Nederlands MediaNetwerk

Workshop Bouwen aan een online merkreputatie

Gegevens gebeurtenis

Workshop Bouwen aan een online merkreputatie

Tijd: September 30 2009 vanaf 18.00 to 21.00
Locatie: Utrecht
Straat: Kanaalweg 17 L-E Utrecht +
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 30 267 9648
Soort gebeurtenis: workshop
Georganiseerd door: Victor van Tol
Meest recente activiteit: 22 Sept 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Workshop
“Bouwen aan een online merkreputatie:
Hoe verbeter ik de online reputatie van mijn merk?”
30 september 18.00 uur, Utrecht

Er wordt meer en meer online ‘gesproken’ over (uw?!) producten, diensten merken en bedrijven: social media websites als LinkedIn, maar ook blogs, fora en vergelijkingsites groeien als kool. Ook het feit dat consumenten online bij elkaar te rade gaan voordat ze een aankoop doen is een belangrijke ontwikkeling. En wie hier niet (pro)actief mee omgaat verliest de slag om de klant. Kortom tijd voor een workshop online merkreputatie, met een praktische inslag.

De meningen van mensen in sociale media kunnen merken maken en breken. Merkreputatie management in sociale media wordt voor u in een marketing context geplaatst aan de hand van talloze praktische voorbeelden waarmee u de volgende dag direct aan de slag kunt. Dus geen theoretische verhandelingen, maar actiegerichte tips.
Maar hoe kun je je online merkreputatie echt duurzaam verbeteren? In de workshop bespreken we een methode, opinion mining, en bijbehorende tool, die dit mogelijk maken. Ook hier geldt de praktische toepasbaarheid als uitgangspunt.

Over de sprekers

Antal de Waij, eigenaar/director van Engagement Media.
Engagement Media is een bureau voor social media management en strategie. Engagement Media helpt merken om te gaan met het ‘Social Media Universum’.

Victor van Tol, managing director van Teezir.
Teezir is een organisatie die zoekmachine technologie en opinion mining technologie inzet om de online reputaties van merken te monitoren. Door middel van deze technologie en bijbehorende sentiment analyses stelt Teezir bedrijven in staat inzicht te verkrijgen in wat de online wereld van jouw merk of bedrijf vindt. Inzicht door analyse is de basis. Bedrijven krijgen zo de kans veel gestructureerde en gerichter actie te gaan ondernemen om hun online merkreputatie actief te gaan beinvloeden.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Workshop Bouwen aan een online merkreputatie om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Woont eventueel bij (1)

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden