Nederlands MediaNetwerk

Sustainable You – Bijblijven in een veranderende media-industrie

Gegevens gebeurtenis

Sustainable You – Bijblijven in een veranderende media-industrie

Tijd: Maart 13 2018 vanaf 9.00 to 12.00
Locatie: Mediacentrum, Twitterzalen
Straat: Joop van den Endeplein 1
Plaats: Hilversum
Website of map: https://goo.gl/maps/Fs6oLNP4b…
Soort gebeurtenis: workshop
Georganiseerd door: Media Perspectives
Meest recente activiteit: 2 Mrt 2018

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Nieuwe VOD platforms die als paddenstoelen uit de grond schieten. Nieuwe technologieën die zich in rap tempo aandienen. Daarnaast voel je een constante druk om zoveel mogelijk mensen te bereiken met unieke en relevante content. De media-industrie is continue in beweging en vraagt om mensen die in staat zijn om mee te bewegen met deze verandering. Hoe zorg je dat je flexibel blijft bij de veranderingen die op ons af komen? Hoe maak je nieuwe technieken eigen? En hoe blijf je up to date als het gaat om de laatste mediatrends? Kom dinsdag 13 maart naar ‘Sustainable You’ – een programma van de FNV Media & Cultuur en Hilversum Media Campus over hoe je bij blijft in de veranderende media-industrie.

SPREKERS

De media industrie vraagt veel flexibiliteit van haar medewerkers. Je moet in balans blijven in een dynamische omgeving waar verandering de orde van de dag is. Bovendien is het belangrijk dat je tijd vindt om na te denken over je eigen loopbaan. Hilversum Media Campus en FNV Media & Cultuur vragen tijdens ‘Sustainable You’ drie sprekers om hun ervaringen op dit vlak te delen. De volgende sprekers zijn op het evenement aanwezig:

  • Erik van Heeswijk (CleverLions) richt zich op de ‘Data is de nieuwe grondstof voor de media’, maar wat betekent dit voor jou als mediaprofessional?
  • Eveline Bouman (Talent First) geeft tips op het gebied van Personal Branding. Hoe zorg je dat je als mediaprofessional boven het maaiveld uitsteekt?
  • Marlies Puijk (NEP) vertelt over haar inspirerende carrière bij NEP – van cameravrouw naar HR adviseur.

Tot slot vertelt Isabel Coenen, beleidsadviseur FNV, meer over duurzame participatie. Daarnaast gaat zij in gesprek over wat je als werknemer belangrijk vindt om tot je pensioenleeftijd met plezier je werk te kunnen te doen. Wat heb je als werknemer hiervoor nodig? Welke afspraken kunnen gemaakt worden met werkgevers? Ze neemt je mee in lang leven ontwikkelen en geeft tips over hoe jij met je loopbaan aan de slag kunt.

Ben je werkzaam in de media-industrie en herken je je in bovenstaande uitdagingen? Kom dinsdag 13 maart van 09:00 uur tot 13:00 uur (inclusief lunch) naar het gratis toegankelijke event ‘Sustainable You’ op het Media Park. Een ochtend vol inspirerende verhalen en praktische tips om mee aan de slag te gaan.

Klik hier om je in te schrijven. 

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Sustainable You – Bijblijven in een veranderende media-industrie om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jeroen Verkroost: Disney+ zal een succes worden (en dit zijn de risico's)

Ik denk wel dat Netflix voorlopig nog marktleider blijft, zeker wereldwijd met ruim 150 miljoen aansluitingen, maar de komst van Disney gaan ze voelen

[Column] Mike Hendrixen: gamescom 2019

Deze week is Keulen de gamehoofdstad van de wereld: de grootste gamesbeurs ter wereld viert haar tiende verjaardag in de Duitse Domstad. Meer dan 500.000 geïnteresseerden bezoeken gamescom om de allernieuwste games en hardware te zien en uit te proberen

[Column] David de Jong: een plus of min voor Disney+ ?

Disney+ gaat bij ons van start op 12 november 2019. Nederland is tamelijk onverwacht het enige Europese land waar deze dienst gelanceerd wordt

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden