Nederlands MediaNetwerk

VEA Cursus Online Mediaplanning

Gegevens gebeurtenis

VEA Cursus Online Mediaplanning

Tijd: Maart 6 2009 tot Maart 27 2009
Locatie: Amsterdam
Website of map: http://www.vea.nl/communicati…
Telefoon: 020-6425642
Soort gebeurtenis: training
Georganiseerd door: Anouk Cohen
Meest recente activiteit: 2 Feb 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Als ervaren Account Executive, Account Manager, Projectmanager of Mediaplanner ken je de basisbeginselen van mediaplanning. Je weet je weg te vinden in het landschap van kranten, tijdschriften, radio, tv, buitenreclame en wat dies meer zij. Maar ja, je wereld is inmiddels danig door elkaar geschud, de conventionele media hebben een geduchte concurrent gekregen aan interactieve, digitale media. Het denken in media waarmee we al honderd jaar en langer vertrouwd zijn is onvoldoende om je vak naar behoren te kunnen uitoefenen. Online-media vragen dringend om je aandacht. En dat is wat ze krijgen in deze unieke training, die ervoor zorgt dat je in sneltreinvaart met beide benen in de nieuwe tijd staat.

JE KRIJGT EEN GOED BEELD VAN HET ONLINE-PROCES

Deze vierdaagse training bestrijkt de verschillende aspecten en disciplines van het vakgebied Online-mediaplanning. Naast het dynamische online-medialandschap krijg je een beeld van de verschillende fasen binnen het online-proces: van briefing tot eindevaluatie. In de training wordt aandacht besteed aan het opstellen van een onlineplan (o.a. STIR -training), inkoop/onderhandeling, traffic en monitoring & meten (Darttraining). Je ontvangt een cursusboek/naslagwerk waarin een uitvoerige beschrijving van de online-terminologie en basisbeginselen van diverse online-mediumtypen. Aan het eind van de training kun je met je opgedane kennis aan de slag bij het uitwerken en presenteren van een case/opdracht.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor VEA Cursus Online Mediaplanning om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Joost Geurtsen (Insight TV): ‘Wij nemen de kijkers mee op avontuur’

Joost Geurtsen is Head of Global Brand Partnerships bij Insight TV, de online televisiezender met een breed aanbod voor onder meer millennials. We spreken hem over zijn bedrijf

[Interview] Nick Kalse van Outbrain: "Alle campagnes draaien op basis van de interesses van de bezoekers"

Nick Kalse is Managing Director Netherlands bij Outbrain. We spreken hem over de activiteiten van zijn bedrijf, de lockdown, de situatie bij social media en de ontwikkelingen in de advertentiemarkt.

[Interview] Lars Schotanus en Jaco Bal: "Wij denken dat internet straks de standaard wordt voor radioluisteren"

De Radiofabriek maakt online radio. Hiermee spelen ze in op de versnippering van het medialandschap en de exponentiële stijging van luisteren via internet. We spreken met Lars Schotanus en Jaco Bal

[Interview] Paul Römer namens Vereniging van Commerciële Radio over gewenste vergunningsverlenging: "Nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: De Onbetrouwbare Overheid

Het moet maar eens worden gezegd: De overheid is onbetrouwbaarder dan wij allen denken. In Engeland heet een ambtenaar een civil servant. Het is met name het tweede deel van deze omschrijving, dat hier in Nederland niet bestaat

[Column] Erwin Fisser: Een jongerencampagne als oplossing voor alles

Weinig dingen worden in de moderne maatschappij tegelijkertijd zo enorm onderschat als overschat als de campagne. Zodra alles goed gaat, is de campagne eigenlijk volledig weggegooid geld

[Column] Bas Vlugt: Media Transfer naar Bestemming Onbekend

Vandaag heeft het Nederlands MediaNetwerk een artikel gepubliceerd dat flink in de belangstelling staat van onze lezers, getuige de snelheid waarmee dit artikel in de lijst van meest gelezen artikelen is gekatapulteerd

[Column] Jacqueline Smit: Beware of your shadow

Het is tijd voor het omarmen van het oncomfortabele, het fluïde maken van modellen en het ontwikkelen van nieuw gedrag

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden