Nederlands MediaNetwerk

Training Online Medialandschap: Online marketing communicatie middelen

Gegevens gebeurtenis

Training Online Medialandschap: Online marketing communicatie middelen

Tijd: Maart 3 2009 van 16.30 tot Maart 31 2009 bij 21.00
Locatie: Stayok Zeeburg, Amsterdam
Straat: Timorplein
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.mediaflextraininge…
Telefoon: 0346-569922
Soort gebeurtenis: training
Georganiseerd door: Marleen Kerssemakers
Meest recente activiteit: 3 Feb 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Aan het einde van de training heb je inzicht in het online medialandschap. Je bent bekend met de terminologie en de ontwikkelingen. Tevens ontwikkel je een inzicht in de online (communicatie) middelen om deze zelfstandig toe te passen.

Onderdelen van de training:
* Inleiding in interactieve marketing
* Display advertising en Online Mediaplanning
* Search Engine Marketing en Search Engine Advertising
* Email Marketing
* Social Networking en Communities + Word of Mouth


Didactische vormen:
‘Theory-based teaching': de nadruk ligt hierbij op kennisoverdracht: het ontwikkelen van een brede kennis en inzicht van de theorie achter de online middelen / media. Middels kern(kr)achtige sessies, gegeven door specialisten uit het vakgebied, is dit de snelste manier om de essentiële basiskennis op te doen.


Voor wie geschikt

Je bent 0 tot enkele jaren in het on- of offline werkveld actief. Het kan dus zijn dat je al enige tijd werkervaring hebt maar deze is niet geënt op online. Je kunt je een beeld vormen van online marketing maar je weet niet welke online middelen / media er (precies) zijn en/ of hoe deze met elkaar in verhouding liggen. Je zoekt een training die op niveau is en die toch de basis en breedte van online marketing behandeld.

Je wilt graag de ‘quick learnings’ van de online middelen / media tot je nemen en alleen theoretische kennis vergaren.


Vereiste voorkennis:
Deze training start met de basis van online marketing, vereiste voorkennis op dit gebied is voor deze training derhalve niet noodzakelijk.

Duur: 3 avondsessies
Prijs: € 950,00 (all/in excl. BTW)

Data:
3 maart, 17 maart en 31 maart
Tijd: van 16.30 tot 21.00 uur

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Training Online Medialandschap: Online marketing communicatie middelen om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden