Nederlands MediaNetwerk

Verkiezing Communicatieman/vrouw van het Jaar 2011

Gegevens gebeurtenis

Verkiezing Communicatieman/vrouw van het Jaar 2011

Tijd: December 1 2011 vanaf 17.00 to 22.00
Locatie: MTV Studios
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://communicatiemanvrouw.l…
Telefoon: 0703467049
Soort gebeurtenis: verkiezing
Georganiseerd door: Logeion
Meest recente activiteit: 28 Okt 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Tien jaar Communicatieman/vrouw verkiezing! Wat is de staat van het vak in 2011? Wie zet de toon dit jaar en wint deze prestigieuze prijs? Kom op donderdag 1 december naar de MTV Studios en maak kennis met de finalisten, praat mee over het vak en ontmoet een groot aantal prominente vakgenoten.

Bekijk hier de tien kandidaten van de short list.

 

Deze feestelijke avond staat dit jaar in het teken van zowel ervaren als jonge communicatieprofessionals. De gevestigde communicatieprofessionals en de winnaars van eerdere edities ontmoeten op deze avond de jonge professionals. De avond wordt gepresenteerd door Jan Driessen, directeur Communicatie Aegon en Communicatieman van 2009 (categorie Profit). De stand van zaken in het communicatievak wordt geïllustreerd door Logeion voorzitter Ron van der Jagt en keynote speaker Steven van Belleghem, de auteur van de 2011 hit ‘De Conversation Manager’.


Je wordt verwacht tussen 17.00 en 18.00 uur. Het exacte programma van de avond wordt nader bekend gemaakt. We eindigen rond 22.00 uur met een netwerkborrel.

Jury
De deskundige jury staat dit jaar wederom onder leiding van Richard van der Eijk (Director Communications Unilever Western Europe). De jury bestaat uit: Noelle Aarts, Rocco Mooij, Hans Koeleman, Alex Sheerazi, Mirjam Otten en Michael Meyer. De jury bepaalt uiteindelijk, met de stem van het publiek, de winnaar.

 

Meld je aan via http://communicatiemanvrouw.logeion.nl/algemeen

Tot ziens op 1 december!

Prikbord

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

[Column] Paola Cassone: De culturele revolutie

Nog een maand tot het eind van dit jaar, maar ik ben al in de stemming voor een terugblik. Want, laten we eerlijk zijn, wat een jaar!

Jeroen Verkroost: website-awards, Prada, Swapfiets duurzaam? Borat maakt zich kwaad, iconische filmauto’s

“Hoera, we zijn beste website van het jaar 2019!” las ik deze week weer diverse malen. Gefeliciteerd hoor, alle 37 (!) winnaars. Vooral leuk voor overall-winnaar PSV, dat verder maar bar weinig won de afgelopen weken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden