Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Sustainable You

Tijd: Maart 19 2019 vanaf 13.00 to 18.00
Locatie: M gebouw
Straat: s-Gravelandseweg 80
Plaats: Hilversum
Website of map: https://sustainableyou2019.ev…
Soort gebeurtenis: seminar
Georganiseerd door: Media Perspectives en FNV
Meest recente activiteit: 11 Feb

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Nieuwe VOD platforms die als paddenstoelen uit de grond schieten. Nieuwe technologieën die zich in rap tempo aandienen. Daarnaast voel je een constante druk om zoveel mogelijk mensen te bereiken met unieke en relevante content. De media-industrie is continu in beweging en vraagt om mensen die in staat zijn om mee te bewegen met deze verandering. Hoe zorg je dat je weerbaar blijft bij de veranderingen die op ons af komen? Hoe maak je nieuwe technieken eigen? En hoe blijf je up to date als het gaat om de laatste mediatrends? Kom dinsdag 19 maart naar ‘Sustainable You’ – een programma van Media Perspectives en FNV - met workshops en sprekers over hoe je bij blijft in de veranderende media-industrie.

De media-industrie vraagt veel flexibiliteit van haar medewerkers. Je moet in balans blijven in een dynamische omgeving waar verandering de orde van de dag is. Hoe kun je opkomen voor een goede privé-werkbalans en tijd vinden om na te denken over je eigen loopbaan? Media Perspectives en FNV vragen tijdens ‘Sustainable You’ onder andere Eppo van Nispen tot Sevenaer om zijn ervaringen op dit vlak te delen. Van misdaadverslaggever bij TROS, hoofdredacteur bij Hart van Nederland (SBS), directeur DOK en CPNB tot de directeur van Beeld en Geluid: Eppo's carrière nam verrassende wendingen. Tijdens Sustainable You vertelt hij over zijn keuzes en hoe hij zich is blijven ontwikkelen in deze dynamische industrie.

Programma 

13.00-13.30 Inloop

13.30-13.45 Welkom

13.45-14.00 Interview met Eppo van Nispen tot Sevenaer

14:14-15:10 Workshopronde 1

15:10-15:25 Pauze

15:35-16.30 Workshopronde 2

16:45-17:10 Keynote spreker

17:15-18:00 Borrel met opleidingsmarkt

Workshops

Na het interview met de bekende mediaprofessional volg je een van de vier workshops. Hier leer je bijvoorbeeld hoe je ondanks stress en werkdruk een leuk werkdag kan hebben. Of duik je in de kansen van augmented reality. Ook is er een workshop over het professioneel communiceren in het Engels, want dit speelt binnen organisaties steeds vaker een rol. Speciaal voor mensen die een eigen bedrijf hebben of willen opzetten is er een workshop onderhandelen. Je voorkeur voor een van de workshops kan je aangeven in het bestelformulier. Meer informatie over de workshops kun je hier vinden.

Kortingscode

Leden van de FNV en partners van Media Perspectives krijgen 50% korting.
FNV-lid? Vraag de kortingscode op via cbb-mediacultuur@fnv.nl en geef aan dat je naar het Sustainable YOU event gaat. Nog geen FNV lid? Meld je eerst aan als lid via cbb-mediacultuur@fnv.nl en geef aan dat je naar het Sustainable YOU event gaat. Vervolgens krijg je de kortingscode toegestuurd.
Mail voor de kortingscode van Media Perspectives naar talent@mediaperspectives.nl.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Sustainable You om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Aschwin de Bruijn: Het regisseren van influencers is een vak apart

Aschwin de Bruijn is sinds de zomer van 2018 Managing Director van Magna Global, waar hij al werkzaam was onder verschillende functies. Onder zijn leiding moeten de verschillende afdelingen binnen Magna, en de verschillende bedrijven van IPG Mediabrands, nog beter gaan samenwerken

[Cross Media Innovatie 2019] Sanne Groot Koerkamp over Dylan

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst zendt Dylan in als Cross Media Innovatie. We spreken met Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur Quest magazine en Dylan

[Cross Media Man] Peter de Mönnink: Ik geloof in crossmedialiteit en daarmee in de uniciteit van content en data

Peter de Mönnink is CEO van Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia

[Cross Media Merk 2019] Sanne Groot Koerkamp over Quest

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Quest dingt mee naar de award voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur van Quest

[Cross Media Case 2019] Aart Lensink over Uitblinkers in Zaken

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt In search of Incredible met ASUS Benelux & TMG in als Cross Media Case. We spreken met Aart Lensink, directeur bij LVB Content Marketing

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: BN'ers en bitcoins

Het faciliteren van frauduleuze advertenties is onacceptabel. Artikel 6:196 BW benadrukt dat wanneer sprake is van misleidende reclame als gevolg waarvan een ander schade lijdt of dreigt te lijden, deze slachtoffers bij de rechter niet alleen een verbod, maar ook een rectificatie kunnen afdwingen

[Column] Marvin Jacobs: De opkomst van fluïde content

De podcast, met zoveel makers en een groeiend aantal adverteerders, gaat zich in vorm en inhoud ontwikkelen. De vraag is alleen: in welke richting

[Column] Marianne van Soomeren: Het sprookje van addressable TV

Er was eens… de grote wens om lineaire televisiereclame adresseerbaar te maken. Dat wil zeggen dat televisiereclame inhoudelijk wordt afgestemd op kenmerken en voorkeuren van de kijker. Zodat je niet de hele avond tv-reclames ziet langskomen die niet relevant voor jou zijn

[Column] Jerome Kuijken: Drie jaar satirische branded content. Wat heb ik geleerd?

Drie jaar geleden stapte ik van reclame over naar branded content. Met de oprichters van De Speld startte ik brandedcontentbureau De Speld & Partners. Wat ik in drie jaar heb opgestoken over branded content (en wat ik graag had willen weten toen ik begon) deel ik graag met je. Of je nou brandmanager of redacteur bent: vroeg of laat krijg je met branded content te maken

[Column] Maartje Blijleven: Een verhaal voor onze dochters

Als je je publiek echt goed wil bereiken, dan vertel je je verhalen face to face, nog steeds de meest ultieme en persoonlijke manier van communiceren. Op de zeepkist, op een podium, want dan bereik je een groot publiek. Dan maak je impact. Dan connect je. En claim je je expertise

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden