Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Try-Out: Creativiteitstechnieken

Tijd: September 4 2012 vanaf 12.45 to 13.45
Locatie: Villa Heideheuvel, Media Park Hilversum
Straat: Sumatralaan 45
Plaats: Hilversum
Website of map: http://www.villaheideheuvel.n…
Soort gebeurtenis: try-out
Georganiseerd door: iMMovator en Media Academie
Meest recente activiteit: 16 Aug 2012

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Voorafgaand aan het iMMovator Cross Media Café Radio – de luisteraar centraal, organiseert de Media Academie een lunchworkshop (try-out). Het thema heeft deze keer alles te maken met creatie en creativiteit in het mediawerkveld: creativiteitstechnieken. Hoe kun je een grotere rol spelen in het zelfstandig ontwikkelen van succesvolle formats en vragen van klanten vertalen naar creatieve werkvormen?

Wat is nu eigenlijk creativiteit?
We nemen allemaal makkelijk dit woord in de mond, maar wat zit er eigenlijk achter dit containerbegrip? Wat bedoelen we eigenlijk als we iets 'creatief' vinden? Hoe kan je met een open vizier loskomen van vaststaande, verankerde denkpatronen? Hoe bedenk je nieuwe invalshoeken?

Deze try-out is bedoeld voor iedereen die zijn persoonlijke en professionele creativiteit wil ontdekken en verder wil ontwikkelen. Media Academie docent David Davidson geeft je tijdens de try-out een kleine inzage in een aantal onderwerpen die tijdens de tweedaagse training Creativiteitstechnieken van de Media Academie aan bod komen.

Laat je inspireren en kom experimenteren. Speel met nieuwe concepten en formats en luister naar de reacties en commentaren van collega's, specialisten en trainers.

Inschrijven
Voor wie: voor iedereen die zijn persoonlijke en professionele creativiteit verder wil ontwikkelen
Waar: Villa Heideheuvel, Media Academie, Media Park Hilversum
Datum: dinsdag 4 september 2012
Tijden: 12u45-13u45, inloop vanaf 12.15u.
Kosten: 10,00  (inclusief eenvoudige lunch, ter plekke contant en gepast te voldoen)
 
Inschrijven is in verband met catering en het beperkt aantal plaatsen noodzakelijk.

Inschrijven via de iMMovator website: http://www.immovator.nl/try-out-creativiteitstechnieken

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Try-Out: Creativiteitstechnieken om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Wat er mankeert aan alleen samen

Bij de lancering van de meest besproken app sinds Pokémon Go, de Coronamelder, zag ik dat de volgende pay-off Alleen samen krijgen we corona onder controle nog steeds wordt gebruikt

Jeroen Verkroost: Over platencontracten, Facebook en Crocs

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: What big brands can learn from a small retailer

Aim to make the best better and invite your customer in your process. How a local retail shop thrives in a very competitive market

[Column] Machiel Verkuyl: Breek uit je eigen bubbel!

Veel mensen in mijn omgeving hebben The social dilemma gekeken, de documentaire op Netflix over social media. Het was voor mij geen onthulling van Bijbelse proporties, veel van de conclusies kennen we wel. Herkenbaar was het zeker. Ik miste in de documentaire een tegenwoord, een ander perspectief

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden