Nederlands MediaNetwerk

Verkiezing Communicatieman/vrouw van het Jaar 2011

Gegevens gebeurtenis

Verkiezing Communicatieman/vrouw van het Jaar 2011

Tijd: December 1 2011 vanaf 17.00 to 22.00
Locatie: MTV Studios
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://communicatiemanvrouw.l…
Telefoon: 0703467049
Soort gebeurtenis: verkiezing
Georganiseerd door: Logeion
Meest recente activiteit: 28 Okt 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Tien jaar Communicatieman/vrouw verkiezing! Wat is de staat van het vak in 2011? Wie zet de toon dit jaar en wint deze prestigieuze prijs? Kom op donderdag 1 december naar de MTV Studios en maak kennis met de finalisten, praat mee over het vak en ontmoet een groot aantal prominente vakgenoten.

Bekijk hier de tien kandidaten van de short list.

 

Deze feestelijke avond staat dit jaar in het teken van zowel ervaren als jonge communicatieprofessionals. De gevestigde communicatieprofessionals en de winnaars van eerdere edities ontmoeten op deze avond de jonge professionals. De avond wordt gepresenteerd door Jan Driessen, directeur Communicatie Aegon en Communicatieman van 2009 (categorie Profit). De stand van zaken in het communicatievak wordt geïllustreerd door Logeion voorzitter Ron van der Jagt en keynote speaker Steven van Belleghem, de auteur van de 2011 hit ‘De Conversation Manager’.


Je wordt verwacht tussen 17.00 en 18.00 uur. Het exacte programma van de avond wordt nader bekend gemaakt. We eindigen rond 22.00 uur met een netwerkborrel.

Jury
De deskundige jury staat dit jaar wederom onder leiding van Richard van der Eijk (Director Communications Unilever Western Europe). De jury bestaat uit: Noelle Aarts, Rocco Mooij, Hans Koeleman, Alex Sheerazi, Mirjam Otten en Michael Meyer. De jury bepaalt uiteindelijk, met de stem van het publiek, de winnaar.

 

Meld je aan via http://communicatiemanvrouw.logeion.nl/algemeen

Tot ziens op 1 december!

Prikbord

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "Nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden