Nederlands MediaNetwerk

Training Online Medialandschap: Online marketing communicatie middelen

Gegevens gebeurtenis

Training Online Medialandschap: Online marketing communicatie middelen

Tijd: Maart 3 2009 van 16.30 tot Maart 31 2009 bij 21.00
Locatie: Stayok Zeeburg, Amsterdam
Straat: Timorplein
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.mediaflextraininge…
Telefoon: 0346-569922
Soort gebeurtenis: training
Georganiseerd door: Marleen Kerssemakers
Meest recente activiteit: 3 Feb 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Aan het einde van de training heb je inzicht in het online medialandschap. Je bent bekend met de terminologie en de ontwikkelingen. Tevens ontwikkel je een inzicht in de online (communicatie) middelen om deze zelfstandig toe te passen.

Onderdelen van de training:
* Inleiding in interactieve marketing
* Display advertising en Online Mediaplanning
* Search Engine Marketing en Search Engine Advertising
* Email Marketing
* Social Networking en Communities + Word of Mouth


Didactische vormen:
‘Theory-based teaching': de nadruk ligt hierbij op kennisoverdracht: het ontwikkelen van een brede kennis en inzicht van de theorie achter de online middelen / media. Middels kern(kr)achtige sessies, gegeven door specialisten uit het vakgebied, is dit de snelste manier om de essentiële basiskennis op te doen.


Voor wie geschikt

Je bent 0 tot enkele jaren in het on- of offline werkveld actief. Het kan dus zijn dat je al enige tijd werkervaring hebt maar deze is niet geënt op online. Je kunt je een beeld vormen van online marketing maar je weet niet welke online middelen / media er (precies) zijn en/ of hoe deze met elkaar in verhouding liggen. Je zoekt een training die op niveau is en die toch de basis en breedte van online marketing behandeld.

Je wilt graag de ‘quick learnings’ van de online middelen / media tot je nemen en alleen theoretische kennis vergaren.


Vereiste voorkennis:
Deze training start met de basis van online marketing, vereiste voorkennis op dit gebied is voor deze training derhalve niet noodzakelijk.

Duur: 3 avondsessies
Prijs: € 950,00 (all/in excl. BTW)

Data:
3 maart, 17 maart en 31 maart
Tijd: van 16.30 tot 21.00 uur

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Training Online Medialandschap: Online marketing communicatie middelen om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Wat er mankeert aan alleen samen

Bij de lancering van de meest besproken app sinds Pokémon Go, de Coronamelder, zag ik dat de volgende pay-off Alleen samen krijgen we corona onder controle nog steeds wordt gebruikt

Jeroen Verkroost: Over platencontracten, Facebook en Crocs

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: What big brands can learn from a small retailer

Aim to make the best better and invite your customer in your process. How a local retail shop thrives in a very competitive market

[Column] Machiel Verkuyl: Breek uit je eigen bubbel!

Veel mensen in mijn omgeving hebben The social dilemma gekeken, de documentaire op Netflix over social media. Het was voor mij geen onthulling van Bijbelse proporties, veel van de conclusies kennen we wel. Herkenbaar was het zeker. Ik miste in de documentaire een tegenwoord, een ander perspectief

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden