Nederlands MediaNetwerk

Sustainable You – Bijblijven in een veranderende media-industrie

Gegevens gebeurtenis

Sustainable You – Bijblijven in een veranderende media-industrie

Tijd: Maart 13 2018 vanaf 9.00 to 12.00
Locatie: Mediacentrum, Twitterzalen
Straat: Joop van den Endeplein 1
Plaats: Hilversum
Website of map: https://goo.gl/maps/Fs6oLNP4b…
Soort gebeurtenis: workshop
Georganiseerd door: Media Perspectives
Meest recente activiteit: 2 Mrt 2018

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Nieuwe VOD platforms die als paddenstoelen uit de grond schieten. Nieuwe technologieën die zich in rap tempo aandienen. Daarnaast voel je een constante druk om zoveel mogelijk mensen te bereiken met unieke en relevante content. De media-industrie is continue in beweging en vraagt om mensen die in staat zijn om mee te bewegen met deze verandering. Hoe zorg je dat je flexibel blijft bij de veranderingen die op ons af komen? Hoe maak je nieuwe technieken eigen? En hoe blijf je up to date als het gaat om de laatste mediatrends? Kom dinsdag 13 maart naar ‘Sustainable You’ – een programma van de FNV Media & Cultuur en Hilversum Media Campus over hoe je bij blijft in de veranderende media-industrie.

SPREKERS

De media industrie vraagt veel flexibiliteit van haar medewerkers. Je moet in balans blijven in een dynamische omgeving waar verandering de orde van de dag is. Bovendien is het belangrijk dat je tijd vindt om na te denken over je eigen loopbaan. Hilversum Media Campus en FNV Media & Cultuur vragen tijdens ‘Sustainable You’ drie sprekers om hun ervaringen op dit vlak te delen. De volgende sprekers zijn op het evenement aanwezig:

  • Erik van Heeswijk (CleverLions) richt zich op de ‘Data is de nieuwe grondstof voor de media’, maar wat betekent dit voor jou als mediaprofessional?
  • Eveline Bouman (Talent First) geeft tips op het gebied van Personal Branding. Hoe zorg je dat je als mediaprofessional boven het maaiveld uitsteekt?
  • Marlies Puijk (NEP) vertelt over haar inspirerende carrière bij NEP – van cameravrouw naar HR adviseur.

Tot slot vertelt Isabel Coenen, beleidsadviseur FNV, meer over duurzame participatie. Daarnaast gaat zij in gesprek over wat je als werknemer belangrijk vindt om tot je pensioenleeftijd met plezier je werk te kunnen te doen. Wat heb je als werknemer hiervoor nodig? Welke afspraken kunnen gemaakt worden met werkgevers? Ze neemt je mee in lang leven ontwikkelen en geeft tips over hoe jij met je loopbaan aan de slag kunt.

Ben je werkzaam in de media-industrie en herken je je in bovenstaande uitdagingen? Kom dinsdag 13 maart van 09:00 uur tot 13:00 uur (inclusief lunch) naar het gratis toegankelijke event ‘Sustainable You’ op het Media Park. Een ochtend vol inspirerende verhalen en praktische tips om mee aan de slag te gaan.

Klik hier om je in te schrijven. 

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Sustainable You – Bijblijven in een veranderende media-industrie om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: YouTube waterboarding, geforceerde TN'ers van SNS en stockmodellen voor Big Green Egg

Anderhalve minuut kijken naar reclame om er dan achter te komen dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat. Dat was vroegâh al irritant, maar tegenwoordig kan het dus écht niet meer

[Column] Erwin Fisser: De ellende van de eerste zijn

We kennen de Wright Brothers als uitvinders van het moderne vliegtuig, niet Henri Giffard die al 50 jaar eerder met een gemotoriseerd toestel vloog. We kennen allemaal David Bowie, veel minder mensen kennen Captain Beefheart

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden