Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Sustainable You

Tijd: Maart 19 2019 vanaf 13.00 to 18.00
Locatie: M gebouw
Straat: s-Gravelandseweg 80
Plaats: Hilversum
Website of map: https://sustainableyou2019.ev…
Soort gebeurtenis: seminar
Georganiseerd door: Media Perspectives en FNV
Meest recente activiteit: 11 Feb

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Nieuwe VOD platforms die als paddenstoelen uit de grond schieten. Nieuwe technologieën die zich in rap tempo aandienen. Daarnaast voel je een constante druk om zoveel mogelijk mensen te bereiken met unieke en relevante content. De media-industrie is continu in beweging en vraagt om mensen die in staat zijn om mee te bewegen met deze verandering. Hoe zorg je dat je weerbaar blijft bij de veranderingen die op ons af komen? Hoe maak je nieuwe technieken eigen? En hoe blijf je up to date als het gaat om de laatste mediatrends? Kom dinsdag 19 maart naar ‘Sustainable You’ – een programma van Media Perspectives en FNV - met workshops en sprekers over hoe je bij blijft in de veranderende media-industrie.

De media-industrie vraagt veel flexibiliteit van haar medewerkers. Je moet in balans blijven in een dynamische omgeving waar verandering de orde van de dag is. Hoe kun je opkomen voor een goede privé-werkbalans en tijd vinden om na te denken over je eigen loopbaan? Media Perspectives en FNV vragen tijdens ‘Sustainable You’ onder andere Eppo van Nispen tot Sevenaer om zijn ervaringen op dit vlak te delen. Van misdaadverslaggever bij TROS, hoofdredacteur bij Hart van Nederland (SBS), directeur DOK en CPNB tot de directeur van Beeld en Geluid: Eppo's carrière nam verrassende wendingen. Tijdens Sustainable You vertelt hij over zijn keuzes en hoe hij zich is blijven ontwikkelen in deze dynamische industrie.

Programma 

13.00-13.30 Inloop

13.30-13.45 Welkom

13.45-14.00 Interview met Eppo van Nispen tot Sevenaer

14:14-15:10 Workshopronde 1

15:10-15:25 Pauze

15:35-16.30 Workshopronde 2

16:45-17:10 Keynote spreker

17:15-18:00 Borrel met opleidingsmarkt

Workshops

Na het interview met de bekende mediaprofessional volg je een van de vier workshops. Hier leer je bijvoorbeeld hoe je ondanks stress en werkdruk een leuk werkdag kan hebben. Of duik je in de kansen van augmented reality. Ook is er een workshop over het professioneel communiceren in het Engels, want dit speelt binnen organisaties steeds vaker een rol. Speciaal voor mensen die een eigen bedrijf hebben of willen opzetten is er een workshop onderhandelen. Je voorkeur voor een van de workshops kan je aangeven in het bestelformulier. Meer informatie over de workshops kun je hier vinden.

Kortingscode

Leden van de FNV en partners van Media Perspectives krijgen 50% korting.
FNV-lid? Vraag de kortingscode op via cbb-mediacultuur@fnv.nl en geef aan dat je naar het Sustainable YOU event gaat. Nog geen FNV lid? Meld je eerst aan als lid via cbb-mediacultuur@fnv.nl en geef aan dat je naar het Sustainable YOU event gaat. Vervolgens krijg je de kortingscode toegestuurd.
Mail voor de kortingscode van Media Perspectives naar talent@mediaperspectives.nl.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Sustainable You om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

[Column] Marloes Rusting: De rode lampion

Marloes Rusting is Client Director bij Initiative. Voor Nederlands MediaNetwerk dook ze in het fenomeen Halloween

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden