Nederlands MediaNetwerk

Training Online Medialandschap: Online marketing communicatie middelen

Gegevens gebeurtenis

Training Online Medialandschap: Online marketing communicatie middelen

Tijd: Maart 3 2009 van 16.30 tot Maart 31 2009 bij 21.00
Locatie: Stayok Zeeburg, Amsterdam
Straat: Timorplein
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.mediaflextraininge…
Telefoon: 0346-569922
Soort gebeurtenis: training
Georganiseerd door: Marleen Kerssemakers
Meest recente activiteit: 3 Feb 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Aan het einde van de training heb je inzicht in het online medialandschap. Je bent bekend met de terminologie en de ontwikkelingen. Tevens ontwikkel je een inzicht in de online (communicatie) middelen om deze zelfstandig toe te passen.

Onderdelen van de training:
* Inleiding in interactieve marketing
* Display advertising en Online Mediaplanning
* Search Engine Marketing en Search Engine Advertising
* Email Marketing
* Social Networking en Communities + Word of Mouth


Didactische vormen:
‘Theory-based teaching': de nadruk ligt hierbij op kennisoverdracht: het ontwikkelen van een brede kennis en inzicht van de theorie achter de online middelen / media. Middels kern(kr)achtige sessies, gegeven door specialisten uit het vakgebied, is dit de snelste manier om de essentiële basiskennis op te doen.


Voor wie geschikt

Je bent 0 tot enkele jaren in het on- of offline werkveld actief. Het kan dus zijn dat je al enige tijd werkervaring hebt maar deze is niet geënt op online. Je kunt je een beeld vormen van online marketing maar je weet niet welke online middelen / media er (precies) zijn en/ of hoe deze met elkaar in verhouding liggen. Je zoekt een training die op niveau is en die toch de basis en breedte van online marketing behandeld.

Je wilt graag de ‘quick learnings’ van de online middelen / media tot je nemen en alleen theoretische kennis vergaren.


Vereiste voorkennis:
Deze training start met de basis van online marketing, vereiste voorkennis op dit gebied is voor deze training derhalve niet noodzakelijk.

Duur: 3 avondsessies
Prijs: € 950,00 (all/in excl. BTW)

Data:
3 maart, 17 maart en 31 maart
Tijd: van 16.30 tot 21.00 uur

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Training Online Medialandschap: Online marketing communicatie middelen om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, waaronder Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Amanda Bosma, Audio & Content Lead bij JUKE

Amanda Bosma is Audio & Content Lead bij JUKE. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Zuckerberg behind the scenes? Wat zijn de populairste apps? Een million mile Tesla? Personaliseren, hoe dan?

The Verge wist de hand te leggen op twee uur exclusive leaked audio van interne meetings van Mark Zuckerberg met zijn personeel. De Facebookmedewerkers stellen vragen, onder andere over de koers en toekomst van het bedrijf

[Column] Machiel Verkuyl: Scrollzombies

Je kent het fenomeen wel: de scrollzombie. Wandelend door de stad zie ik ze overal. Eerst stonden ze alleen bij de bushalte of op het perron. Soms een enkeling, op een hoek van een straat of rokend

[Column] Michiel Rotteveel: Breaking news - Unilevers crossmedia meetmodel

Vorige week was het zover. Unilever maakt bekend dat het haar eigen crossmedia meetmodel aan het testen is en dat de eerste resultaten hoopvol zijn. Behalve een bericht op de gebruikelijke kanalen, heb ik er niet veel over gelezen

[Column] Erwin Fisser: Greta Thunberg, sletten, boze boeren, de overheid en ons falende brein

Wat ons intellectueel onderscheidt van apen, is dat wij kunnen bedenken wat een ander denkt dat wij denken dat zij denken dat wij denken. Als dit zo'n belangrijk onderscheid is, waarom zijn wij er eigenlijk zo verschrikkelijk slecht in

[Column] Paola Cassone: Moeilijke keuzes

Geconfronteerd met steeds meer keuzes en een overweldigende hoeveelheid tegenstrijdige informatie, zijn de meeste beslissingen een vermoeiende hindernisbaan geworden

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden