Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Sustainable You

Tijd: Maart 19 2019 vanaf 13.00 to 18.00
Locatie: M gebouw
Straat: s-Gravelandseweg 80
Plaats: Hilversum
Website of map: https://sustainableyou2019.ev…
Soort gebeurtenis: seminar
Georganiseerd door: Media Perspectives en FNV
Meest recente activiteit: 11 Feb

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Nieuwe VOD platforms die als paddenstoelen uit de grond schieten. Nieuwe technologieën die zich in rap tempo aandienen. Daarnaast voel je een constante druk om zoveel mogelijk mensen te bereiken met unieke en relevante content. De media-industrie is continu in beweging en vraagt om mensen die in staat zijn om mee te bewegen met deze verandering. Hoe zorg je dat je weerbaar blijft bij de veranderingen die op ons af komen? Hoe maak je nieuwe technieken eigen? En hoe blijf je up to date als het gaat om de laatste mediatrends? Kom dinsdag 19 maart naar ‘Sustainable You’ – een programma van Media Perspectives en FNV - met workshops en sprekers over hoe je bij blijft in de veranderende media-industrie.

De media-industrie vraagt veel flexibiliteit van haar medewerkers. Je moet in balans blijven in een dynamische omgeving waar verandering de orde van de dag is. Hoe kun je opkomen voor een goede privé-werkbalans en tijd vinden om na te denken over je eigen loopbaan? Media Perspectives en FNV vragen tijdens ‘Sustainable You’ onder andere Eppo van Nispen tot Sevenaer om zijn ervaringen op dit vlak te delen. Van misdaadverslaggever bij TROS, hoofdredacteur bij Hart van Nederland (SBS), directeur DOK en CPNB tot de directeur van Beeld en Geluid: Eppo's carrière nam verrassende wendingen. Tijdens Sustainable You vertelt hij over zijn keuzes en hoe hij zich is blijven ontwikkelen in deze dynamische industrie.

Programma 

13.00-13.30 Inloop

13.30-13.45 Welkom

13.45-14.00 Interview met Eppo van Nispen tot Sevenaer

14:14-15:10 Workshopronde 1

15:10-15:25 Pauze

15:35-16.30 Workshopronde 2

16:45-17:10 Keynote spreker

17:15-18:00 Borrel met opleidingsmarkt

Workshops

Na het interview met de bekende mediaprofessional volg je een van de vier workshops. Hier leer je bijvoorbeeld hoe je ondanks stress en werkdruk een leuk werkdag kan hebben. Of duik je in de kansen van augmented reality. Ook is er een workshop over het professioneel communiceren in het Engels, want dit speelt binnen organisaties steeds vaker een rol. Speciaal voor mensen die een eigen bedrijf hebben of willen opzetten is er een workshop onderhandelen. Je voorkeur voor een van de workshops kan je aangeven in het bestelformulier. Meer informatie over de workshops kun je hier vinden.

Kortingscode

Leden van de FNV en partners van Media Perspectives krijgen 50% korting.
FNV-lid? Vraag de kortingscode op via cbb-mediacultuur@fnv.nl en geef aan dat je naar het Sustainable YOU event gaat. Nog geen FNV lid? Meld je eerst aan als lid via cbb-mediacultuur@fnv.nl en geef aan dat je naar het Sustainable YOU event gaat. Vervolgens krijg je de kortingscode toegestuurd.
Mail voor de kortingscode van Media Perspectives naar talent@mediaperspectives.nl.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Sustainable You om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Amanda Bosma, Audio & Content Lead bij JUKE

Amanda Bosma is Audio & Content Lead bij JUKE. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Marianne van Soomeren: Wie heeft de grootste banaan?

Op 8 oktober was het Screenforce Day, de dag dat we met zijn allen het medium televisie vieren. Op het podium was het een komen en gaan van onze broadcasters die met ronkende verhalen en flitsende filmpjes vertelden over hun eigen successen en avonturen op digitaal en datagebied

Jeroen Verkroost: AI, voice bij DPG Media, Instagram Threads, Mediamonitor, Kramp, zoektocht  

Staatssecretaris Mona Keijzer (Economische Zaken) ‘ziet kansen in de mogelijkheden van kunstmatige intelligentie om menselijk denkvermogen te imiteren en zelfstandig problemen op te lossen’

Jeroen Verkroost: Zuckerberg behind the scenes? Wat zijn de populairste apps? Een million mile Tesla? Personaliseren, hoe dan?

The Verge wist de hand te leggen op twee uur exclusive leaked audio van interne meetings van Mark Zuckerberg met zijn personeel. De Facebookmedewerkers stellen vragen, onder andere over de koers en toekomst van het bedrijf

[Column] Machiel Verkuyl: Scrollzombies

Je kent het fenomeen wel: de scrollzombie. Wandelend door de stad zie ik ze overal. Eerst stonden ze alleen bij de bushalte of op het perron. Soms een enkeling, op een hoek van een straat of rokend

[Column] Michiel Rotteveel: Breaking news - Unilevers crossmedia meetmodel

Vorige week was het zover. Unilever maakt bekend dat het haar eigen crossmedia meetmodel aan het testen is en dat de eerste resultaten hoopvol zijn. Behalve een bericht op de gebruikelijke kanalen, heb ik er niet veel over gelezen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden