Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Workshop Social Media

Tijd: Maart 30 2011 vanaf 19.30 to 22.00
Locatie: Il Sogno, The Italian Conceptstore
Plaats: Amerongen
Soort gebeurtenis: workshop
Georganiseerd door: Boudewijn Broekhuijse
Meest recente activiteit: 28 Feb 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Twitter, LinkedIn, Facebook en weblogs. Wellicht heeft u al de eerste stappen gezet op gebied van social media. Toch blijft het verdraaid lastig om daarmee ook de online conversie (verkoop, informatieaanvragen, leden-aantallen) op te stuwen.
Ook van de veelgeprezen mond-tot-mond reclame via sociale netwerken plukt uw organisatie of merk nog niet de vruchten.
LINKEDIN Het meest gebruikte online netwerk voor professionals. Maak een optimaal profiel, vind prospects en bouw uw netwerk uit. Pas het toe voor sales, marketing, recruitment of onderzoek. Tips, trics & more
TWITTER Niet alle berichten zijn nutteloos. Deze microblog wint dagelijks meer terrein en kan uw boodschap of merk verder helpen. Zorg voor volgers, bouw links en communiceer in 140 karakters. Do’s, don’t’s and more
COMMUNITIES Hoe gebruiken grote (en kleine) merken sociale media en wat kunt u daar van leren? Luisteren, leren & participeren
Hoe kunt u met uw merk of organisatie actief aan de slag met deze ‘moderne’ communicatie-kanalen? Borlotti geeft voor ondernemers en organisaties een praktische workshop. In 2 1/2 uur tijd bent u op de hoogte van de belangrijkste ins en outs. U kunt direct aan de slag met het verbeteren van uw eigen online communicatie en de kansen van sociale media voor uw merk of organisatie benutten.

Meer informatie & aanmelden:

http://events.linkedin.com/Workshop-Social-Media/pub/536806

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Workshop Social Media om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

[Column] Joris van Lierop: Het blijft toch je kind, of niet dan?

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn laatste bijdrage schreef op deze plek. En hoewel ik het schrijven met veel plezier doe, was er toch een drempel die me een tijdje van de typemachine weghield

Jeroen Verkroost: The future is going to be weird. Featuring: Tesla, Neurochips, Robots, Cookies, TikTok, Satelliet

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden