Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

VEA Evolve Top of Flop

Tijd: Februari 18 2010 vanaf 16.00 to 18.00
Locatie: Panama
Straat: Oostelijke Handelskade
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.panama.nl/routebes…
Telefoon: 020-6425642
Soort gebeurtenis: debatavond
Georganiseerd door: Anouk Cohen
Meest recente activiteit: 11 Feb 2010

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Gaat mobiel dan eindelijk doorbreken in 2010? Is bannering bijna dood? Ruilen we TV massaal in voor social media? Op 18 februari a.s. wordt alles duidelijk. Dan organiseert de VEA Evolve vakgroep voor de vijfde achtereenvolgende keer Top of Flop.

Adverteerders, reclamebureaus en mediabureaus bepalen in deze sessie aan welke reclamemiddelen en –ontwikkelingen we in 2010 meer tijd en geld gaan besteden en aan welke ontwikkelingen juist minder. En omdat we zelf de toekomst van ons vak bepalen krijgt iedereen een stem. Neem dus even twee minuutjes de tijd en vul het onderzoek in. Kunnen we meteen zien hoe reclamemakend Nederland Meer met Minder denkt te bereiken in 2010. Het onderzoek vul je hier in.

Kom op 18 februari naar Panama en discussieer tussen 16.00 en 18.00 uur mee met o.a. Igor Milder (Managing Director Lost Boys), Linda Boks (CEO Zenith Optimedia) en Willem van der Schoot (Managing Director LEMZ). Zoals gebruikelijk zorgt Ronnie Overgoor ervoor dat we de nuance laten varen en echt keuzes gaan maken voor 2010. Nog niet overtuigd? Aansluitend om 18.00 uur schenken we een gratis borrel. Bestel nu kaarten voor Top of Flop 2010 bij de Evolve Kassa Tot 18 februari.

Voor meer informatie kun je terecht bij:
VEA Evolve Anouk Cohen 020-642 56 42 Anouk@vea.nl

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor VEA Evolve Top of Flop om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Mikel Burger (Ve Global) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Mikel Burger en Babak Monfared van Ve Global rijden mee. Wij bellen Mikel

[Interview] Kylie Deenen (Exterion Media) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Kylie Deenen en Aimee de Vries rijden mee met het Exterion Media team. Wij bellen Kylie

[Interview] Joris Hoffman (+Drie) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Joris Hoffman, mede-oprichter van en Head of Design bij +Drie, rijdt mee. Wij bellen hem

[Interview] Jantien van Tol (Talpa Radio): Luisteraars kunnen straks hun eigen radiodag samenstellen

Als talentcoach van Talpa Radio is Jantien van Tol verantwoordelijk voor de radio-opleiding van Radio 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica en de jaarlijkse talentendag. Dit jaar zullen de radioprofessionals van Talpa Network op 29 juni weer op zoek gaan naar jong talent

[Forum] NPO deels reclamevrij. Goed idee?

Met regelmaat leggen wij een aantal bepalende spelers in de markt een vraagvoor

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Marvin Jacobs: Verslag van Radiodays Europe Podcast Day

Radiodays Europe Podcast Day is een van de meest toonaangevende internationale conferenties voor de podcastindustrie. Het programma bestond uit zo’n 30 verschillende sprekers, uiteenlopend van de man achter Google Podcasts tot individuele podcastmakers die vertelden over hun soloprojecten

[Campagne-review] Van Susante over de grenzen: Keeps you Texan van Lone Star Beer

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne van Keeps you Texan van Lone Star Beer

[Column] David de Jong: NPO-plannen maken Hilversum weer stukje onbestuurbaarder

Uit de vorige week gepubliceerde brief van Arie Slob blijkt dat de NPO bij het doorvoeren van die plannen weer een stukje onbestuurbaarder wordt

[Column] Martin Leeflang: Marktaandeel groeit door mentaal leiderschap

Marketeers sturen veelal op merk, maar eigenlijk is het relevanter om te sturen op groei in marktaandeel via mentaal leiderschap. CEO Martin Leeflang van Validators geeft je learnings om je op weg te helpen

[Column] Sietse Pots: De ruimte in beeld

Bijna 50 jaar nadat Neil Armstrong de eerste stappen op de maan zette, ging Apollo 11 in première in de Nederlandse bioscopen. De documentaire put uit meer dan 18.000 uur ongebruikt filmmateriaal, een enorme hoeveelheid waar een filmploeg ontzettend lang mee bezig moet zijn geweest. Het is exemplarisch voor de manier waarop de Amerikanen de maanlanding benaderden

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden