Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Webinars 2.0

Tijd: Februari 7 2012 vanaf 12.15 to 13.15
Locatie: Villa Heideheuvel (Media Park)
Plaats: Hilversum
Soort gebeurtenis: try-out, van, een, training
Georganiseerd door: Media Academie en iMMovator
Meest recente activiteit: 17 Jan 2012

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Webinars, seminars die online te volgen zijn, worden steeds vaker ingezet door bedrijven en organisaties. Met de stand van de techniek is een webinar laagdrempelig geworden, zowel om te geven als om te volgen. In samenwerking met de Media Academie wordt op 7 februari een try-out gegeven voor iedereen die meer wil weten over het professioneel inzetten van webinars en de daaraan gerelateerde onderwerpen als expertise building, kennisoverdracht, kwaliteit, trends en technische ontwikkelingen. Gedurende deze try-out krijgt u in 1 uur een preview van deze training van de Media Academie!

In de Try-out ‘Webinar 2.0’ laat Frans Sman, trainer, (meercamera)regisseur en eigenaar van Broadcast Events zien hoe je een webinar kunt inzetten en naar een hoger plan tilt zodat het professioneel oogt. We kijken naar de benodigde technologieën, de technieken om interactiviteit te faciliteren en laten zien waar de kosten zitten en welke verdienmodellen er zijn voor het inzetten van Webinars.

Met de stand van de techniek is een webinar laagdrempelig geworden, zowel om te geven als om te volgen. In de try-out Webinar 2.0 wordt een aantal tips & trucs geven die later in het jaar in een regulier cursusprogramma uitgebreid aan de orde komen.  De cursus zal antwoord geven op vragen als:

-          Wat is Webinar 2.0 en waar kun je het voor inzetten?
-          Waar moet een goed Webinar 2.0 aan voldoen?
-          Wat levert het op en hoe kun je eraan verdienen?
-          Hoe kun je onderscheidend zijn?
 
Webinars worden niet alleen gebruikt als intern of extern communicatiemiddel, maar ook als een slimme marketingtool. Er zijn tal van voordelen te noemen om Webinars in te zetten:
-          genereren van leads
-          vergroten van je adressenbestand
-          vergroten naamsbekendheid
-          vergroten expertise door het delen van informatie
-          bekendheid via social media

De try-out Webinar 2.0 wordt gegeven door Frans Sman, trainer, (meercamera)regisseur en eigenaar van Broadcast Events, expert in video- en audiomontage.

Inschrijven
Wilt u meer weten over de organisatie en uitvoering van webinars? Schrijf u dan hier in!
Waar: Villa Heideheuvel, Media Academie, Media Park Hilversum.
Tijden: 12u15-13u15
Kosten: € 10,00 (inclusief eenvoudige lunch, ter plekke te voldoen)

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Webinars 2.0 om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Startup Competitie] Rik Heijmen over Monsley

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rik Heijmen van Monsley.

[Startup Competitie] Richard Otto en Sebastian Plasschaert over XS2RADIO

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Richard Otto en Sebastian Plasschaert van XS2RADIO

[Startup Competition] Penny Whitelaw talks about Scircula

Nederlands MediaNetwerk publishes a series of interviews with start-ups in the context of our Startup Competition. Penny Whitelaw tells all about her startup Scircula

Startup Competitie 1 jaar later: Moodus

Moodus was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf van Ahmed Ali en Tim Smit? We vragen het ze

[Interview] Yvonne Prins en Carolien van ’t Hek: We laten ons niet leiden door conventies

De dagelijkse leiding van UM Nederland is per 1 oktober 2019 in handen van Yvonne Prins als Managing Partner en Carolien van ’t Hek als CEO. Wij spreken hen over UM

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

[Column] David de Jong: World Radio Day....alleen niet in Nederland?!

In 2019 vierde de Nederlandse radiosector uitgebreid het 100-jarig bestaan van het medium radio in Nederland. 13 februari is elk jaar World Radio Day. Dit jaar staat de UNESCO-dag in het teken van diversiteit die het medium radio kan bieden

Nathalie Peters & Marc Nieman: Agility helpt een excellente Customer Experience (CX) te creëren

Klanten en gebruikers, zowel in een B2C als B2B omgeving, verwachten tijdens alle stappen in hun klantreis, een naadloos op elkaar aansluitende dienstverlening

[Column] Erwin Fisser: De Belastingdienst

Waar waren Google, Apple en Amazon nu geweest zonder het internet? En wie heeft het internet ontwikkeld? Precies, de overheid

Jeroen Verkroost: Hoe geeft Trump een miljard uit aan misinformatie? Hoe zet je Netflix autopreview uit?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden