Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Webinars 2.0

Tijd: Februari 7 2012 vanaf 12.15 to 13.15
Locatie: Villa Heideheuvel (Media Park)
Plaats: Hilversum
Soort gebeurtenis: try-out, van, een, training
Georganiseerd door: Media Academie en iMMovator
Meest recente activiteit: 17 Jan 2012

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Webinars, seminars die online te volgen zijn, worden steeds vaker ingezet door bedrijven en organisaties. Met de stand van de techniek is een webinar laagdrempelig geworden, zowel om te geven als om te volgen. In samenwerking met de Media Academie wordt op 7 februari een try-out gegeven voor iedereen die meer wil weten over het professioneel inzetten van webinars en de daaraan gerelateerde onderwerpen als expertise building, kennisoverdracht, kwaliteit, trends en technische ontwikkelingen. Gedurende deze try-out krijgt u in 1 uur een preview van deze training van de Media Academie!

In de Try-out ‘Webinar 2.0’ laat Frans Sman, trainer, (meercamera)regisseur en eigenaar van Broadcast Events zien hoe je een webinar kunt inzetten en naar een hoger plan tilt zodat het professioneel oogt. We kijken naar de benodigde technologieën, de technieken om interactiviteit te faciliteren en laten zien waar de kosten zitten en welke verdienmodellen er zijn voor het inzetten van Webinars.

Met de stand van de techniek is een webinar laagdrempelig geworden, zowel om te geven als om te volgen. In de try-out Webinar 2.0 wordt een aantal tips & trucs geven die later in het jaar in een regulier cursusprogramma uitgebreid aan de orde komen.  De cursus zal antwoord geven op vragen als:

-          Wat is Webinar 2.0 en waar kun je het voor inzetten?
-          Waar moet een goed Webinar 2.0 aan voldoen?
-          Wat levert het op en hoe kun je eraan verdienen?
-          Hoe kun je onderscheidend zijn?
 
Webinars worden niet alleen gebruikt als intern of extern communicatiemiddel, maar ook als een slimme marketingtool. Er zijn tal van voordelen te noemen om Webinars in te zetten:
-          genereren van leads
-          vergroten van je adressenbestand
-          vergroten naamsbekendheid
-          vergroten expertise door het delen van informatie
-          bekendheid via social media

De try-out Webinar 2.0 wordt gegeven door Frans Sman, trainer, (meercamera)regisseur en eigenaar van Broadcast Events, expert in video- en audiomontage.

Inschrijven
Wilt u meer weten over de organisatie en uitvoering van webinars? Schrijf u dan hier in!
Waar: Villa Heideheuvel, Media Academie, Media Park Hilversum.
Tijden: 12u15-13u15
Kosten: € 10,00 (inclusief eenvoudige lunch, ter plekke te voldoen)

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Webinars 2.0 om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

[Nederlands MediaNetwerk TV] Anneli Rispens over So Me Mc en social media

Anneli Rispens is oprichter van So Me Mc, een managementconsultancy gericht op social media. Haar doelgroep zijn C-level executives met passie voor social media, die ook het bredere plaatje van het medium zien

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Generatie Alfa, dat zijn wij

Generatie Z is net meerderjarig geworden en in de VS zijn onderzoekers al de volgende generatie aan het analyseren: generatie Alfa. We waren toch bij de laatste letter van het Latijnse alfabet, laten we een doorstart maken met het Griekse

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: How to make a podcast

No need to explain the popularity of podcasts. Education becomes entertainment, anytime, anywhere, while you do something else. Actually, podcasts are nothing new, the first dates from 2004

[Column] Bob Goulooze: Ad hominem

Menigeen verbaast zich over de opkomst van het andere denken. Al enige jaren zien we een toename van mensen en groepen die zich afzetten tegen de gangbare gedachten over de wereld. Van platte aarde adepten en antivaxers tot klimaatontkenners en coronasceptici

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden