Nederlands MediaNetwerk

Training Online Medialandschap: Online marketing communicatie middelen

Gegevens gebeurtenis

Training Online Medialandschap: Online marketing communicatie middelen

Tijd: Maart 3 2009 van 16.30 tot Maart 31 2009 bij 21.00
Locatie: Stayok Zeeburg, Amsterdam
Straat: Timorplein
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.mediaflextraininge…
Telefoon: 0346-569922
Soort gebeurtenis: training
Georganiseerd door: Marleen Kerssemakers
Meest recente activiteit: 3 Feb 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Aan het einde van de training heb je inzicht in het online medialandschap. Je bent bekend met de terminologie en de ontwikkelingen. Tevens ontwikkel je een inzicht in de online (communicatie) middelen om deze zelfstandig toe te passen.

Onderdelen van de training:
* Inleiding in interactieve marketing
* Display advertising en Online Mediaplanning
* Search Engine Marketing en Search Engine Advertising
* Email Marketing
* Social Networking en Communities + Word of Mouth


Didactische vormen:
‘Theory-based teaching': de nadruk ligt hierbij op kennisoverdracht: het ontwikkelen van een brede kennis en inzicht van de theorie achter de online middelen / media. Middels kern(kr)achtige sessies, gegeven door specialisten uit het vakgebied, is dit de snelste manier om de essentiële basiskennis op te doen.


Voor wie geschikt

Je bent 0 tot enkele jaren in het on- of offline werkveld actief. Het kan dus zijn dat je al enige tijd werkervaring hebt maar deze is niet geënt op online. Je kunt je een beeld vormen van online marketing maar je weet niet welke online middelen / media er (precies) zijn en/ of hoe deze met elkaar in verhouding liggen. Je zoekt een training die op niveau is en die toch de basis en breedte van online marketing behandeld.

Je wilt graag de ‘quick learnings’ van de online middelen / media tot je nemen en alleen theoretische kennis vergaren.


Vereiste voorkennis:
Deze training start met de basis van online marketing, vereiste voorkennis op dit gebied is voor deze training derhalve niet noodzakelijk.

Duur: 3 avondsessies
Prijs: € 950,00 (all/in excl. BTW)

Data:
3 maart, 17 maart en 31 maart
Tijd: van 16.30 tot 21.00 uur

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Training Online Medialandschap: Online marketing communicatie middelen om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

[Interview] Martijn de Kemp: Influencermarketing is toegankelijker, schaalbaarder en meetbaarder dan ooit

Martijn de Kemp is oprichter en CEO van content en influencer agency Storyboard

[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland

[Interview] Victor Knaap: Ik ben Sir Martin Sorrell’s adresboek uit mijn hoofd aan het leren

Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden