vindt;
  • Uw online reputatie managen;
  • De shift maken van zender naar ontvanger en een nieuwe situatie creëren waarin de samenwerking met doelgroepen centraal komt te staan.

Na deze workshop kunt u efficiënt en effectief communiceren met individuele kijkers en luisteraars, waardoor zij centraal komen te staan.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Social media: van zenden naar ontvangen (Help! Het publiek praat terug.) om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

[Startup Competitie] Rik Heijmen over Monsley

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rik Heijmen van Monsley.

[Startup Competitie] Richard Otto en Sebastian Plasschaert over XS2RADIO

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Richard Otto en Sebastian Plasschaert van XS2RADIO

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

[Column] David de Jong: World Radio Day....alleen niet in Nederland?!

In 2019 vierde de Nederlandse radiosector uitgebreid het 100-jarig bestaan van het medium radio in Nederland. 13 februari is elk jaar World Radio Day. Dit jaar staat de UNESCO-dag in het teken van diversiteit die het medium radio kan bieden

Nathalie Peters & Marc Nieman: Agility helpt een excellente Customer Experience (CX) te creëren

Klanten en gebruikers, zowel in een B2C als B2B omgeving, verwachten tijdens alle stappen in hun klantreis, een naadloos op elkaar aansluitende dienstverlening

[Column] Erwin Fisser: De Belastingdienst

Waar waren Google, Apple en Amazon nu geweest zonder het internet? En wie heeft het internet ontwikkeld? Precies, de overheid

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden