Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Sustainable You

Tijd: Maart 19 2019 vanaf 13.00 to 18.00
Locatie: M gebouw
Straat: s-Gravelandseweg 80
Plaats: Hilversum
Website of map: https://sustainableyou2019.ev…
Soort gebeurtenis: seminar
Georganiseerd door: Media Perspectives en FNV
Meest recente activiteit: 11 Feb

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Nieuwe VOD platforms die als paddenstoelen uit de grond schieten. Nieuwe technologieën die zich in rap tempo aandienen. Daarnaast voel je een constante druk om zoveel mogelijk mensen te bereiken met unieke en relevante content. De media-industrie is continu in beweging en vraagt om mensen die in staat zijn om mee te bewegen met deze verandering. Hoe zorg je dat je weerbaar blijft bij de veranderingen die op ons af komen? Hoe maak je nieuwe technieken eigen? En hoe blijf je up to date als het gaat om de laatste mediatrends? Kom dinsdag 19 maart naar ‘Sustainable You’ – een programma van Media Perspectives en FNV - met workshops en sprekers over hoe je bij blijft in de veranderende media-industrie.

De media-industrie vraagt veel flexibiliteit van haar medewerkers. Je moet in balans blijven in een dynamische omgeving waar verandering de orde van de dag is. Hoe kun je opkomen voor een goede privé-werkbalans en tijd vinden om na te denken over je eigen loopbaan? Media Perspectives en FNV vragen tijdens ‘Sustainable You’ onder andere Eppo van Nispen tot Sevenaer om zijn ervaringen op dit vlak te delen. Van misdaadverslaggever bij TROS, hoofdredacteur bij Hart van Nederland (SBS), directeur DOK en CPNB tot de directeur van Beeld en Geluid: Eppo's carrière nam verrassende wendingen. Tijdens Sustainable You vertelt hij over zijn keuzes en hoe hij zich is blijven ontwikkelen in deze dynamische industrie.

Programma 

13.00-13.30 Inloop

13.30-13.45 Welkom

13.45-14.00 Interview met Eppo van Nispen tot Sevenaer

14:14-15:10 Workshopronde 1

15:10-15:25 Pauze

15:35-16.30 Workshopronde 2

16:45-17:10 Keynote spreker

17:15-18:00 Borrel met opleidingsmarkt

Workshops

Na het interview met de bekende mediaprofessional volg je een van de vier workshops. Hier leer je bijvoorbeeld hoe je ondanks stress en werkdruk een leuk werkdag kan hebben. Of duik je in de kansen van augmented reality. Ook is er een workshop over het professioneel communiceren in het Engels, want dit speelt binnen organisaties steeds vaker een rol. Speciaal voor mensen die een eigen bedrijf hebben of willen opzetten is er een workshop onderhandelen. Je voorkeur voor een van de workshops kan je aangeven in het bestelformulier. Meer informatie over de workshops kun je hier vinden.

Kortingscode

Leden van de FNV en partners van Media Perspectives krijgen 50% korting.
FNV-lid? Vraag de kortingscode op via cbb-mediacultuur@fnv.nl en geef aan dat je naar het Sustainable YOU event gaat. Nog geen FNV lid? Meld je eerst aan als lid via cbb-mediacultuur@fnv.nl en geef aan dat je naar het Sustainable YOU event gaat. Vervolgens krijg je de kortingscode toegestuurd.
Mail voor de kortingscode van Media Perspectives naar talent@mediaperspectives.nl.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Sustainable You om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Startups] Carla Verwijmeren en Karin Wekema over Smartvoices

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Carla Verwijmeren en Karin Wekema, founders van Smartvoices.

[Interview] Lisette van Eijk (hoofdredacteur VICE Benelux): De scheidslijn tussen branded en redactionele content is altijd duidelijk

Ze begon er als stagiair op de redactie, was er contentmanager, Managing Editor en interim hoofdredacteur. Sinds december 2018 is Lisette van Eijk aangesteld als hoofdredacteur van VICE Benelux. We spreken met haar over haar eerste maanden als beleidsmaker

[Nederlands MediaNetwerk TV] Thomas Hendriks over DFFRNT Media

Thomas Hendriks is senior creative bij DFFRNT Media. Hij werkt er sinds een klein jaar, een periode waarin het bedrijf is gegroeid met een twintigtal nieuwe medewerkers

[Startups] Amran Hardan over Dyseno Studio

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Amran Hardan, CEO van Dyseno Studio

[Startups] Phoebe Ohayon over Voice Branding

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Phoebe Ohayon, mede-oprichter van Voice Branding

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Richting kiezen

Op steeds meer afdelingen in tal van organisaties werken mensen aan sociale, milieugerelateerde verantwoordelijkheid. Van veel bedrijven hoor ik dat zij dit jaar specifieke campagnes gaan creëren, gericht op het onderwerp duurzaamheid. Ik geloof daar heilig in; je klanten en consumenten meenemen om hen het eerlijke en oprechte verhaal over je merk te vertellen

[Forum] Bart Kleijn De toekomst van de folder

Geen reden tot paniek. De folder is nog een lang leven beschoren. Ondanks de introductie van de ja/ja-sticker blijft de folder over het geheel genomen een waardevol en krachtig middel voor merk- en productcommunicatie

[Column] Bob Goulooze: Michael, Bill & OJ

Ik snap het bijltjesgedrag van de media in deze niet. Wat heeft het voor zin een dode verknipte superster opnieuw in een kwaad daglicht te stellen?

[Column] Ronja Slierendrecht: Video voor iedereen?

De tijd waarin YouTube alleen iets was voor de Enzo Knol’s en beautybloggers van deze wereld, is voorbij. Je kunt het zo gek niet verzinnen of er wordt gevlogd, gefilmd of ge-unboxed. Er ontstaan ware niches en communities die anders misschien nooit waren ontstaan. Mooi. Toch denk ik dat video niet voor iedereen een geschikt (marketing)middel is

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Pepsi cringe!, wat is Klarna? en gezellig met Volkswagen

Ik weet dat OPVALLEN tegenwoordig misschien wel belangrijker is dan ooit, maar het is en blijft een randvoorwaarde. Een heel belangrijke randvoorwaarde, maar voor Klarna blijkbaar zó belangrijk dat ze alle andere elementen zijn vergeten

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden