Nederlands MediaNetwerk

Workshop: 'Klaar voor de GDPR?'

Gegevens gebeurtenis

Workshop: 'Klaar voor de GDPR?'

Tijd: Maart 27 2018 vanaf 9.30 to 12.00
Locatie: Mediacentrum, Media Park
Straat: Joop van den Endeplein 1
Plaats: Hilversum
Website of map: https://www.google.nl/maps/pl…
Soort gebeurtenis: workshop
Georganiseerd door: Media Perspectives
Meest recente activiteit: 15 Mrt 2018

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

De nieuwe data verordening GDPR of AVG behoeft geen introductie meer. Van marketeers tot HR-managers, van omroepen tot retailers, iedereen krijgt ermee te maken. Maar wat houdt deze verordening precies in? Wat gaat er voor jouw bedrijf veranderen? En hoe bereid je je daarop voor? Tijdens de workshop ‘Klaar voor de GDPR?’ gaat Sheevani Bharatsingh van The Law Factor in op de belangrijkste facetten van deze nieuwe verordening. Na de workshop heb je kennis en praktische handvatten opgedaan over hoe jij jouw bedrijf klaar maakt voor de GDPR.

Tijdens de workshop gaat Sheevani Bharatsingh van The Law Factor in op de veranderingen die de nieuwe dataverordening met zich mee brengt. Wat gaat er precies veranderen en hoe bereid je je daarop voor? welke (nieuwe) verplichtingen zijn er voor ondernemers onder de AVG en wat houden deze verplichtingen in? Aan de hand van praktijkvoorbeelden zal de praktische uitwerking van de GDPR worden geïllustreerd. Ook is er ruimte om in te gaan op jouw vragen. Na deze workshop heb jij meer inzicht in de GDPR en weet je wat je moet doen om GDPR compliant te zijn voor 25 mei 2018.

Aanmelden Workshop ‘Klaar voor de GDPR’

Voor wie: iedereen die persoonsgegevens verzamelt en verwerkt en werkzaam is in de media-industrie
Datum en tijd: Dinsdag 27 maart van 09:30-12:00 uur (inloop vanaf 09:00 uur)
Locatie: Learning Space van Media Perspectives, gelegen in het Mediacentrum (Joop van den Endeplein 1) op het Media Park.
Kosten:  €175,-  exclusief BTW. Partners van Media Perspectives profiteren van een kortingstarief en betalen €150,- ex BTW.
Meer informatie en inschrijven. 

Na afloop van de workshop:

  • Heb je basiskennis van GDPR
  • Weet je welk effect GDPR zal hebben op jouw werkzaamheden
  • Heb je inzichten in hoe de nieuwe wet gehandhaafd zal worden
  • Kun jij beoordelen of jouw bedrijf klaar is voor de GDPR

 

Over Sheevani Bharatsingh

Sheevani behaalde in 2015 haar master Privaatrecht aan de Universiteit van Utrecht. Gedurende en na haar studie liep Sheevani stage bij een aantal grotere en kleine advocatenkantoren. Daarnaast schreef zij tijdens haar studie artikelen voor het juridisch studentenblad Juncto. Sheevani was ook werkzaam bij de Rechtswinkel in Huizen. Sheevani werkt sinds maart 2017 bij The Law Factor op het Mediapark in Hilversum. The Law Factor omschrijft zichzelf als het bedrijf met advocaten voor innovators. Al vele jaren helpen ze innovators bij het bouwen en beschermen van hun business. Door intensieve samenwerking met internationaal opererende ondernemers in bijvoorbeeld high tech systems, life sciences, ICT, design, media en entertainment, herkennen en begrijpen zij hun issues.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Workshop: 'Klaar voor de GDPR?' om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

[Interview] Wilco Wolfers: Bioscoop blijft het belangrijkst voor de lancering van films

Wilco Wolfers begon onlangs zijn eigen filmdistributiemaatschappij WW Entertainment. Het bedrijf verzorgt onder meer de marketing en distributie van Entertainment One-films in de Benelux. We spreken hem over deze nieuwe start

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

[Column] David de Jong: Wat is de (on)zin van het Commissariaat voor de Media?

Begin 1988 ging het Commissariaat voor de Media van start als onafhankelijke toezichthouder en opvolger van de zogeheten regeringscommisaris voor de Omroep. Maar is anno 2019 een apart Commissariaat voor de Media nog nodig?

[Column] Annemarije Tillema: Duurzaamheid door de ogen van de consument

Ook dit jaar is er weer onderzoek gedaan naar wat de consument vindt van bedrijven en merken als het gaat over duurzaamheid. Annemarije Tillema duikt in deze materie

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden